Gå til innhold

Lykkens rus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen jeg kan snakke med dette om så jeg må bare si det til NOEN.

Er ei ung jente som har blitt kjent med det som for øyeblikket virker som verdens skjønneste, gode gutt. Vi har hatt noen veldig fine dager i sola og varmen, men nå er det av ulike grunner 9 uker til vi kan få se hverandre igjen.

Kroppen bobler av masse gøy, men det blir så hardt å vente så lenge! Gi meg styrke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette ferske og herlige forholdet er "liv laga", så er det verdt å vente de 9 ukene. Dere kommer vel til å holde kontakten - så får tiden vise hva dette blir til. :klemmer:

I mellomtiden får du kose deg med de fine minnene fra dagene dere har vært sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen jeg kan snakke med dette om så jeg må bare si det til NOEN.

Er ei ung jente som har blitt kjent med det som for øyeblikket virker som verdens skjønneste, gode gutt. Vi har hatt noen veldig fine dager i sola og varmen, men nå er det av ulike grunner 9 uker til vi kan få se hverandre igjen.

Kroppen bobler av masse gøy, men det blir så hardt å vente så lenge! Gi meg styrke...

Tiden går fort skal du se! :)

Har vært i avstandsforhold med kjæresten min i over 1 år hvor man ikke kan se hverandre hver måned, og det beste er å telle uker. Å telle dager tar lang tid. Siste gang jeg var med kjæresten var den 26. Februar. Det var frustrerende å vite at vi ikke ser hverandre før i Juni da, men tiden fløy som bare det! Bare husk å ha masse kontakt og bruk mye skype for å snakke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...