Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eneste ferieturen vi får i år er den uka vi var i Mandal i påsken. Men det var en kjempe flott tur^_^

Til neste år håper vi at vi har penger til bryllupsreise til Barbados.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal to uker til Berlin og en uke til København i juli. Så skal jeg til Irland i september. :)

Skrevet (endret)

2 uker i Hellas :)

5 dager i København :)

1 uke på fjelltur :)

Endret av mia83
Skrevet

Var i london nå i mai. Og i sommer blir det gøteborg og kristiansand :P

AnonymBruker
Skrevet

Har så langt i år vært i Bremen, Kiel, Praha og Bergen. I sommer blir det to og en halv uke i USA hvorav en uke skal brukes på cruise i Karibien. :strix:

Jeg føler meg særdeles priviligert!

• Liker 1
Skrevet

I år blir det Kypros, New York og Vilnius :)

Og muligens en tur til London hvis tiden strekker til!

Skrevet

1. Noen dager på camping i Sundsvall før vi kjører videre nordover og inn til Norge igjen for å besøke familie.

2. Berlin i okt

3. Gran Canaria i des.

Håper også på å få til en tur til Amsterdam, muligens i september samt en tur til Bulgaria i aug, men får se.

Skrevet

Hurra, elsker denne tiden av året der man kan reise litt rundt :icon_lol:

jeg og samboeren var på Kreta i Mai, skal til Pari i September og London på juleshopping i Desember :wink: Har en samboer som er like glad i å reise som meg, enda godt!

AnonymBruker
Skrevet

Skal en måned til USA i sommer. Student her og, så føler meg ganske heldig :P ingen andre planer lagt, kanskje en kortere tur til en storby utover høsten. Har ganske store reiseplaner for 2013, så er i gang med å spare :)

Da må studenter ha gode dager hvis man har råd til en måned til USA og storbytur - mens man sparer til store reiseplaner i 2013 ...

Skrevet (endret)

Da må studenter ha gode dager hvis man har råd til en måned til USA og storbytur - mens man sparer til store reiseplaner i 2013 ...

Ja, det er mye man kan få til når man er villig til å spare ;) har forsåvidt spart penger siden konfirmasjonen min, alt fra jobb til pengegaver.

Endret av Fnisu
Gjest Nuppdupp
Skrevet

18 dager i tsjekkia :strix: gleder meg. to 13 dager i praha, så ut på landet mot grensa til polen ;):bolledeig:

Skrevet

Malaysia om 1 uke! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Planer om seiltur i Middelhavet i juli, og cruise på Nilen seinere i høst. Ellers trives jeg godt i Norge om sommeren.

Skrevet

Skal på seiltur med Prolific nå i juni/juli til Belfast først, så videre til Saint Malo.

Og i høst skal jeg til Berlin.

Gjest Bobler
Skrevet

Da blir det Ixia, like ved Rhodos for meg og mannebeinet! :bolledeig:

Suite med privat badebasseng, to bad hvor det ene har boblebad, fem stjerners hotel og vi får champange og fruktkurv når vi kommer dit. :danse:

• Liker 1
Skrevet

Da blir det Ixia, like ved Rhodos for meg og mannebeinet! :bolledeig:

Suite med privat badebasseng, to bad hvor det ene har boblebad, fem stjerners hotel og vi får champange og fruktkurv når vi kommer dit. :danse:

Jeg er sååå misunnelig!!!! :)

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Jeg er sååå misunnelig!!!! :)

:biggrin: :biggrin:

Skrevet (endret)

skal til thailand om ca 3 uker :hoppendeglad:

Endret av caro90
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

I sommer skal jeg til Berlin! :sexy: Sitte på kafe og sikle på alle de tyske, deilige guttene. :bryllup:

Så langt i år har jeg vært i Nice i påsken og London, elsker London!! :spise:

Håper jeg også får dratt til London på juleshopping eller en annen plass i høst. Får bli en bonus i så fall. :jepp:

Skrevet

Innenlands skal jeg til Bergen på weekendtur. Utenlands ser det ut til og bli en tur til Kiel,og mulig roadtrip fra Tyskland og ned til Venezia :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...