Pupsilure Skrevet 8. mars 2013 #521 Del Skrevet 8. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. mars 2013 #522 Del Skrevet 8. mars 2013 Huff.. Håper praten løser opp i ting! Det har vært veldig forløsende her noen ganger.. Når man sliter litt stopper gjerne kommunikasjonen litt opp.. Og det er ikkenoe galt i å bli emosjonell! Håper du får sove godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mars 2013 #523 Del Skrevet 9. mars 2013 Lykke til med praten håper dere får ordnet opp i problemene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2013 #524 Del Skrevet 9. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. mars 2013 #525 Del Skrevet 9. mars 2013 Lykke til med praten Synes du er flink som tar tak i det før det evt blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #526 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg MÅ bare ta det nå - det er ting som resten av min familie har reagert på også, og de forventer at jeg tar det opp, og jeg skjønner dem egentlig godt. De har helt rett i å reagere. Heldigvis går alt dette på måten vi kommuniserer, så det bør være mulig å ta tak i og endre. Nå har mannen kommet hjem, så vi får ta en prat etter A har lagt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. mars 2013 #527 Del Skrevet 9. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. mars 2013 #528 Del Skrevet 10. mars 2013 Håper dere fikk tatt en god og forløsende samtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. mars 2013 #529 Del Skrevet 10. mars 2013 Håper praten gikk bra i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. mars 2013 #530 Del Skrevet 10. mars 2013 håper ting gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 10. mars 2013 #531 Del Skrevet 10. mars 2013 Det er greit og ta ting når en merker det er noe selv også! Ellers vil en bare gå å gruble og tenke over det. Og det er jo ikke bra og holde det inni seg heller.. Jeg er heller ikke flink til og snakke om sånne ting, og glømmer fort hva jeg har planlagt og si. Så veldig bra at du har skrevet det ned på en lapp, så dere for snakket om det du trenger Hvordan gjekk det igår? Jeg tenkte på deg, å håper du har det bedre nå etter å ha fått luftet hva du tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #532 Del Skrevet 10. mars 2013 Takk for omtanken jenter!! Ja, vi fikk tatt en prat, og det var veldig deilig! Han var faktisk enig i en del av det jeg sa, og kunne se at en del ting han har sagt har vært litt over streken. Jeg føler det i hvert fall mye greiere nå, nesten så jeg angrer på at jeg ikke har tatt det opp tidligere.. Og nå som det først er nevnt blir det mye lettere å ta det opp igjen, dersom man skulle falle litt tilbake til gamle synder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. mars 2013 #533 Del Skrevet 10. mars 2013 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2013 #534 Del Skrevet 11. mars 2013 Så godt å høre at det gikk bra med praten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. mars 2013 #535 Del Skrevet 11. mars 2013 Godt å høre at alt gikk bra og ikke minst at det virker som at mannen er interessert i å endre ting og ser at det er det riktige. Da går det nokmbedre fremover Og som du sier, så er det lettere for deg å ta det opp i fremtiden dersom du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #536 Del Skrevet 11. mars 2013 I dag var første gang en som ikke visste fra før at jeg er gravid spontant spurte meg om jeg er det. Så nå syns det ganske godt!! I tillegg reiste nettopp en fyr seg for meg på bussen, det var litt i overkant syns jeg, for jeg har på parkas, og da syns det IKKE! Men veldig hyggelig gjort uansett da!! I går fant jeg frem kassen med gravideklær fra sist runde. Det ble skikkelig julekveld i stua, jeg hadde glemt at det var såpass mye som ser helt fint ut der! Passer fint med min shoppestopp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. mars 2013 #537 Del Skrevet 11. mars 2013 hihi. Alltid kjekt å finne frem fint tøy man hadde glemt man hadde Og topp at du ikke føler noe umiddelbart behov for noe nytt! Kan tenke meg magen begynner å vises bra nå ja. 2. gangs og snart i uke 17, da syns det en bolle. Koselig PS: Tror det finnes noen galante menn der ute som rett og slett reiser seg for vakre kvinner, gravid eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #538 Del Skrevet 19. mars 2013 Tid for en liten oppdatering i denne vanskjøttede boka... På torsdag skal jeg arrangere babyshower for en venninne, så i går var jeg hos Pupsilure og kjøpte proff bleiekake! Den var fiiin altså!! Jeg er kjempefornøyd med at jeg lot være å prøve å lage det selv...! I tillegg har jeg bestilt cupcakes av en kollega som lager sånt, med rosa krem og babystash som pynt, så nå blir det babytema! Men jeg trenger tips til mat!! Vi blir 10 stk, og jeg orker ikke slite over grytene i timesvis... Forslag noen?? Ellers er det ordinær UL på fredag!!! Spennende!! Håper vi får se kjønnet ordentlig!! Og at h*n fortsatt ser frisk ut selvsagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. mars 2013 #539 Del Skrevet 19. mars 2013 Så gøy med babyshower! Jeg så bleiekakene. Så utrolig fine! Hva med en pastasalat og foccaccia + oliven, alioli eller noe sånt? Da kan du lage en stor bolle og det er enkelt å servere. Åh, så spennende med UL Det slo meg i dag at jeg tenker at vanlig jm-kontroll er kjedelig.. Jeg vil ha UL!! Jeg vil ikke tippe for jeg tar alltid feil.. Jeg tipper gutt eller jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #540 Del Skrevet 19. mars 2013 Tipping ja, det har jeg ikke tenkt på en gang. Fikk jo beskjed på 12-ukersen at han syns det så ut som jente, så jeg regner egentlig med det er sånn. Så det er ikke så mye å tippe om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå