Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal bare på en eneste liten tur. På onsdag blir det Spania/Torrevieja med unger og venninne + hennes barn. Blir så bra atte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt har jeg vært en uke i Nice (Frankrike). Jeg skal også en uke til Skagen eller omegn (Danmark). På høsten får jeg forhåpentligvis tid til å besøke ei venninne som bor i England, dersom hun har tid og lyst på besøk.

Skrevet

Har til nå i 2012 vært i København og Paris. Reiser til Hellas neste uke. Så blir det roadtrip i USA i august... (SFO-LAX-LAS)

Satser også på en shoppingtur til New York før jul! :)

Skrevet

Oslo (hente noe, treffe noen)

Rena (jobb)

Skjåk (spillejobb)

Askim (studiospillejobb)

Florida (luftforandring og ferie)

Narvik (jobb og ferie, og familie)

Skrevet

Først festival i Sverige i morgen, så Spania i to uker i sommer, en tur til Japan og Korea, og Mexico i juleferien, pluss antageligvis en shoppingtur til London i høst. :skya:

Skrevet

Har vært en helg i Riga, en helg i Oslo, en uke på cruise i Middelhavet og snart skal jeg to uker til Rhodos. Det blir kanskje en tur eller to til før sommeren er over :)

Skrevet

vi er jo langt uti året, og jeg har vært her så langt;

Sverige

Danmark

Qatar

så blir det nok mer Sverige og Danmerk

og julen blir i Thailand så klart

sirocco-restaurant.jpg

Skrevet

Wow, så mange steder folk skal til :) Heldige!

Jeg skal til Paris om et par uker. Også driver vi å sparer til en backpackingtur som skal vare 1-2 mnd i desember/januar. Da blir det Sørøst-Asia :) Håper den går i orden!

Ahhhh... ELSKER Sørøst Asia! Har vært mye i det området og drar tilbake gang på gang. Kanskje du kan finne noe inspirasjon på bloggen vår: blogg.dindrommereise.no... Prøver stadig å legge ut flere bilder fra nye og gamle turer. Mesteparten av innleggene er fra Asia. Du kommer til å få en kjempefin tur!!

Skrevet

Tusen takk for bloggtips, så fin blogg du/dere har! Her må jeg sette med ned å lese litt en dag :)

Gjest Bella90
Skrevet

Ferier jeg har vært på i år:

- Amsterdam

- Oslo på besøk hos familie

Ferier jeg skal på i år:

- Hurghada, Egypt i august

- Muligens Frankrike eller Italia på helgetur med samboeren

- Muligens sydentur med samboeren nærmere jul

Skrevet

Har ikke vært utenfor Norge foreløpig i år. Men i sommer skal jeg til Kroatia og Kefalonia. Og til høsten skal jeg enten til Vietnam eller Kenya. Har ikke bestemt meg enda.

Også skal jeg på en helg med jobben, men det er blåtur, så jeg vet ikke hvor vi skal, men det blir nok en storby i Europa. Jeg tror Dublin. Blir spennende å se.

Også prøver jeg å få til en langhel i en storby i Europa med et par venninner i november også.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...