Anciol Skrevet 26. mai 2012 #21 Del Skrevet 26. mai 2012 *Eter popcorn og ser på dramaet*! :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #22 Del Skrevet 26. mai 2012 Det må da være lov til å tulle litt Jeg og kjæresten min hadde nesten en lek med det her. Hvor vi valgte ut kjendiser som vi kunne få lov til å ligge med om vi noen gang fikk sjansen (nettopp fordi vi aldri kom til å få noen sjanse). Og om vi skulle fått sjansen så tviler jeg ihvertfall på at jeg hadde gjort det. Begge to er trofaste og har ganske mye imot utroskap, vi bare så på det som en litt rar lek Litt som i den friends-episoden hvor Ross og sånn lager sånne lister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 26. mai 2012 #23 Del Skrevet 26. mai 2012 Synes i grunn mer synd på sånne som reagerer så sterkt på tråder som denne. Hadde en jente her inne lagt ut bilde av en utrolig heit kjendis og skrevet at hun hadde droppet alt hvis sjansen bydde seg...så hadde ikke folk reagert i nærheten så sterkt som i denne tråden her. Mannehaters, much? Og ja - jeg er jente sjæl. Jeg sitter ikke akk å griner her. Skjønt at de skriver for å provosere, så da provoserer jeg tilbake =P Jeg har sterke meninger om sånn, og sprer budskapet mitt som alle andre på et forum . Jeg tenker bare: små barn, store gleder... De kan leve i nuet så mye de vil, men å såre andre mennesker på en så råtten måte kommer jeg aldri til å ha respekt for. Jeg syns ikke synd på meg selv for jeg er glad jeg ikke er en uærlig person og har skjønt såpass Noen skjønner bare hva utroskap innebærer litt mer enn andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 26. mai 2012 #24 Del Skrevet 26. mai 2012 Enig. Hun der hadde lurt meg Hadde med glede bytta kona mi mot noe av høyere kvalitet. :klaske: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. mai 2012 #25 Del Skrevet 26. mai 2012 Noen skjønner bare hva utroskap innebærer litt mer enn andre. Veldig feil. Utroskap for meg er ikke nødvendigvis det samme som utroskap for deg. Betyr virkelig ikke at du skjønner mer av hva det innebærer, selv om vi har ulike oppfatninger av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 26. mai 2012 #26 Del Skrevet 26. mai 2012 Veldig mange par har jo slike lister der de putter opp kjendiser de har lov å være utro med! Kommer jo selvsagt neppe til å bli en realitet, men det er da fullt lovlig å fantasere. Dere som reagerer så kraftig.. Hvorfor? en ting er når et par er åpen og godtar sånne ting da kan det vel ikke klassifiseres som utroskap. Jeg tenker mer når en part går bak ryggen til en annen og sårer de. Det blir noe helt annet. Fks det finnes par som har åpne forhold der de ligger med andre men det er noe de har avtalt og er to om. Når en kjæreste går bak ryggen til den andre og sårer de da blir jo saken en helt annen, og siden denne tråden tydeligvis ikke er så spesifikk på hverken det ene eller det andre så vil jeg tro mange lager sitt eget bilde og reagerer ut i fra det. Nei takk til å gå bak kjæresten sin rygg og såre er ihvertfall mitt standpunkt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DårligKopi Skrevet 26. mai 2012 #27 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg har fått høre at jeg ligner litt på Sophia Bush. Men aldri i verden om jeg hadde nedverdighet meg til å bli knullet av noen som kun er opptatt av utseende og som er en slik drittsekk som kan gå bak ryggen på en som elsker ham. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 26. mai 2012 #28 Del Skrevet 26. mai 2012 Veldig feil. Utroskap for meg er ikke nødvendigvis det samme som utroskap for deg. Betyr virkelig ikke at du skjønner mer av hva det innebærer, selv om vi har ulike oppfatninger av det. Jepp men hvis du tenker litt dypere enn det. Seff folk har forskjellige oppfatninger. Men jeg tenker mer på når en part vet de går bak ryggen til noen. Når bedrageri er ganske åpenbart, og konsekvensene av det. Som regel så ville ikke alle kalt det utroskap heller om de ikke følte seg bedratt. De fleste er klar over at det finns "fristelser" både her og der. Men om man skal totalt gi faen samtidig som man vet at kjæresten hadde blitt helt knust, DET er et stort minus hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djinn Skrevet 26. mai 2012 #29 Del Skrevet 26. mai 2012 Hadde jeg fått muligheten til en natt med Sophia Bush, så hadde jeg ikke brydd meg om jeg har kjæreste da ville jeg vært utro. Hei, Beetle Bailey. jeg bare lurer, hvorfor ville du ikke brydd deg? betyr det ingenting for deg at kjæresten din mest sannsynlig hadde blitt såret? har du virkelig ingen problemer med å påføre andre mennesker den type smerte? (hvis vi i utgangpunktet regner med at din kjæreste ikke hadde akseptert utroskap. noe som jeg regner med var tilfellet, ellers hadde ikke utsagnet ditt blitt kategorisert som utroskap til å starte med.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #30 Del Skrevet 26. mai 2012 Haha, jeg elsker menn, men ikke de som er utro. Det samme gjelder jenter. Ingen forskjell på kjønn der i gården for min del. ...og hvem eksakt i denne tråden har vært utro? Er det å tenke at man lett hadde pult en kjendis det samme som å faktisk være utro? Ta deg en bolle. Dette er så latterlig at jeg blir flau på hele KG's vegne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #31 Del Skrevet 26. mai 2012 Godt å høre at tapere holder seg sammen. Du er taper fordi du ikke klarer å få deg noe bedre. Kona de er taper som er sammen med deg. ...og du er en taper fordi du ikke kan å skrive korrekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #32 Del Skrevet 26. mai 2012 Glad jeg ikke har en mann som AB over meg... Min kjæreste hadde ikke brydd seg om verken Angelina Jolie eller Beyonce.. Tror du ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #33 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg sitter ikke akk å griner her. Skjønt at de skriver for å provosere, så da provoserer jeg tilbake =P Jeg har sterke meninger om sånn, og sprer budskapet mitt som alle andre på et forum . Jeg tenker bare: små barn, store gleder... De kan leve i nuet så mye de vil, men å såre andre mennesker på en så råtten måte kommer jeg aldri til å ha respekt for. Jeg syns ikke synd på meg selv for jeg er glad jeg ikke er en uærlig person og har skjønt såpass Noen skjønner bare hva utroskap innebærer litt mer enn andre. Ja, gud, stakkars kona hans som kommer til å ha det så forferdelig den dagen hun finner mannen sin i seng med Sophia Bush! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 26. mai 2012 #34 Del Skrevet 26. mai 2012 For noen reaksjoner. Jeg tolket hovedinnlegget som en litt knotete måte å skrive 'Sophia Bush er sexy' på, ikke 'Jeg elsker utroskap.' 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 26. mai 2012 #35 Del Skrevet 26. mai 2012 Sophia Bush er nydelig og hadde jeg likt jenter så hadde hun vært å foretrekke Alexander Skarsgård er og en skikkelig kjekk mann Men jeg ville aldri byttet ut samboeren min og det vi har sammen for en natt med Mr True Blood. Hadde jeg vært singel derimot så kunne jeg hilst både på Sophia og Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. mai 2012 #36 Del Skrevet 26. mai 2012 Ja, gud, stakkars kona hans som kommer til å ha det så forferdelig den dagen hun finner mannen sin i seng med Sophia Bush! Jeg hadde tatt bilde av de og ringt en eller annen storavis i utlandet! Kunne jo blitt rik og greier! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 26. mai 2012 #37 Del Skrevet 26. mai 2012 ...og hvem eksakt i denne tråden har vært utro? Er det å tenke at man lett hadde pult en kjendis det samme som å faktisk være utro? Ta deg en bolle. Dette er så latterlig at jeg blir flau på hele KG's vegne. Boller er godt det ja, men har allerede spist en bolle i dag, så du får spise en sjæl. Liker at du blir flau på hele KGs vegne, da skal det lite til å bli flau gitt! Når det er sagt så reagerte jeg kun på AB som gjerne ville bytte ut kona med en av bedre kvalitet. Ikke på hovedinnlegget;) Kos deg med bolle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 26. mai 2012 #38 Del Skrevet 26. mai 2012 Ja, gud, stakkars kona hans som kommer til å ha det så forferdelig den dagen hun finner mannen sin i seng med Sophia Bush! -_-... *helle en bøtte med kaldt vann over huet til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 26. mai 2012 #39 Del Skrevet 26. mai 2012 For noen reaksjoner. Jeg tolket hovedinnlegget som en litt knotete måte å skrive 'Sophia Bush er sexy' på, ikke 'Jeg elsker utroskap.' Sophia Bush er jo rimelig sexy, så skjønner han godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2012 #40 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg har fått høre at jeg ligner litt på Sophia Bush. Men aldri i verden om jeg hadde nedverdighet meg til å bli knullet av noen som kun er opptatt av utseende og som er en slik drittsekk som kan gå bak ryggen på en som elsker ham. Alle som knuller noen knuller de fordi de liker utseende på personen. Det er en grunn til at man blir sammen med folk man synes har et fint utseende og ikke et stygt utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå