Dine Skrevet 16. januar 2013 #401 Del Skrevet 16. januar 2013 Det var veldig snilt gjort! Er nok ikke alle menn som ville stått opp og stekt et egg etter man først harlagt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. januar 2013 #402 Del Skrevet 16. januar 2013 Snille mannen. følte nok for å være ekstra snill etter å ha fått seg noe, de pleier å være ganske happy og medgjørlige etter en sådan stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2013 #403 Del Skrevet 16. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2013 #404 Del Skrevet 18. januar 2013 Håper formen er fin, at mannen er flink til å gi deg god mat og at dere får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #405 Del Skrevet 19. januar 2013 Dette blir nok en fin helg ja! A har bursdag i dag, så vi får familien på besøk til lunsj. Før det skal jeg bake en kake, så jeg må nok komme i gang.. Jeg fikk sove lenge i dag, så jeg har akkurat våknet. Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. januar 2013 #406 Del Skrevet 19. januar 2013 Gratulerer med dagen til skjønneste lille A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. januar 2013 #407 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Gratulerer så mye med dagen til A!! Endret 19. januar 2013 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. januar 2013 #408 Del Skrevet 19. januar 2013 Gratulerer så mye med dagen til A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. januar 2013 #409 Del Skrevet 19. januar 2013 Hipp hurra for A! Gratulerer så mye med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. januar 2013 #410 Del Skrevet 19. januar 2013 Gratulerer med dagen, lille A!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. januar 2013 #411 Del Skrevet 19. januar 2013 Gratulerer med toåringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. januar 2013 #412 Del Skrevet 19. januar 2013 Hurra for A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. januar 2013 #413 Del Skrevet 19. januar 2013 Hipp hurra med to åring i hus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #414 Del Skrevet 21. januar 2013 Ja, tenk at vi har en toåring allerede!! Tiden går så utrolig fort! Jeg er så takknemlig for at hun er så frisk og fin, og tvers igjennom en herlig jente!!! Hun utvikler seg så fort nå, og det kommer stadig nye ord! Plutselig i helgen satt hun og telte til fem!! Og vi har ikke øvd på å telle i det hele tatt (kan nok takke barnehagen for det...)! I morgen skal jeg på første legetime ifm det nye svangerskapet. Forventer ikke så mye spenning rundt det akkurat, blir vel bare helsekort og søknad om fødeplass tenker jeg. Godt å få det ut av verden da. Jeg er fortsatt i utrolig god form syns jeg. Jeg kastet opp et par dager (altså bare på morgenen før frokost, ikke hele dagen) forrige uke, og er mye trøttere enn vanlig, men ellers ingenting. Det må jeg si meg veldig fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. januar 2013 #415 Del Skrevet 21. januar 2013 Så koselig Kan tenke meg hun lærer ting fort! Vi har også merket, på 3 korte uker i barnehagen, at det plukkes opp nye ting raskt, og frøkna vår er bare ett! I løpet av første uken startet hun, så fort vi begynte å synge, å ta seg til hodet - de hadde sunget på lille Petter edderkopp under sangstunden Greit å være inne i systemet med graviditeten, selv om den første timen ikke har så mye spennende å by på. Spesielt om det ikke er første svangerskap. Håper formen holder seg så bra som den har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. januar 2013 #416 Del Skrevet 22. januar 2013 for god form!! Ingenting er bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. januar 2013 #417 Del Skrevet 25. januar 2013 Godt og høre at formen er fin å langt Så kjekt å høre om utviklingen til A, helt utrolig hva de plukker opp i barnehagen! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #418 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg er hjemme med A i dag. Hun la seg frisk og normal kl 19 i går, men våknet igjen ca 21.30 av at hun frøs og skalv. Vi tok tempen og den var 38, men åpenbart stigende. Vi hadde henne oppe en stund for å følge med. Etter en stund viste tempen 40, så da fikk hun en paracet. Etter det sov hun som en stein natta gjennom. Og i dag virker hun i grunn frisk, men jeg holder henne hjemme. Vet jo aldri om det kommer tilbake. Stakkars søtingen vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. januar 2013 #419 Del Skrevet 25. januar 2013 Masse god bedring til A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. januar 2013 #420 Del Skrevet 27. januar 2013 Masse god bedring til A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå