Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest tancos
Skrevet

Du har ikke klart å tenke så langt som til kjønnssykdommer og barnebidrag?

Bedre å være før var enn ettersnar.

Det var ironisk ment.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om menn har følelser?

Tja, jeg har ihvertfall vært mye forbannet på teite kvinnfolk.

Det er sikkert.

Gjest blackbird
Skrevet

om menn har følelser??

vel, vi er jo mennesker vi også :)

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Har følelser nok til å dekke en arme sit behov, men dere kvinner fortjener dem ikke.

"Dere kvinner". Du og Steinar passer bra sammen, like kverulerende og generaliserende begge to. Men dere er feilfrie.

• Liker 4
Skrevet

"Dere kvinner". Du og Steinar passer bra sammen, like kverulerende og generaliserende begge to. Men dere er feilfrie.

DET har jeg aldri påstått.

Skrevet (endret)

Ta med misogynisten. Han og BM2 hadde hatt en fortreffelig kveld hvor de kunne delt et par øl og kost seg med å fortelle hverandre hvor fæle kvinner er.

Endret av Tabris
  • Liker 2
Skrevet

Ta med misogynisten. Han og BM2 hadde hatt en fortreffelig kveld hvor de kunne delt et par øl og kost seg med å fortelle hverandre hvor fæle kvinner er.

Er avholdsmann...

Skrevet

Er avholdsmann...

tidligere alkoholiker da med andre ord,kanskje det var det som fikk eksene til å rømme...

Skrevet

tidligere alkoholiker da med andre ord,kanskje det var det som fikk eksene til å rømme...

Ja, alle som ikke drikker alkohol er alkoholikere. Ikke bruker jeg narko heller, så jeg er eks-narkoman. Siden jeg også har sluttet med sex er jeg voldtektsforbryter. Og slik fortsetter listen i det uendelige...

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Om menn har følelser?

Tja, jeg har ihvertfall vært mye forbannet på teite kvinnfolk.

Det er sikkert.

ETT teit kvinnfolk tenker jeg vi sier.

Har du varme følelser for noe eller noen? Noe du har en lidenskapelig interesse for, slike ting.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Er avholdsmann...

Herregud for flisespikking, ta en Clausthaler da!

Er forresten du og misogynisten samme person?

Endret av Arabella
Skrevet

Ja, alle som ikke drikker alkohol er alkoholikere. Ikke bruker jeg narko heller, så jeg er eks-narkoman. Siden jeg også har sluttet med sex er jeg voldtektsforbryter. Og slik fortsetter listen i det uendelige...

nei men som regel er avholdsmann tidligere alkoholiker eller konservativ religiøs person,men jeg har ikke noe imot alkoholikere for å være ærlig,det er lett å gå på en smell;-)

Skrevet

Dette er jo en logikk du burde føle deg hjemme i, det er jo den bruker ovenfor kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Herregud for flisespikking, ta en Clausthaler da!

Er forresten du og misogynisten samme person?

Jeg er meg og ingen andre. Clausthaler er ikke godt. Ikke er jeg kvinnehater. Ikke har jeg noe igjen for å høre på andre menn slenge dritt om kvinner en hel kveld heller. Det er en fiks idé enkelte bare har fått for seg.

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo en logikk du burde føle deg hjemme i, det er jo den bruker ovenfor kvinner.

Nei, det er den logikken du har bestemt deg for at jeg bruker ovenfor kvinner. Vesens forskjell.

Skrevet

nei men som regel er avholdsmann tidligere alkoholiker eller konservativ religiøs person,men jeg har ikke noe imot alkoholikere for å være ærlig,det er lett å gå på en smell;-)

Og her kommer noen sjokkerende nyheter til deg. Jeg er hverken tørrlagt alkohliker eller fanatisk religøs.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er meg og ingen andre. Clausthaler er ikke godt. Ikke er jeg kvinnehater. Ikke har jeg noe igjen for å høre på andre menn slenge dritt om kvinner en hel kveld heller. Det er en fiks idé enkelte bare har fått for seg.

Dette forutså jeg at du kom til å si :fnise: . Jeg tror ikke poenget var at dere skulle sitte og drikke heller, men å surve og klage over de helvetes, forbanna kvinnfolkene som gjør livet surt for dere stakkars menn.

Skal jeg fortelle deg noe rart? Jeg har ikke utelukkende gode erfaringer med menn. Men lar jeg det forpeste og ødelegge livet mitt?

• Liker 1
Skrevet

Dette forutså jeg at du kom til å si :fnise: . Jeg tror ikke poenget var at dere skulle sitte og drikke heller, men å surve og klage over de helvetes, forbanna kvinnfolkene som gjør livet surt for dere stakkars menn.

Skal jeg fortelle deg noe rart? Jeg har ikke utelukkende gode erfaringer med menn. Men lar jeg det forpeste og ødelegge livet mitt?

Skal jeg fortelle deg noe rart? Jeg har utelukkende dårlige erfaringer med kvinner.

Dvs, om vi snakker utover platoniske relasjoner som kollegaer.

Skrevet

Jeg må si at jeg sliter med det motsatte.

Jeg skjønner ikke at gutter ikke bare kan forbli venner!(snakker ikke om fuckfriends nå) Hvorfor måå det bli noe mer serriøst!?

Jeg skjønner jo at folk kan få følelser og bli forelsket. Men hvor blir det av dem som man kan ha til venn?

Gjemmer DE seg på fjellet?

Gjest Eurodice
Skrevet

Skal jeg fortelle deg noe rart? Jeg har utelukkende dårlige erfaringer med kvinner.

Dvs, om vi snakker utover platoniske relasjoner som kollegaer.

Hjelper det deg å øse ut din bitterhet over oss sakesløse kvinner på et forum?

Sier ikke dette deg noe? Hvis du ikke har en eneste god erfaring med kvinner, er det da så sikkert at skylden ligger hos kvinnene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...