Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013

victorindia

Anbefalte innlegg

Jeg også gleder meg! :strix: Kan ikke akkurat si at jeg hadde en bra fødsel sist, på papiret ihvertfall, men den føltes så fin. Det øyeblikket A ble lagt opp på brystet mitt overskygger alt annet. :grine: (Det er derfor jeg er så livredd for keisersnitt, fordi jeg ikke vil gå glipp av det øyeblikket :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har vært på 3d ul? :) Vi var i går, det var virkelig en fin og spesiell opplevelse å se lillegutten for første gang :rodmer: Kan tydelig se hvilke trekk han har arvet OG fikk estimert fødselsvekt :) ..også var det jo utrolig godt å se at alt sto bra til med han. Han både smilte og lagde peace-tegn til oss :)

Ha en fin dag alle sammen og god helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg og lyst til å dra på 3D UL...

Dere som bor i Trondheimsområdet; er dere medlem på facebook siden for Trondheimsjenter med termin 2013? Det skal være treff nemlig nå på søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært på 3d ul? :) Vi var i går, det var virkelig en fin og spesiell opplevelse å se lillegutten for første gang :rodmer: Kan tydelig se hvilke trekk han har arvet OG fikk estimert fødselsvekt :) ..også var det jo utrolig godt å se at alt sto bra til med han. Han både smilte og lagde peace-tegn til oss :)

Ha en fin dag alle sammen og god helg :blomst:

Oi, det hørtes jo fantastisk ut! :jepp: Vi skal om 10 dager, det bir spennende!

Jeg er ikke medlem der Amber, blir litt meningsløst siden jeg flytter herfra før babyen kommer.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det hørtes jo fantastisk ut! :jepp: Vi skal om 10 dager, det bir spennende!

Gled deg! Har aldri sett noe så fascinerede, og som deg har jeg også syntes at de bildene jeg har sett av andres barn har vært litt små ekle, men det var overhodet ikke creepy når det var vår egen lille skatt jeg så :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3D er virkelig helt fantastisk! Angrer litt på at vi ikke gjorde det denne gangen altså, men... :sjenert: Husker jeg var sååå forelska etter å ha sett jenta vår inni der. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg! Har aldri sett noe så fascinerede, og som deg har jeg også syntes at de bildene jeg har sett av andres barn har vært litt små ekle, men det var overhodet ikke creepy når det var vår egen lille skatt jeg så :hjerte:

Ååå, men da gleder jeg meg masse :rodmer: Det blir vel kanskje noe annet når det er sin egen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jaggu mye rart som kommer med graviditeten.. føler meg i kjempefin form, har ikke opplevd noe særlig av de "typiske" gravidplagene (når man ser bort fra uker med oppkast i starten). Folk spør meg om det begynner å bli tungt, men jeg føler meg lett og fin i kroppen. MEN jeg har fått så innmari vondt på et punkt i huden like over navlen - den så jeg ikke komme! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris, Sprellefant! Eg har vore så plaga med noke frå veke 8 omtrent! Det siste som har oppstått no er kraftig uvi, som ikkje penecellin kuren tok, så i går kveld var eg på legevakta å fekk andre tablettar som skal virke bedre...Er så lei av å ha smerter, kvalme, slappheit, eller noke anna heile tida, og vil at det skal bli februar snarast! Men heldigvis har eg en støttande mann som gjer alt han kan for å hjelpe :-D

Noken her som veit om bilsete må bestillast lenge før, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi pratet om alt rundt fødselen hos jordmor :) føler meg mye roligere nå, og foreløpig er jeg innstilt på å ikke få epidural, men helt åpen for at jeg kan ombestemme meg :) så vi får se hvor vondt jeg får når den tid kommer. Begynner å bli litt utålmodig jeg nå, vil så gjerne få se jenta mi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med overstått snakk :)

Er greit å ha en forestilling tror jeg, men også være veldig klar over at det kan forandres.

Jeg vurderer vannfødsel. Tenkte jeg må spørre jordmor etterhvert om ho tror det er mulig. Ho jobber litt på sykehuset vet jeg så ho kan nok litt om det :)

Du har jo ikke så lenge igjen heller Lure Lotta, snart høygravid jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 90 dager igjen til termin i dag :sjokk:

Navlen min har kollapset øverst, og begynt å bli flat :overrasket: Ser helt dust ut :ler:

Er det noen som har prøvd gravidmassasje? Og gravidfotografering? Syns jeg ser fæl ut på alle bilder nå for tiden, kanskje en tur i studio med riktig belysning kan gjøre underverker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta bilder i jula!

Er spent på hvordan det blir. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg, men gleder meg litt likevel ;)

Det blir nok utebilder tipper jeg, og ikke i studio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig ja, fikk mye ut av den praten :)

Også fint å prate litt om keisersnitt og hva som kan skje om det ikke blir naturlig fødsel.

Jeg var også innom vannfødsel, men tror jeg skal spørre om akupunktur om det er noen som kan gjøre det når jeg skal føde :)

Hva får deg til å ville prøve vannfødsel? Høres jo veldig spennende ut :)

Hehe, jeg er så heldig å være høygravid når vi skal flytte, så jeg slipper å bære ! Woho , eller, får ikke lov til å bære :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg er så heldig å være høygravid når vi skal flytte, så jeg slipper å bære ! Woho , eller, får ikke lov til å bære :P

Dette heldige sammentreffet skjer her også :nigo:

Syns mange av dere er så flinke til å sette dere inn i hvordan dere ønsker at fødselen skal være. Jeg vet bare at jeg IKKE vil føde i vann, og at jeg er åpen for all slags smertelindring om jeg skulle få lyst på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaby: flink og flink :P Er vel mer at jeg har jo hatt disse tankene før. Og jeg vet litt mer hva jeg går til. Selv om jeg vet at denne fødselen ikke blir lik som forgje.

Jeg hadde egentlig lyst på vannfødsel med N og, men jeg turte ikke og fikk meg ikke til å spørre om det heller. Men det virker så fint på en måte. Og nå er det siste barnet så det er nå eller aldri. Funker det ikke er det jo ikke verre enn å stå opp fra vannet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, det er jo bare å la stå opp om det ikke var kjekt alikevel :) Jeg liker ikke å bade i badekar, får litt kvelningsfornemmelser når vannet kommer opp over brystet :klo:

Håper jeg blir i stand til å bevege meg litt rundt, sånn at tyngdekraften kan hjelpe til. Og så håper jeg at jeg ikke blir kvalm og må spy hele tiden, jeg har blitt veldig kvalm av smerte noen ganger tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro Gaby ! :-D

Må si at jeg er 100% åpen for at fødselen blir noe helt annet enn jeg forestiller meg altså :P

Skjønner, veldig forståelig at du ønsker å prøve vannfødsel da ja, litt derfor jeg også har tenkt på det, siden dette er et lite mirakel barn, barnefaren hadde minimal sjans for å få barn og fått beskjed fra legen at han var nesten 100% steril, så lite sansynlig at dette skjer igjen ^^,

Men er overlykkelig bare for at vi skal få ett barn i det hele tatt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...