Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har følelser nok til å dekke en arme sit behov, men dere kvinner fortjener dem ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kommer til sex så er det fortsatt stor forskjell på kvinner og menn. Det er noen kvinner som har seg med hver og en de har lyst til å ha seg med, men de fleste menn som oppfører seg slik er fortsatt menn.

I hvilket av årene mellom 1950 og 1959 er det du lever i sa du?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En teori kan være at du bare liggger med gutter som er eldre om mer attraktive enn deg selv. Da er det lett du blir forelsket, men de ikke føler noe.

Jeg lever i sølibat, tør ikke ligge med noen før jeg er gift. Da kan jo ikke mannen stikke av. Høres kanskje rart ut men sånn er det. Og jeg er godt voksen, hele 35 år. Badboys blir avvist av meg stadig vekk. Lett å gjennomskue.

Gjest Anna.S
Skrevet

I hvilket av årene mellom 1950 og 1959 er det du lever i sa du?

Jeg lever i 2012 og det gjør også alle de andre kvinnene som har vært utsatt for menn som kun er intressert i å knulle. Det hjelper ikke hva DU tror foregår i verden, når verden inneholder mer enn akkuratt det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lever i 2012 og det gjør også alle de andre kvinnene som har vært utsatt for menn som kun er intressert i å knulle. Det hjelper ikke hva DU tror foregår i verden, når verden inneholder mer enn akkuratt det.

Det hjelper ikke hva du tror foregår i verden når hodet ditt ligger 60 år tilbake i tid.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke hva du tror foregår i verden når hodet ditt ligger 60 år tilbake i tid.

Det er bare sånn jeg er. Vil ikke ha en mann som spermer rundt og kan risikere at han gir meg aids. Nesten så jeg vurderer å finne meg en dypt religiøs mann, som har like konservative verdier som meg selv.

Er menn i stand til å bli forelsket? Eller er det bare sånn at de motvillig går inn i et forhold for å få mest sex.. Bare lurer, siden mange menn virker så kalde.

TS

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Hjelpes Anna, innlegg #04 er altså da så lavmål at jeg ikke kan la det stå uimotsagt. Jeg fatter ikke hvor du får alt i sammen i fra.

Når det kommer til sex så er det fortsatt stor forskjell på kvinner og menn. Det er noen kvinner som har seg med hver og en de har lyst til å ha seg med, men de fleste menn som oppfører seg slik er fortsatt menn.

De fleste menn som oppfører seg sliker fortsatt menn????

Nei, de er patetiske svin som må lyve og bedra for å få seg sex.

Jeg synes ikke at det er noe bedre at kvinner begynner å utføre de handlingene som ikke er bra hos menn, bare så det er sagt. Fordi jeg har opplevd gutter som har blitt såret fordi damen de forelsket seg i bare var ute etter å få tilfredstillt behovet sitt.

Så det er verre at menn blir såret, enn at kvinner blir det?

Det er også kvinner som går ut på byen bare for å bli gravid. De driter i mannen de tar med seg hjem, de er bare ute etter spermen hans.

Så de mennene som driver å knuller rundt bør bruke kondom,ikke bare pga sykdommer men fordi de faktisk kan få en telefon om noen måneder hvor de får beskjed at de skal bli pappa.

Hvor hen er alle de her spermsankerne hen?

Jeg har pr dags dato aldri truffet ei dame som gikk inn for å bli smelt på tjukken av et ONS.

Har du noensinne truffet en fyr som trekker på seg kondomet frivillig? Får menn en beskjed fra et tidligere ligg om at de skal bli pappa, kan de for det selv. Det er pinadø ikke gitt at kvinner skal rydde opp etter dem.

Når det er sagt så er det MASSE flotte menn der ute! Menn som savner en kjærete og som ikke har behov for å ha seg med alle damene de kommer over bare for å få tømt seg.

Mange fine damer der ute også, som primært er ute etter alt annet enn mannfolkenes sperm.

Du må bare slutte å irritere deg over de som viser seg å være sånn og fortsette å lete. Det gjør jeg. Og så lenge jeg ikke gi sex før jeg er i ett forhold så sikrer jeg meg. :)

Du må bare fortsette med å sette deg på din høye hest, Anna.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Snu hele greien på hodet. Hva om det å skaffe seg sex faktisk er seriøst for noen menn? Det at han er attraktiver for damer validerer hans evner og tilsier at han er en god mate.

Det at mann må være i et forhold for å være seriøs, er en dames syn på virkeligheten. Dette med å sperme over alt er sikkert viktig for noen menn og for dem er det seriøst. Det er tross alt det som bekrefter at de er attraktive, i deres hode.

Endret av .-L-.
Gjest JosefK78
Skrevet

Av og til finner jeg det rart at menn og kvinner i det hele tatt finner hverandre tiltrekkende

• Liker 2
Skrevet

Her var det mange ufine svar. Det er vanskelig å skille de useriøse fra de seriøse, ofte kommer sannheten frem rundt 3-4 date, og før det kan de være verdens mest sjarmerende. Magefølelsen pleier å stemme, så det er lurt å spørre med en gang man får dårlig magefølelse. Er svaret unnvikende er han ikke interessert nok. Det finnes heldigvis noen ordentlige gutter også, man må bare ta seg tid til å lete.

