Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013

victorindia

Anbefalte innlegg

:fnise:

Mitt lille knøtt ligger oftest i tverrstilling kjennes det ut som, eller med beina ned! :klo: Det er i alle fall der det sparker mest, på sidene eller nedover. Kanskje hun veiver med armene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jenta mi ligger. Kjennes som det sparkes oppi ribbeina samtidig som det sparkes langt nederst i magen :S

Kanskje hu har arvet temramentet mitt og slår og sparker i alle retninger :P

Håper virkelig ikke det, for jeg var en skikkelig sinna unge!

Er det bare jeg som sliter med tånegl stell? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt enda om det er umulig for meg, men har bare titta ned og rett og slett ikke orket å prøve :P

Tok et skikkelig tak med barberhøvelen ista, syns det var slitsomt nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :ler:

Under to uker igjen til vi skal på 3D-ul! Begynner å glede meg til det, selv om jeg egentlig syns de bildene er creepy. Blir kjekt å få bekreftet om det virkelig er ei jente inni der, og så syns jeg jo sikkert hun ser ut som verdens fineste til tross for creepy bilder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå! Så gøy :D *misunnelig* :):)

Håper dere får bra bilder da, så akkurat en på facebook som la ut bilde fra sin 3d, de var kjempe klare og fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ligger akkurat som din, Belle... nesten hele tiden. Masse bevegelse, og det kjennes så godt! :danse:

Lurer på om det er noen av dere her inne som bor i Trondheimsområdet jeg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippii, wanita! Blir spennande å sjå kven av oss to som får først! :laugh: Rart å tenke på at det er under 100 dagar til terminen no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Jeg har 100 dager igjen i morra :nigo: ...med 40+3 utregning, som de brukte på ordinær ul.

Er den jeg og går ut ifra. Og det føles bare såååå bra :danse:

Snaaart.

Emas: det blir veldig spennende. Lurer på om jeg føder før termin denne gangen og. At det er mulig å glede seg så mye til en fødsel altså :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt forvirra av det med termingreiene og antall dagar, men i følge jm på ul i veke 17 er det 15/2. Men dei ulike appane på tlf viser ulik lengde på svangerskapet, noken viser 26 + 1 i dag, mens andre seier 25 + 6, og den tredje viser 26... Blir forvirra av alt eg...Kva er det som er rettast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstå det den som kan :ler: Appen min fra babyverden viser 40+2, så jeg blar fram en dag ekstra på den. Jeg nekter å være 25+5 i dag, når jeg kan være 25+6 :fnise:

Legen min bruker hjul som viser 40+2, mens de på sykehuset som beregnet termin bruker 40+3.

Hvis du har termin tre dager før meg (jeg har 18/2) så er du 26+2 i dag hvis man regner 40+3 og 26+1 hvis man regner 40+2.

Tror det ble riktig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, de termingreiene er virkelig vanskelige altså. :fnise: Jeg har en i en annen termingruppe som faktisk satte inn egg en dag eller to etter meg, men allikevel har hun termin en dag før meg selv om vi er like langt på vei. :sur: Her regnes det 40+3 forresten. Ikke at noen dager fra eller til gjør noe altså, det er bare litt...kjipt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt :haar: jeg :fnise:

det skjønner jeg godt ;)

er jo redd for alle vondtene, men jeg satser på en sånn fin fødsel som jeg hadde sist, og da blir det bare bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så redd for vondtene egentlig, det er mer den følelsen av at "snart skjer det, da blir det helt på ordentlig" :ler: ingen vei tilbake!

Men jeg gleder meg mest, da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...