Gjest Neferet Skrevet 12. juni 2013 #721 Del Skrevet 12. juni 2013 S begynner også på ny avdeling til høsten, og det synes jeg egentlig er greit. Det er bare de aller minste som blir igjen, og resten flytter opp et hakk. Hun går i basebarnehage, så hun skal sånn sett dele områder med de større/største barna, men hun er likevel på en gruppe med bare 2010/11-barn, så det er dem hun skal forholde seg til i det daglige. Jeg tror det er bra for henne å få litt større utfordringer, større områder å bevege seg på osv, særlig til høsten når det kommer påfyll av "babyer" på lukket avdeling hvor hun er nå. Det kan umulig være særlig stimulerende verken for språk eller utvikling generelt å bare henge med småttiser som ikke kan "noen ting".. Jeg som ikke har barnehagebarn fikk litt andre bilder i hodet enn jeg antar dere andre fikk når jeg leste om lukket avdeling... Godt det kan bety noe annet i barnehagesammenheng! Jeg var akkurat inne hos naboen som har vært i permisjon de siste månedene og har utsikt ned i bhg om hun har lagt merke til hvem A henger med når de leker ute. Som jeg mistenkte leker hun mest med en som skal flytte, men faktisk også noen av de største barna, som alt går på storbarn. Pluss at hun også durer en del rundt alene, og utforsker busker og kratt.. Måtte le litt når jeg leste akkurat dette, det hørtes ut som en bra aktivitet. Håper det løser seg til beste for A og at dere blir trygge på at en eventuell flytting er riktig for henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. juni 2013 #722 Del Skrevet 12. juni 2013 Godt og høre at naboen ser ut til å ha kontroll på barnehage hverdagen til A Tror nok det blir godt for henne å flyttes opp? Ihvertfall med tanke på utvikling videre men til syvende og sist er det jo dere som tar avgjørelsen. I vår bhg har de faktisk delt opp småbarnsavdelingene i store/små allerede, slik at de som er jevngamle og lik i utvikling omgås hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. juni 2013 #723 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) ...og jeg har bare gode opplevelser med at Liten har gått i barnehage med 0-6 års-organisering..Hun har helst holdt seg med de store, og har hatt kjempeutbytte av det!! Nå omorganiserer de i barnehagen hennes fra høsten av, og lager 0-3 og 3-6 års grupper, noe vi synes er bare trist Det er så utrolig viktig å ha noen andre aldersgrupper å både strekke og regulere seg etter...det forsvinner litt når hun plutselig blir blandt de eldste i gruppa! Jeg frykter at vi kommer til å oppleve at konflikter barna imellom ender med biting, kloring osv som er et kjent fenomen på småbarnsavdelinger...til nå har det ikke vært noe av, og vi er overbevist om at det er fordi de har hatt så god spredning i alder på gruppene! Så, vi hadde nok bare vært glad om Liten hadde blitt plassert på gruppe med de større - fordi vi ser på det som sunt nettopp med spredning i alder blandt barna... Men det er oss - jobber btw innen bhg begge to (og brenner for 0-6 års grupper) Endret 12. juni 2013 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #724 Del Skrevet 12. juni 2013 Takk for alle innspill!! Jeg er mindre skeptisk nå merker jeg!! Jeg fikk forresten flyttet timen min til undersøkelse av klumpen i brystet (som dessverre ikke er blitt borte), og skal inn på Radiumhospitalet i morgen tidlig. Spennende! Mamma fikk forresten gode nyheter i dag, ingen spredning!! Det betyr ingen cellegift på henne, bare stråling! Så det var kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. juni 2013 #725 Del Skrevet 12. juni 2013 for gode nyheter for din mor! Krysser fingrene for gode nyheter for deg også i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. juni 2013 #726 Del Skrevet 13. juni 2013 Så godt å høre at moren din fikk gode nyheter! Masse lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. juni 2013 #727 Del Skrevet 13. juni 2013 Så godt med gode nyheter om moren din Og håper alt er bra på undersøkelsen din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. juni 2013 #728 Del Skrevet 13. juni 2013 Det var jo fantastiske nyheter! Satser på at du får enda bedre svar. Det var jo veldig bra at du fikk komme så snart så du ikke må ha det hengende over deg på ferie! Lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. juni 2013 #729 Del Skrevet 13. juni 2013 Så godt at din mor fikk gode nyheter! Håper du også får like gode nyheter når du er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juni 2013 #730 Del Skrevet 13. juni 2013 Wow gode nyheter, det var virkelig godt å høre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #731 Del Skrevet 13. juni 2013 Mer gode nyheter! Ingenting farlig med kulen min heller! Det var normalt kjertelvev, som antageligvis er blitt forstørret i forbindelse med graviditeten. Legen på Radiumhospitalet så nøye på den med ultralyd, og virket veldig sikker, så jeg slår meg til ro med at hun har rett! Jippey!!! Nå blir det godt med ferie om to dager!!! Hello Italia!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. juni 2013 #732 Del Skrevet 13. juni 2013 Så godt å høre!!! Det må være en utrolig lettelse.. Nå kan du nyyyyte la bella Italia! Jeg er ikke det spor misunnelig... Gelato, pizza, deilig pasta, vin, .. ehm, glem vinen , sol, sommer og la dolce vita..! Neida, når jeg tenker meg om enda en gang; definitivt ikke misunnelig..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juni 2013 #733 Del Skrevet 13. juni 2013 Ikke misunnelig jeg heller! Hurra for normalt kjertelvev og et helsevesen som tok deg på alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 13. juni 2013 #734 Del Skrevet 13. juni 2013 Så bra. Kos deg på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. juni 2013 #735 Del Skrevet 13. juni 2013 Så godt med den nyheten før du reiser! Kose deg maks på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #736 Del Skrevet 13. juni 2013 Men soppinfeksjon - DÉT har jeg fått!!! Argh!!!! Kløkløkløklø..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. juni 2013 #737 Del Skrevet 13. juni 2013 for ufarlig kul, til kløe. Irriterende! Men håper du får raskt bugt med infeksjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juni 2013 #738 Del Skrevet 14. juni 2013 Så bra du fikk en så positiv beskjed hos legen!! Håper infeksjonen gir seg raskt og at du får nyte Italia maks! Jeg lærte for kort tid siden at det ikke er noen skam å spise mer enn en :is: om dagen når man er i Italia, kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. juni 2013 #739 Del Skrevet 14. juni 2013 Så bra at alt gikk bra hos legen så får du heller bare leve med soppinfeksjonen selv om den er irriterende. Ønsker dere en riktig god tur til Italia - Kos dere masse med mye :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. juni 2013 #740 Del Skrevet 14. juni 2013 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå