Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #81 Skrevet 28. mai 2012 Hjelper det deg å øse ut din bitterhet over oss sakesløse kvinner på et forum? Sier ikke dette deg noe? Hvis du ikke har en eneste god erfaring med kvinner, er det da så sikkert at skylden ligger hos kvinnene? Jo, at valget om å holde seg vekke fra kvinner når det kommer til sex og eller forhold er en særdeles smart avgjørelse. Ingen grunn å oppsøke ting en ser er skadelig for en.
TheHairyToothfairy Skrevet 29. mai 2012 #82 Skrevet 29. mai 2012 Du er absolutt ikke alene når det kommer til den biten der. Veldig mange hopper av karuasellen når det blir vanskelig.. tror nok at når du treffer den rette så vil det bare føles naturlig å bli Trodde virkelig jeg traff henne. Faktisk fremdeles litt sikker på det. Men, denne gangen gikk hun.
Gjest Janus Skrevet 29. mai 2012 #83 Skrevet 29. mai 2012 Jo, at valget om å holde seg vekke fra kvinner når det kommer til sex og eller forhold er en særdeles smart avgjørelse. Ingen grunn å oppsøke ting en ser er skadelig for en. Brutal mann eller bitter mann? Så sant vi ikke snakker om fysisk vold, så er det du selv som lar deg skade av kvinner. Hun har ikke noe mer makt over deg enn den du gir henne. Det finnes ulike måter å relatere til kvinner (og menn) på og den måten du har gjort det hittil er tydeligvis ikke en du er tjent med. Finnes det forferdelige kvinner i denne verden som er gjennomsyret av ondskap? Uten tvil. Men hva har det med saken å gjøre? 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #84 Skrevet 30. mai 2012 jeg skulle ønske jeg levde på 60-tallet da folk hadde litt mer respekt. Hehe, ja du tror vel at hippiegenerasjonen var bedre!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #85 Skrevet 30. mai 2012 så lenge jeg ikke gir sex før jeg er i ett forhold så sikrer jeg meg. Gi sex, du liksom. Glad jeg ikke er i forhold med deg! 1
Gjest BM2 Skrevet 30. mai 2012 #86 Skrevet 30. mai 2012 Brutal mann eller bitter mann? Så sant vi ikke snakker om fysisk vold, så er det du selv som lar deg skade av kvinner. Hun har ikke noe mer makt over deg enn den du gir henne. Det finnes ulike måter å relatere til kvinner (og menn) på og den måten du har gjort det hittil er tydeligvis ikke en du er tjent med. Finnes det forferdelige kvinner i denne verden som er gjennomsyret av ondskap? Uten tvil. Men hva har det med saken å gjøre? At menn har følelser mens en stor gruppe mener det er deres fordømte rett å trakkasere menn.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #87 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Læren i biologien sier at genene utstyrer oss med egenskaper slik at vi kan føre genene videre. Egentlig er vi bare en farkost/et skip for genene som frakter de videre. På den måten lever genene evig. Ganske trist syn egentlig, men men. Så ja! Kanskje vi bare er noen biologiske robotter som er lagd for å sperme all over the place. Dessuten, kjærlighets følelser er jo der for å motivere til sex og ikke minst motivere til å ta vare på damen og barnet. På den måten øker vi overlevelsen våres, og at genene til avkommet vårt blir ført videre(Dvs, 50% fra mannen og 50% fra kvinnen)! Hoho. Så ja, menn har følelser som er der av biologiske grunner. De har oppstått ved mutasjoner og blitt dyrket frem av naturlig seleksjon. Endret 30. mai 2012 av .-L-.
Gjest BettyBoop Skrevet 30. mai 2012 #88 Skrevet 30. mai 2012 Virker på meg som at de fleste menn bare er ute etter å sprute spermen sin i gud og hvermann, og ikke ute etter noe seriøst. Leser så mye her om jenter som blir lurt osv. Er det virkelig så ille? Menn som kontakter meg er ute etter det samme og blir SÅÅ sure når jeg avviser de. Er ikke meningen å si at alle meenn er sånn og sånn, men etter diverse dårlige opplevelser må man jo begynne å lure! JA, jeg vet det fins noen bra mannnfok. Men gjemmer de seg bak en stein på fjellet eller hva? Hva er det som er galt med å binde seg til en person, i stedet for å stikke kølla i alt som rører seg? Føler meg som verdens mest konservative person, og jeg skulle ønske jeg levde på 60-tallet da folk hadde litt mer respekt. du tror ikke det fantes playere på 60 tallet?
Gjest "gjest" Skrevet 30. mai 2012 #89 Skrevet 30. mai 2012 Menn har følelser, men de har det med å ikke bruke dem så ofte. Og når de er sine følelser så er det som oftest de verste følelsene som er der. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 30. mai 2012 #90 Skrevet 30. mai 2012 Når det kommer til sex så er det fortsatt stor forskjell på kvinner og menn. Det er noen kvinner som har seg med hver og en de har lyst til å ha seg med, men de fleste menn som oppfører seg slik er fortsatt menn. Jeg synes ikke at det er noe bedre at kvinner begynner å utføre de handlingene som ikke er bra hos menn, bare så det er sagt. Fordi jeg har opplevd gutter som har blitt såret fordi damen de forelsket seg i bare var ute etter å få tilfredstillt behovet sitt. Det er også kvinner som går ut på byen bare for å bli gravid. De driter i mannen de tar med seg hjem, de er bare ute etter spermen hans. Så de mennene som driver å knuller rundt bør bruke kondom,ikke bare pga sykdommer men fordi de faktisk kan få en telefon om noen måneder hvor de får beskjed at de skal bli pappa. Når det er sagt så er det MASSE flotte menn der ute! Menn som savner en kjærete og som ikke har behov for å ha seg med alle damene de kommer over bare for å få tømt seg. Du må bare slutte å irritere deg over de som viser seg å være sånn og fortsette å lete. Det gjør jeg. Og så lenge jeg ikke gi sex før jeg er i ett forhold så sikrer jeg meg. Eh gir sex? GIR? 4
Gjest "gjest" Skrevet 30. mai 2012 #91 Skrevet 30. mai 2012 Anna må begynne å omgåes andre fyrer enn det hun har gjort til nu. For det her gjør meg bekymret. 1
Blackpuma Skrevet 30. mai 2012 #92 Skrevet 30. mai 2012 Eh gir sex? GIR? Reagerte på det samme. Den gangen jeg som kvinne føler at sex er noe jeg gir, da... gir jeg opp verden, tror jeg. 1
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #93 Skrevet 30. mai 2012 Synes dere er litt teite damer :gjeiper: Hun formulerte seg nok bare litt uheldig. Man har jo sex fordi man har lyst tenker jo jeg? Ikke noe man gir for å tilfredstille noen. 1
Gjest Janus Skrevet 30. mai 2012 #94 Skrevet 30. mai 2012 (endret) At menn har følelser mens en stor gruppe mener det er deres fordømte rett å trakkasere menn. Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Det er ikke mange kvinner eller menn som ikke viser meg respekt og de som ikke forstår opplegget og prøver seg får først en advarsel om jeg føler at de er verdt å gi en mulighet til. Om de bryter den så er de ute av mitt liv for godt. Det gjelder å ha selvrespekt og en viss standard for hva man forventer av mennesker man har i livet sitt. Da slipper man slike problemer enten det er menn eller kvinner. Jeg beklager om du har dårlige erfaringer med kvinner og kanskje har du vært maksimalt uheldig, men du har også et ansvar selv for hvem du omgås. Endret 30. mai 2012 av Janus
Steinar40 Skrevet 31. mai 2012 #95 Skrevet 31. mai 2012 Reagerte på det samme. Den gangen jeg som kvinne føler at sex er noe jeg gir, da... gir jeg opp verden, tror jeg. Det var jaggu godt at du tok med "tror jeg" på slutten der
Blackpuma Skrevet 31. mai 2012 #96 Skrevet 31. mai 2012 Det var jaggu godt at du tok med "tror jeg" på slutten der Nja, etter mine planer skal det aldri bli en realitet, så var vel heller det at jeg ikke ville oppfordre andre til å gi opp verden. (Hørt at folk er lettpåvirkelige)
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #97 Skrevet 31. mai 2012 Men er menn i stand til å forelske seg dypt og intenst? Klarer de å nøye seg med en kvinne? Eller er det bare jakten på mus som lokker.. det er dette jeg prøver å forstå! Jeg forstår heller ikke hvordan menn kan ha masse tilfeldig sex også bare kutte ut en dame just like that. Hva er vitsen? Og hvorfor er ikke menn mer kresne men tar alt som har puls? Og greit at mange damer gjør det samme, men det er ikke det vi diskuterer her Jeg prøver å psykologisere meg på menn. TS 2
