Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)

cypress

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å høre etter dere har vært på ordinær UL i morgen :) Når termin blir fastsatt, om det faktisk er en liten :babyjente: og hvordan det står til med h*n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liten skiftet jo kjønn fra tidlig ul til ordinær ul :hoho: Jeg som trodde vi skulle få gutt ble helt satt ut når de ikke fant noen tissefant :skratte: Stakkar tenkte jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på ultralyd!

Alt sto bra til inne i magen! Det var en aktiv liten krabat, som "hoppet" rundt, ved å spenne bena ut mot morkaka og skyve seg oppover. Det var morsomt å se! Vi fikk bekreftet at vi skal ha en liten jente til! :hjerte:

Termin ble satt til 20. august. Det betyr vel at vi akkurat skal rekke grensen for barnehagen.... På Ullevål går de jo maks 10 dager over, og så har jeg et døgn på meg å føde før månedsskiftet. :ler: Jaja, det blir vel som det blir uansett. Jeg tror ikke jeg kommer til å gå over uansett, siden jeg ikke gjorde det med A. Hun kom jo veldig presis på termindagen, så jeg håper lillesøster er like veloppdragen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Dette har ikke jeg fått med meg :hoppendeglad:

Gratulerer så masse :hug:

Ja, man går glipp av masse når man bare er på FB!! ;) Jeg har ikke skrevet noe om graviditeten der, uten at det er noen veldig god grunn til det egentlig. Er jo langt på vei, og alle de nærmeste vet jo om det. Nei, du får henge mer her på KG for å få med deg alt det morsomme som skjer! ;) Hyggelig å se deg innom!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro med jente til! Da får du vel bruk for masse fra snuppa tenker jeg :) Godt at alt så bra ut, det er det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for en frisk liten jentekrabat :) Og perfekt timing med barnehage ja :fnise: Utrolig at vi skal "måtte" planlegge sånn.. Håper dere hadde en fin helg med jentene deres :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jente :klemmer: Kan ikke lese for mye her inne om dagen, for da blir jeg så babysjuk :ler: Blir nok ingen ny her før om et års tid ;) Tenk, nå får du kanskje brukt alle kjolene og bodyene du hadde i små str. Husker du skrev at du hadde aaaalt for mange i str 62 eller noe. Spørs om du rekker å bruke alt neste gang og. Jeg husker jeg hadde den str i 2 uker... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med jente :klemmer: Kan ikke lese for mye her inne om dagen, for da blir jeg så babysjuk :ler: Blir nok ingen ny her før om et års tid ;) Tenk, nå får du kanskje brukt alle kjolene og bodyene du hadde i små str. Husker du skrev at du hadde aaaalt for mange i str 62 eller noe. Spørs om du rekker å bruke alt neste gang og. Jeg husker jeg hadde den str i 2 uker... :hakeslepp:

Haha, ja det er sant!! Hvis bare disse overivrige bestemødrene klarer å la være å kjøpe enda flere så!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, straks på hytta nå. Det skal bli så deilig med noen dager i hytteveggen!!! Jeg står over slalomen, men kanskje jeg tester langrennskiene litt. Ellers frister solveggen mest i grunn!!

Jeg fant forresten et par veldig fine navn til mini i går, men mannen var ikke enig!!! :snurt: Må jobbe litt med han skjønner jeg. Hmf.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! :jepp: Gleder meg veldig til å komme til hytta selv. Utenfor sykehuset er det snøstorm akkurat nå :dry:

Vil du dele navn? :sjenert: Er typisk at man må jobbe litt med mennene... Kjære har allerede bestemt navnet til kommende spire, hvis det skulle bli jente (guttenavnet har vi hatt klart i mange år). Jeg er liksom ikke heeeelt enig (Ikke det at jeg ikke syns navnet er fint, men har ei i slekta med samme navn), men merker at det vokser hos meg (for han driver nå stadig og nevner at han skal ditt og datt med M og J). Så kanskje du må prøve samme teknikk :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i navnekampen! :fnise: Han godeste sa i flere år før S ble født at det ikke var aktuelt å kalle sitt fremtidige barn nettopp det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med navn, da! Her klarte vi ikke å bli enige før et par uker før hun ble født, og da var det jeg som "gav meg". Dvs, navnet vokste på meg over tid og til slutt ble bare babyen i magen M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...