Gå til innhold

Jeg hadde med glede vært utro med denne kvinnen vist jeg fikk muligheten


Gjest Beetle Bailey

Anbefalte innlegg

Gjest Beetle Bailey

Skjønner ikke helt den at gradheten av heithet/berømthet skal avgjøre om man vil gå til skrittet å være utro. Det er bare sex, og blir ikke SÅ mye bedre av at personen har pene ansiktstrekk/kropp og/eller er kjendis. Ikke en opplevelse som vil forandre livet ditt. Jeg tror utroskap handler oftest om at man ikke er fornøyd eller sliter i det forholdet man har, og derfor velger en fluktløsning ved å være utro. Da har det ikke så stor betydning hvem det er man er utro med.

Vakkre mennesker er bedre i senga. Det er et faktum alle vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vakkre mennesker er bedre i senga. Det er et faktum alle vet.

Feil. Det er nettopp det at de er vakre, gjør dem dårligere i senga enn de mindre vakre, fordi de ønsker å opprettholde sitt vakre fasade og det virker hemmende på sengepresentasjonene.

De vil ikke havne i situasjoner som gjør dem mindre pene og attraktive, så man kan ikke forvente all verdens av sengepresentasjoner hos de vakre.

De mindre pene, derimot, har ingenting å tape og har lettere for å utfolde seg, teste grenser og prøve mye forskjellig. De har lettere for å slippe seg løs enn det de vakre har.

Det er et faktum alle vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvar1

Vakkre mennesker er bedre i senga. Det er et faktum alle vet.

De mindre pene, derimot, har ingenting å tape og har lettere for å utfolde seg, teste grenser og prøve mye forskjellig. De har lettere for å slippe seg løs enn det de vakre har.

Det er et faktum alle vet.

Dere to må jo ha et voldsomt erfaringsgrunnlag siden dere er i stand til å konkludere statistisk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvar1

Hadde jeg fått muligheten til en natt med Sophia Bush, så hadde jeg ikke brydd meg om jeg har kjæreste da ville jeg vært utro.

Så moralen er: bare dama er fin nok så er det greit å være utro?

Endret av Hvar1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moralen er: bare dama er fin nok så er det greit å være utro?

Ja, det er litt av en moral.

Undrer på om de samme mannfolkene ville tenke at det var like greit om det var omvendt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvar1

Ja, det er litt av en moral.

Undrer på om de samme mannfolkene ville tenke at det var like greit om det var omvendt.

Kjønn er nok mindre viktig siden det antakelig. Dessverre er like mange damer med den typen moral der ute, så egentlig handler det jo bare om "folk", ikke kjønn. Men det er jo et konkret eksempel her, og sånn sett er det som du sier interessant å få vite om dere hadde hatt full forståelse om dama deres kasta seg over en annen fyr kun fordi han var så hensynsløst heit.

Endret av Hvar1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beetle Bailey

Undrer på om de samme mannfolkene ville tenke at det var like greit om det var omvendt.

Det er jo noe helt annet. Kan ikke sammenlignes en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Hadde jeg fått muligheten til en natt med Sophia Bush, så hadde jeg ikke brydd meg om jeg har kjæreste da ville jeg vært utro.

Sophia-Bush-Biography-3.jpg

Stakkar kjæresten din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Kjæresten og jeg pleier å si, om pene damer på tv "hvis hun der ringer på døra...??" og svaret er alltid ja. Det er jo bare fantasi og tull, ikke en innrømmelse om at man har tenkt å være utro.

For min del er akkurat det en innrømmelse av at man har tilbøyeligheter til å være nettopp utro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnen

Hvis man først skal diskutere dette, bør man vel strengt tatt poste bilder av hvordan de faktisk ser ut i VIRKELIGHETEN, og ikke Photoshopbilder?

Her er den ekte (eller usminkede versjonen) av trådstarters sex-fantasi, Sophia Bush:

sophia-bush-pit-bull-patch-13.jpg

sophia-bush-pit-bull-patch-21.jpg

I mine øyne er hun en fin dame, men kan ikke se at hun er så spesielt vakker i forhold til andre. Man ser jo kvinner som er minst like pene i hopetall på gata på hvilket som helst sted i Norge.

Kanskje du bør gi kona en ekstra sjanse likevel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lojal flush

Før hun vil ta i deg må du kunne stave "hvis" riktig.

Min kjæreste er mye penere men det er irrelevant i forhold til å være utro. Jeg elsker min kjæreste og vil vil kke gjøre noe som sårer henne. Å se på andre er greit men det går en grense ved det å ha som hensiktå innlede et forhold med andre. Du burde drioppe dama di og gå ut og hente ei som er bra nok. Men jeg mistenker at hun du er sammen med allerede er for god for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Vakkre mennesker er bedre i senga. Det er et faktum alle vet.

:ler:

Nei, dette er ikke noe alle vet. Det er faktisk noen som vet at det ikke stemmer til og med. Man blir ikke bedre i senga av å være vakker. Man blir bedre av å øve, og det å være lydhør i forhold til partners kommunikasjon.

Men sett bort i fra at utroskap aldri kan forsvares, så er Sophia Bush en veldig vakker kvinne, selv uten sminke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beetle Bailey

Hvis man først skal diskutere dette, bør man vel strengt tatt poste bilder av hvordan de faktisk ser ut i VIRKELIGHETEN, og ikke Photoshopbilder?

Her er den ekte (eller usminkede versjonen) av trådstarters sex-fantasi, Sophia Bush:

sophia-bush-pit-bull-patch-13.jpg

sophia-bush-pit-bull-patch-21.jpg

I mine øyne er hun en fin dame, men kan ikke se at hun er så spesielt vakker i forhold til andre. Man ser jo kvinner som er minst like pene i hopetall på gata på hvilket som helst sted i Norge.

Kanskje du bør gi kona en ekstra sjanse likevel?

Hun er da like vakker der som på det bildet jeg viste. Så jeg kan ikke se hva du prøver og bevise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe helt annet. Kan ikke sammenlignes en gang.

Hvorfor er det noe helt annet, om jeg tør spørre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beetle Bailey

Hvorfor er det noe helt annet, om jeg tør spørre?

Fordi kvinner kan bli gravide. Menn sin oppgave er og spre sine gener. Mens kvinner skal holde seg til en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner kan bli gravide. Menn sin oppgave er og spre sine gener. Mens kvinner skal holde seg til en mann.

I see what you did there :lur: Men vi får se hvor mange som gidder å bite på agnet; du overdrev nok littegrann i iveren etter å skape en skikkelig debatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info har hun sminke på i bildene over også.

Syntes forøvrig hun er helt alminnelig.

Mannen minog jeg har ingen lister (han vil heller ikke ha) og det er helt ok å syntes noen er attraktive, da jeg vet at min mann aldri ville funnet på å være utro mot meg. Kjærlighet, kalles det. Det kan anbefales, dere burde prøve det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvar1

Fordi kvinner kan bli gravide. Menn sin oppgave er og spre sine gener. Mens kvinner skal holde seg til en mann.

Du fremstår som en temmelig umoden fyr, men jeg har vel en smule mer tro på at du tuller og troller som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...