Blackpuma Skrevet 31. mai 2012 #98 Skrevet 31. mai 2012 Men er menn i stand til å forelske seg dypt og intenst? Klarer de å nøye seg med en kvinne? Eller er det bare jakten på mus som lokker.. det er dette jeg prøver å forstå! Jeg forstår heller ikke hvordan menn kan ha masse tilfeldig sex også bare kutte ut en dame just like that. Hva er vitsen? Og hvorfor er ikke menn mer kresne men tar alt som har puls? Og greit at mange damer gjør det samme, men det er ikke det vi diskuterer her Jeg prøver å psykologisere meg på menn. TS Du har møtt feil menn. Hvor tror du de evinnelige mengdene med trofaste, omsorgsfulle og flotte ektemenn kommer fra? Husk at 50% skiller seg ikke, så det betyr jo at det er en hel del bra mannebein der ute som holder sammen med konene sine. Det finnes mange kvinner som bare er ute etter ligg også, så jeg tror nok det har mer med en personlighetstype eller hvilken fase i livet man er i. Jeg tror mye ligger i at menn og kvinner uttrykker seg forskjellig. Mens kvinner kan si "jeg lengter etter den store kjærligheten", så vil nok mange menn bli sett rart på om de skulle sagt det samme. Eller i det minste tro at de vil bli sett rart på. At enkelte kvinner opplever flere av disse som kun er ute etter seksuelle relasjoner, tror jeg har mye med typen menn som tiltrekker dem, og ubevissthet. Jeg skal ikke påstå at man ikke kan være uheldig, men som oftest kan man unngå å involvere seg med denne typen menn. Jeg tror at kvinner og menn uttrykker seg om samme sak på en veldig forskjellig måte. Menn er ikke generelt slemmere enn kvinner.
Hapa Skrevet 31. mai 2012 #99 Skrevet 31. mai 2012 Virker på meg som at de fleste menn bare er ute etter å sprute spermen sin i gud og hvermann, og ikke ute etter noe seriøst. Leser så mye her om jenter som blir lurt osv. Er det virkelig så ille? Menn som kontakter meg er ute etter det samme og blir SÅÅ sure når jeg avviser de. Er ikke meningen å si at alle meenn er sånn og sånn, men etter diverse dårlige opplevelser må man jo begynne å lure! JA, jeg vet det fins noen bra mannnfok. Men gjemmer de seg bak en stein på fjellet eller hva? Hva er det som er galt med å binde seg til en person, i stedet for å stikke kølla i alt som rører seg? Føler meg som verdens mest konservative person, og jeg skulle ønske jeg levde på 60-tallet da folk hadde litt mer respekt. Ja, jeg kan berolige deg med at menn også har følelser!! Vi har nok akkurat like mye følelser som kvinner, men viser det kanskje på andre måter...? Også er det jo forskjell på mennesker også da, alle kvinner er jo ikke like, det samme gjelder for menn. Ut ifra beskrivelsene dine tolker jeg det som du ofte treffer menn ute på byen i de seine nattetimer i helgene. Stemmer det? Det vil nok i stor grad styre hvilke menn som er mest pågående.... Du lurer på om vi bra mannfolk gjemmer oss. Vi gjemmer oss nok ikke, men de mennene du er ute etter er nok ikke ute på byen støtt og stadig. Prøv å ta initiativ ovenfor menn du treffer på andre arenaer en baren eller diskoteket, kan hende lykken snur seg da! Lykke til forresten! 2
Gjest BM2 Skrevet 31. mai 2012 #100 Skrevet 31. mai 2012 Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Det er ikke mange kvinner eller menn som ikke viser meg respekt og de som ikke forstår opplegget og prøver seg får først en advarsel om jeg føler at de er verdt å gi en mulighet til. Om de bryter den så er de ute av mitt liv for godt. Det gjelder å ha selvrespekt og en viss standard for hva man forventer av mennesker man har i livet sitt. Da slipper man slike problemer enten det er menn eller kvinner. Jeg beklager om du har dårlige erfaringer med kvinner og kanskje har du vært maksimalt uheldig, men du har også et ansvar selv for hvem du omgås. Derfor distanserer en seg og omgås kvinner på et platonisk nivå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå