Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har dere tenkt dere i år, og hvor har dere allerede vært? :) Selv skal jeg en tur til syden i høst med noen venner, men som fattig student blir nok det det eneste.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal en måned til USA i sommer. Student her og, så føler meg ganske heldig :P ingen andre planer lagt, kanskje en kortere tur til en storby utover høsten. Har ganske store reiseplaner for 2013, så er i gang med å spare :)

Gjest Silvermist
Skrevet

Foreløpige bookede turer for året er Amsterdam med samboeren neste uke, Kreta med mor og lillesøster i august, og Bratislava og Wien med samboeren i september.

Skrevet

Jeg har vært mange steder i Frankrike siden jeg har bodd her dette skoleåret. Så har jeg vært i Nord-Spania. I sommer skal jeg Thailand, Vietnam, Laos og Indonesia.

Skrevet (endret)

Var i London og København tidligere i år. Til høsten blir det en uke i Monaco og familieferie i Paris. Utover det blir det vel kanskje en tur til London igjen.

Endret av Sails
Skrevet

Skal på Rock Werchter i Belgia og to uker til Portugal gjennom workaway.info. Gjelder å gjøre reisene billige når man studerer. :)

• Liker 1
Skrevet

Roma, Cinque Terre og Gardasjøen i juni/juli.

Det blir mest sannsynlig flere turer til Tyskland også, men ingenting er booket enda. Kanskje en snartur innom Amsterdam for familiebesøk.

Har allerede vært i London og München/Erlangen i år.

Gjest Elissima
Skrevet

Har allerede vært 4 uker i USA/Colombia i vinter. Også har jeg vært i London og Nice. Reiser til København, Stockholm, Mallorca og Dublin i sommer. Og sikkert en tur til senere i høst.

Skrevet

Jeg var i London og Berling i vinter, i Sør-Frankrike i april, og var i London igjen nå i pinsen. I sommer skal vi tre uker til Thailand (tipper vi tar en snartur innom et eller flere av nabolandene også, men foreløpig er det kun flybillettene tur/retur Bangkok som er i boks), og så satser jeg på en standard chartertur til Kanariøyene eller noe sånt i november. :)

Skrevet

Var i London i påsken. Drar til Side, Tyrkia om 3 uker. Ellers så blir det vel en tur til Kristiansand og noen fjellturer i ferien :)

Skrevet

Formel-1 i Budapest i juli, og kanskje en svipptur til Australia på seinsommeren...

Skrevet

Wow, så mange steder folk skal til :) Heldige!

Jeg skal til Paris om et par uker. Også driver vi å sparer til en backpackingtur som skal vare 1-2 mnd i desember/januar. Da blir det Sørøst-Asia :) Håper den går i orden!

Skrevet (endret)

Var i London i februar og er akkurat nå i Kreta, skal være her frem til lørdag.

Om litt over to uker reiser min mann og jeg til Florida i 5 netter, cruise i Karibien (Jamaica, Haiti og Mexico) i 7 netter og 7 netter i New York.

Blir en fin sommer! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

I mars var jeg i New York, og i mai var jeg på Orknøyene et døgn. Til høsten skal jeg til Berlin:D Blir ikke utenlandsreise i sommer, men greit å ha reise å se fram til i høst.

Skrevet

Tar en tur til Spania i midten av juni. Fattig student, så blir restplasstur, men blir sikkert fint likevel. Vurderer også å seile til Skagen i juli, må nesten se litt an hvordan det blir med båten og overnattingsplasser.

Skrevet

Har vært i Thailand i år, og skal til Tyskland og Frankrike. Det som er planlagt per dags dato!

Skrevet

Så langt i år har jeg vært innom London, Liverpool og Edinburgh, og om noen uker reiser jeg til Trondheim for å besøke familie og venner, og jobbe litt :) Gleder meg som en unge til å se Trøndelag Teater igjen, herreminjuledag som jeg elsker det huset =)

Senere i sommer har jeg planer om å dra til vestlandet for å besøke mer familie, og jeg kommer nok til å tilbringe mesteparten av august på festival i Edinburgh. Ei venninne planlegger bilkjøp i sommer, og om det slår til skal vi på roadtrip til Inverness før semesterstart :)

Om pengene strekker til, blir det forhåpentligvis også tur til Wien/St.Pölten i Østerrike, og kanskje en dagstur til Bratislava derfra.

Blir garantert en London-tur eller to til høsten, samt noen turer til Edinburgh, og til slutt blir det julefeiring i Trondheim hos mor og far.

Gjest Bobler
Skrevet

Skal et eller annet varmt sted den første uka i Juli med mannebeinet :ler: Får ikke bestemt meg!

Skrevet

Jeg har vært Falun/Borlänge, og så på svenske Skidspelen. Har vært på Århus/Jylland og så starten på Giro d`Italia.

Jeg skal til Bodø i juni og se Bodø Airshow, jeg skal til Arendal og Sørlandet i juli. I september skal jeg på halv rundtur med hurtigruten fra Kirkenes til Bergen og i November skal jeg til London og se på tennis

Skrevet

Vi skal tre uker til Tyrkia i mai/juni (er her nå) med to store og to små, en uke til Malta med mine foreldre, søster og svoger i juni, og en tur til Kristiansand og dyreparken med et vennepar og barna deres i Juli.

Mulig jeg og mannen tar en langhelg i Budapest i høst, men vi får se hvor langt feriepengene rekker.

Også skal jeg, mamma og lillesøster til Praha på jentetur før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...