Magefølelsen stemmer nesten alltid! MEN selv om man spør fyren, så kan man ikke regne med å få ett ærlig eller uklart svar. Jeg kan komme på tre tilfeller hvor mennene har sagt at noe sånt som at de har vært så glad i meg/forelsket/etc, men så har jeg etter noen uker funnet ut at den skeptiske magefølelsen har stemt hele veien. Lenge leve magefølelsen sier jeg bare!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sluttet følge magefølelsen fordi jeg har lært meg at den har shit for brains.

Alt jeg vil ha er nettopp et seriøst forhold med stabilitet og trygghet. Men, kvinner har et umettelig behov for å finne badboys de kan forandre og "berge". Om noen tusen år kanskje kvinner har lært noe om at de kan ikke automatisk forandre en mann. Eller, la meg korrigere meg selv; et annet menneske.

Skrevet (endret)

. Dobbel, gitt.

Endret av WildThing
Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg VET hva som foregår i verden jeg, det har vel ingenting med saken å gjrøe. Noen har ikke lyst til å ha sex med hele verden. Det må de få lov til uten at du skal mene de er gammeldagse i tankegangen. Folk er forskjellige og vi lever alle i 2012 og i nåtiden selv om vi ikke velger å gjøre det som er in eller politisk korrekt!

• Liker 2
Skrevet

Jeg VET hva som foregår i verden jeg, det har vel ingenting med saken å gjrøe. Noen har ikke lyst til å ha sex med hele verden. Det må de få lov til uten at du skal mene de er gammeldagse i tankegangen. Folk er forskjellige og vi lever alle i 2012 og i nåtiden selv om vi ikke velger å gjøre det som er in eller politisk korrekt!

Du lever ennå i en verden der kvinner gir sex :filer: Du lever i en verden der kvinner er på kjøkkenet, menn har karriere og det å kjøre bil er så enkelt at til og med mor kan klare det :filer:

For all del, kos deg med livet ditt. Men om du tror det er slik verden fungerer i 2012 har du på deg briller med innebygd tidsmaskin.

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg har sluttet følge magefølelsen fordi jeg har lært meg at den har shit for brains.

Alt jeg vil ha er nettopp et seriøst forhold med stabilitet og trygghet. Men, kvinner har et umettelig behov for å finne badboys de kan forandre og "berge". Om noen tusen år kanskje kvinner har lært noe om at de kan ikke automatisk forandre en mann. Eller, la meg korrigere meg selv; et annet menneske.

Jeg tror nok ikke dette har med badboys å gjøre, men at vi som menneske forelsker oss i forelskelsen gang på gang. Vi tiltrekkes av flotte mennesker og forelsker oss alt for lett uten at vi ser hva som egenltig befinner seg bak det flotte skallet. Når vi begynner å se hvordan han er har vi allerde forelsket oss. Men erfaringer beriker og de fleste kvinner vil til slutt prøve å finne en snill og god mann når de har blitt brendt nok.

Og det er jo absoutt ikke alle jenter som tiltrekker seg slike menn. Du har nok kanskje tatt noen feil valg når du skal finne deg dame selv?

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Du lever ennå i en verden der kvinner gir sex :filer: Du lever i en verden der kvinner er på kjøkkenet, menn har karriere og det å kjøre bil er så enkelt at til og med mor kan klare det :filer:

For all del, kos deg med livet ditt. Men om du tror det er slik verden fungerer i 2012 har du på deg briller med innebygd tidsmaskin.

Så lenge kvinner ønsker å leve slik, så er det faktisk slik verden fungerer i 2012 også. Likestilling handler om at alle skal ha like muligheter, ikke at folk skal tvinges til å leve på en spesiell måte.

Det er kvinner som vil være hjemme med ungene, og det er kvinner som ønsker å ha karriere og la mannen ta ungene. Det er det som er så bra med 2012. At du har så mye i mot at folk kan få leve slik de selv ønsker er noe DU må jobbe med. Hva bryr det deg egentlig at ikke ønsker å ha sex med masse forskjelig menn? Er ikke det noe JEG må få velge uansett hva andre gjør?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Kuken min har mange følelser. Inklusivt ensomhet. Den må jo få lov til å være litt selskapelig, den òg!

Gjest JosefK78
Skrevet

Kuken min har mange følelser. Inklusivt ensomhet. Den må jo få lov til å være litt selskapelig, den òg!

Kuken din er følsom, det er ikke det samme som følelser :)

• Liker 2
Skrevet

Så lenge kvinner ønsker å leve slik, så er det faktisk slik verden fungerer i 2012 også. Likestilling handler om at alle skal ha like muligheter, ikke at folk skal tvinges til å leve på en spesiell måte.

Det er kvinner som vil være hjemme med ungene, og det er kvinner som ønsker å ha karriere og la mannen ta ungene. Det er det som er så bra med 2012. At du har så mye i mot at folk kan få leve slik de selv ønsker er noe DU må jobbe med. Hva bryr det deg egentlig at ikke ønsker å ha sex med masse forskjelig menn? Er ikke det noe JEG må få velge uansett hva andre gjør?

Reelt sett representerer du et mindretall, ,en du snakker med en ovenfraogned holdnning som om du skulle representere den O'Digre sannheten.

Du kan velge hva pokker du vil for meg, men du kan samtidig legge fra den den arrogante og nedlatende holdningen du har til de som velger annerledes en deg.

• Liker 1
Skrevet

og i 2012 lever vi i en tid der menn filer negler..

BM2: "I sooooo hate women! OMG,talk to the hand while I put my nailpolish on biaaatch!"( med gay accent)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...