Gå til innhold

Bikinioverdel og små pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, du skrev riktignok mellomstore. Jeg ser på mine som små. Fine, men endog små.

Fra siden er de slik:

Forfra er de slik:

Det var ikke meningen å irritere deg med svaret mitt. Jeg forstår ikke helt hvorfor du svarer så offensivt.

Nja... Har møtt og hatt meg meg jenter med mye mindre pupper en det der. En snau håndfull er vel det du har. Skal nok halveres og litt til får jeg tar ordet små i min munn.

Forøvrig, et flott skue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silvermist

Nja... Har møtt og hatt meg meg jenter med mye mindre pupper en det der. En snau håndfull er vel det du har. Skal nok halveres og litt til får jeg tar ordet små i min munn.

Forøvrig, et flott skue.

Ja, alt er relativt.

Jeg synes mine er små.

Ikke for små, ikke små på en negativ måte. Bare størrelsesmessig nøkternt små, i forhold til andre som gjerne er store, eller mellomstore eller kjempestore.

Men dette er vel en helt annen diskusjon. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt er relativt.

Jeg synes mine er små.

Ikke for små, ikke små på en negativ måte. Bare størrelsesmessig nøkternt små, i forhold til andre som gjerne er store, eller mellomstore eller kjempestore.

Men dette er vel en helt annen diskusjon. :)

Ja, klarer bare ikke å la være å kjempe for min hjertesak, generelt mer edruelig syn på pupper :)

Beklager OT TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Ja, klarer bare ikke å la være å kjempe for min hjertesak, generelt mer edruelig syn på pupper :)

Beklager OT TS.

Det kan vi like. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke de største puppene og holder meg gjerne til halter og litt push så de virker litt større;) i noen bikinier kan de jo bli veldig små:P

I år faker jeg litt og fant en bikini med de god del mer innlegg i de vanlig. Jeg kjøpte den i turkis, skulle gjerne hatt en med litt mønster, men turkis er jo fint mot brun hud. Den gav i hvert fall utrolig fine pupper og fin passform til meg i hvert fall:)

http://www.lindex.com/m/no/kategorier/produkt/?parent=30766&id=21094209

Så er det bare presse armene mot puppene når man går ut av vannet så jeg ikke tar med meg hele sjøen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at jeg ser så lite feminin ut i bandeau bikinier. Når jeg bruker trekant bh får jeg i det minste en liten antydning til kløft.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har små pupper (75A), og bruker bondeau og trekantbikini. Jeg får ikke kløft i noen av delene, men det funker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har små pupper (75A), og bruker bondeau og trekantbikini. Jeg får ikke kløft i noen av delene, men det funker :sjenert:

Du trenger ikke få kløft. Små pupper er ikke noe dårligere enn store pupper, og i mange tilfeller ser det faktisk mye mer elegant ut.

Vær stolt av puppene dine!og send meg bilder av dem :nigo:

Kan nesten love deg kløft med den fra lindex, haha:P

Linken din fører bare til hovedsiden til Lindex.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig, når jeg trykker på den kom jeg rett inn. Det var jo rart, den heter bombshell:P og koster 149. De har bilde av den i svart i hvert fall. Føler i hvert fall den satt veldig fint på i forhold til mange andre jeg har prøvd, men kropper er jo så forskjellige da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke få kløft. Små pupper er ikke noe dårligere enn store pupper, og i mange tilfeller ser det faktisk mye mer elegant ut.

Vær stolt av puppene dine!og send meg bilder av dem :nigo:

Haha

Neida, jeg har godtatt mine pupper for lengst, de er som de er. Veldig fin form :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilken bikinioverdel en med små pupper drar på seg, så er det fortsatt de samme puppene. Er ikke noe annet å gjøre enn å godta det, og eventuelt sove på magen kun fordi man KAN.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha

Neida, jeg har godtatt mine pupper for lengst, de er som de er. Veldig fin form :fnise:

Jeg syns at formen er det viktigste, når jeg ser om en puppe er fin eller ikke, så da kan du trøste deg med det... En fremmed mann fra et kvinneforum regner med at du har bra pupper. Kult! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at formen er det viktigste, når jeg ser om en puppe er fin eller ikke, så da kan du trøste deg med det... En fremmed mann fra et kvinneforum regner med at du har bra pupper. Kult! hehe

Jeg liker deg så godt. Hun som blir sammen med deg er heldig! :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, du skrev riktignok mellomstore. Jeg ser på mine som små. Fine, men endog små.

Fra siden er de slik:

Forfra er de slik:

Det var ikke meningen å irritere deg med svaret mitt. Jeg forstår ikke helt hvorfor du svarer så offensivt.

:rodmer: igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om dere er av den sorten som vil få puppene til å se større ut, men det vil iallefall jeg. Jeg har en del former, med stor rumpe, litt brede hofter og en del mage. Men relativt tynn midje og små pupper. Vil det forresten kalles pæreform? Bruker 75A, og det sier jo litt når magen stikker mer ut enn puppene :fnise: Uansett! I år sverger jeg til bikinier med så mye innlegg og push-up som mulig.

F. Eks denne fra Cubus

Bikini med push-up og innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg så godt. Hun som blir sammen med deg er heldig! :rodmer:

Fordi jeg liker små pupper? :klo: Jeg veit ikke om det aleine kan kvalifisere meg som et flott menneske, men takk, det var veldig hyggelig å høre! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...