Gå til innhold

Jeg er så sliten !!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei dere icon_frown.gif

Idag var det hardt å stå opp føler meg tygd og spyttet ut.Har mest lyst til å sove er sliten inne i kroppen.det begynte med at jeg hadde vaskeriet klokken 8 er snart ferdig nå. Gubben gikk på jobb klokken 5.30 har ikke sovet etter det da jeg har et søvn problem.Gubben kommer hjem kl.14.00 og da må jeg være med han på et kontor fordi han er redd for å dumme seg ut.Innimellom der skal jeg til legen tro om jeg får sykemelding i hånda.Datakurset i kveld hvordan skal jeg rekke alt uten åp være lat.Mest lyst til å sove *snork*

Har dere noen gode råd til å få litt mer piff er sliten kort og godt.:-/

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Indianlady, jeg har fått med meg at du er mye syk, så jeg stiller endel spørsmålstegn ved måten du legger opp dagen din på. Og hvorfor må du være med mannen din på ting han burde klare selv, selv om han ikke er norsk? Redd for å dumme seg ut? Er han ikke voksen?

Hvis det er slik at daglige gjøremål sliter deg ut er du nødt til å omprioritere. Hva er det du kan kutte ut?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med en akupunktør. Har selv brukt det for å få mer energi til bruk i hverdagen og det kan absolutt anbefales icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Milla

On 2002-05-27 10:40, Milla wrote:

Indianlady, jeg har fått med meg at du er mye syk, så jeg stiller endel spørsmålstegn ved måten du legger opp dagen din på. Og hvorfor må du være med mannen din på ting han burde klare selv, selv om han ikke er norsk?

Han klarer nok mye selv men er redd for å bli missforstått på offentlige kontorer.

Redd for å dumme seg ut? Er han ikke voksen?

Joda han er voksen og flink til å hjelpe meg i huset.Men han er slik at han føler seg dum hvis han blir misforstått eller snakker feil.

Han vil gjøre alt perfekt slik at nordmenn at de vil godta han og tenke at alle Indiske ikke er drittsekker.

Hvis det er slik at daglige gjøremål sliter deg ut er du nødt til å omprioritere. Hva er det du kan kutte ut?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...