Gå til innhold

Usikker på han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jad, sikkert en slik tråd igjen...

data en mann siden mars, men litt opphold pga ulike ting.

for to uker siden spurte jeg han om han ville være kjærester eller ikke. Han sa han ikke trodde det da han ble så såret sist...(sa jeg ikke var interessert og tok opp igjen kontakten) men vi kunne være venner. også spør han om vi kunne være elskere. jeg sa tydelig i fra at jeg ikke var ute etter pulevenn men noe seriøst. det har jeg sagt før og, og han har sagt før han var ute etter noe seriøst. trodde dette var slutten på "relasjonen"

jeg slutta å sende mld til han

for to uker fikk jeg meld fra han der han lurte på hvordan det gikk og om jeg hadde planer for helgen. jeg hadde sønnen min den helga så vi kunne ikke treffes.

fredag sendte jeg mld og spurte hvordan det gikk med han. Bra, og han lurte på om jeg ville ha selskap.

han kom på besøk, vi grilla og kosa oss.

han overnatta...

det var da en mnd siden jeg hadde sett han

hva vil han? (vet at det er umulig å si for dere men hva TROR dere)

har han endret oppfattning om oss og vil prøve igjen?

tror han at han skal få meg over på pulevenn ideen?

får lite mld fra han i ukene, men om jeg tilfeldigvis sender til han svarer han rimelig fort

vet jeg kan spørre han og det har eg tenkt neste gang han tar kontakt

takk til deg som gidd synse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jad, sikkert en slik tråd igjen...

data en mann siden mars, men litt opphold pga ulike ting.

for to uker siden spurte jeg han om han ville være kjærester eller ikke. Han sa han ikke trodde det da han ble så såret sist...(sa jeg ikke var interessert og tok opp igjen kontakten) men vi kunne være venner. også spør han om vi kunne være elskere. jeg sa tydelig i fra at jeg ikke var ute etter pulevenn men noe seriøst. det har jeg sagt før og, og han har sagt før han var ute etter noe seriøst. trodde dette var slutten på "relasjonen"

jeg slutta å sende mld til han

for to uker fikk jeg meld fra han der han lurte på hvordan det gikk og om jeg hadde planer for helgen. jeg hadde sønnen min den helga så vi kunne ikke treffes.

fredag sendte jeg mld og spurte hvordan det gikk med han. Bra, og han lurte på om jeg ville ha selskap.

han kom på besøk, vi grilla og kosa oss.

han overnatta...

det var da en mnd siden jeg hadde sett han

hva vil han? (vet at det er umulig å si for dere men hva TROR dere)

har han endret oppfattning om oss og vil prøve igjen?

tror han at han skal få meg over på pulevenn ideen?

får lite mld fra han i ukene, men om jeg tilfeldigvis sender til han svarer han rimelig fort

vet jeg kan spørre han og det har eg tenkt neste gang han tar kontakt

takk til deg som gidd synse....

Ja, han har akkurat fått deg over på pulevenn-ideen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han har akkurat fått deg over på pulevenn-ideen ;)

:jepp:

Om han nå hadde vært interessert i et forhold så hadde han jo hatt alt å vinne og ingenting å tape på å si det rett ut. Han liker antagelig å tilbringe tid med deg og å ha sex med deg, men noe mer ser han ikke for seg. Og det har han jo sagt rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...