Gjest Beetle Bailey Skrevet 26. mai 2012 #41 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei, Beetle Bailey. jeg bare lurer, hvorfor ville du ikke brydd deg? Fordi Sophia Bush er den perfekte kvinne. betyr det ingenting for deg at kjæresten din mest sannsynlig hadde blitt såret? Nei har du virkelig ingen problemer med å påføre andre mennesker den type smerte? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #42 Del Skrevet 26. mai 2012 Godt å høre at tapere holder seg sammen. Du er taper fordi du ikke klarer å få deg noe bedre. Kona de er taper som er sammen med deg. Hahaha.. Nå ble jeg virkelig lei meg Du er en taper fordi du blir sinna på et diskusjonsforum. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djinn Skrevet 26. mai 2012 #43 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei igjen Beetle Bailey. takk for at du tokk deg tid til å besvare spørsmålene mine. :-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meridius Skrevet 26. mai 2012 #44 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Hvorfor blir du ikke sammen med en penere dame? Har du prøvd eller tenkt å prøve deg på henne? Om ikke vil det si at du egentlig aldri kunne tenke deg å være utro med dama de Endret 26. mai 2012 av Meridius 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #45 Del Skrevet 26. mai 2012 ...og du er en taper fordi du ikke kan å skrive korrekt. Allikevel presterer du å skrive feil Jeg vet at jeg manglet "en/ei". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 26. mai 2012 #46 Del Skrevet 26. mai 2012 Fordi Sophia Bush er den perfekte kvinne. Nei Nei hva om sophia bush viste seg å være en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #47 Del Skrevet 26. mai 2012 Veldig mange par har jo slike lister der de putter opp kjendiser de har lov å være utro med! Kommer jo selvsagt neppe til å bli en realitet, men det er da fullt lovlig å fantasere. Dere som reagerer så kraftig.. Hvorfor? Hadde en slik regel med kjæresten min. Gjett hvem som møtte nr. 1 på listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meridius Skrevet 26. mai 2012 #48 Del Skrevet 26. mai 2012 Hadde en slik regel med kjæresten min. Gjett hvem som møtte nr. 1 på listen Jessica Alba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beetle Bailey Skrevet 26. mai 2012 #49 Del Skrevet 26. mai 2012 hva om sophia bush viste seg å være en mann? Hadde ikke brydd meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 26. mai 2012 #50 Del Skrevet 26. mai 2012 Hadde ikke brydd meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 26. mai 2012 #51 Del Skrevet 26. mai 2012 Kjæresten og jeg pleier å si, om pene damer på tv "hvis hun der ringer på døra...??" og svaret er alltid ja. Det er jo bare fantasi og tull, ikke en innrømmelse om at man har tenkt å være utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2012 #52 Del Skrevet 26. mai 2012 Hadde jeg fått muligheten til en natt med Sophia Bush, så hadde jeg ikke brydd meg om jeg har kjæreste da ville jeg vært utro. Hun var jo ikke fin en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #53 Del Skrevet 26. mai 2012 Hadde mannen min hatt muligheten til et nyp der så ville han hatt min velsignelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #54 Del Skrevet 26. mai 2012 Allikevel presterer du å skrive feil Jeg vet at jeg manglet "en/ei". Haha! Fail! Prøv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. mai 2012 #55 Del Skrevet 26. mai 2012 Hadde en slik regel med kjæresten min. Gjett hvem som møtte nr. 1 på listen Hvem møtte du??????!!!! :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2012 #56 Del Skrevet 26. mai 2012 TROLL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fryd Skrevet 27. mai 2012 #57 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg har møtt en på listen min og scoret, jeg men da var jeg singel. Dog, det var ikke han.. Litt svinn ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #58 Del Skrevet 27. mai 2012 Synes i grunn mer synd på sånne som reagerer så sterkt på tråder som denne. Hadde en jente her inne lagt ut bilde av en utrolig heit kjendis og skrevet at hun hadde droppet alt hvis sjansen bydde seg...så hadde ikke folk reagert i nærheten så sterkt som i denne tråden her. Mannehaters, much? Og ja - jeg er jente sjæl. Nå må du gi deg, det er ingen som har reagert så hard på at TS ville vært utro med denne damen, men det noen har reagert på er utsagn som Hun der hadde lurt meg. Hadde med glede bytta kona mi mot noe av høyere kvalitet. Slutt å leke offer. Det er så patetisk at jeg tørrler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 27. mai 2012 #59 Del Skrevet 27. mai 2012 Synes i grunn mer synd på sånne som reagerer så sterkt på tråder som denne. Hadde en jente her inne lagt ut bilde av en utrolig heit kjendis og skrevet at hun hadde droppet alt hvis sjansen bydde seg...så hadde ikke folk reagert i nærheten så sterkt som i denne tråden her. Mannehaters, much? Og ja - jeg er jente sjæl. Jeg hadde ikke likt hvis dama mi plutselig ble så heit at hun måtte hoppe på en vakker mannlig kjendis. Selv om det finnes mange lekre damer , så er de faktisk uinteressante for faktisk knulling. Se på. Ja. kanskje til og med nyte synet, men å knulle dem. Helt uinteressant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2012 #60 Del Skrevet 27. mai 2012 Skjønner ikke helt den at gradheten av heithet/berømthet skal avgjøre om man vil gå til skrittet å være utro. Det er bare sex, og blir ikke SÅ mye bedre av at personen har pene ansiktstrekk/kropp og/eller er kjendis. Ikke en opplevelse som vil forandre livet ditt. Jeg tror utroskap handler oftest om at man ikke er fornøyd eller sliter i det forholdet man har, og derfor velger en fluktløsning ved å være utro. Da har det ikke så stor betydning hvem det er man er utro med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå