kråkefjas Skrevet 27. mai 2012 #41 Skrevet 27. mai 2012 Er enig i at hun ser bra ut, men jeg blir provosert av at man kan kalle dette en myk kvinnekropp med runde former, for hun har jo ikke et gram for mye fett på kroppen! Magen er ikke bare flat, som de fleste jenter skulle ønske de hadde, den går innover! Og lårene er slanke og stramme. Sorry, men du liker ikke kvinner med rundere former, du liker syltynne jenter med store pupper. Siden når tok feitingene beslag på form-begrepet? Hun du viser til er tilnærmet perfekt formet. Folk må slutte å blande form med overfylt form. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #42 Skrevet 27. mai 2012 Siden når tok feitingene beslag på form-begrepet? Hun du viser til er tilnærmet perfekt formet. Folk må slutte å blande form med overfylt form. Så det å ha former innebærer plutselig å være syltynn med store pupper? 2
Gjest Blubberella Skrevet 27. mai 2012 #43 Skrevet 27. mai 2012 Ehh, han sier jo at det er denne typen kropp han syns er mest attraktiv. Hvis du hadde lest hele tråden hadde du fått med deg at han også uttaler at denne dama er tilnærmet perfekt.
Gjest Blubberella Skrevet 27. mai 2012 #44 Skrevet 27. mai 2012 Siden når tok feitingene beslag på form-begrepet? Hun du viser til er tilnærmet perfekt formet. Folk må slutte å blande form med overfylt form. Feitingene har ikke lagt beslag på noen ting som helst. Du, derimot, er en av dem som tydeligvis mener å sitte med den eneste riktige betydningen av "former". 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #45 Skrevet 27. mai 2012 Hvis du hadde lest hele tråden hadde du fått med deg at han også uttaler at denne dama er tilnærmet perfekt. Da kan jeg være mer enig i at han liker damer med litt fett Men jeg vil påstå at det er stor forskjell mellom denne damen og den pinupen det var snakk om i starten.
Gjest afrodite Skrevet 27. mai 2012 #46 Skrevet 27. mai 2012 Så det å ha former innebærer plutselig å være syltynn med store pupper? Man kan godt være slank og ha former. Jeg er slank, men har både pupper, lår og rumpe, er ikke det former? Må man ha valker for at det skal kalles former? For meg er kvinnelige former at man har fett på rumpe,lår og pupper uavhengig av formen ellers. Det er jo der det er typisk kvinnelig å lagre fett. 3
Gjest JosefK78 Skrevet 27. mai 2012 #47 Skrevet 27. mai 2012 Er enig i at hun ser bra ut, men jeg blir provosert av at man kan kalle dette en myk kvinnekropp med runde former, for hun har jo ikke et gram for mye fett på kroppen! Magen er ikke bare flat, som de fleste jenter skulle ønske de hadde, den går innover! Og lårene er slanke og stramme. Sorry, men du liker ikke kvinner med rundere former, du liker syltynne jenter med store pupper. OK så det var derfor du vill at jeg skulle poste det bildet fra den andre tråden, noen skal alltid slåss. For det første så holder Jayne Mansfield inne magen, jeg har sett nakenbilder av henne og magen går ikke så mye inn, jeg nevnte henne som en av disse Blonde Bombshells som var populære på 50 tallet, de var kvinner med flott figur, ingen av dem var feite men de hadde blitt sett som for store og dvaske for vårt samfunn.
Gjest JosefK78 Skrevet 27. mai 2012 #48 Skrevet 27. mai 2012 Man kan godt være slank og ha former. Jeg er slank, men har både pupper, lår og rumpe, er ikke det former? Må man ha valker for at det skal kalles former? For meg er kvinnelige former at man har fett på rumpe,lår og pupper uavhengig av formen ellers. Det er jo der det er typisk kvinnelig å lagre fett. Selfølgelig har du former, du set sikkert veldig flott ut men former kan komme i mange utgaver
Gjest JosefK78 Skrevet 27. mai 2012 #49 Skrevet 27. mai 2012 Da kan jeg være mer enig i at han liker damer med litt fett Men jeg vil påstå at det er stor forskjell mellom denne damen og den pinupen det var snakk om i starten. Jeg liker begge damene hu ene var stor men jeg kan like store damer som det og jeg kan også like damer som er mindre begge deler er lov sist gang jeg sjekket, men mitt innlegg var om den nyere trenden hvor kvinners kropp skal tones med hard trening og hvor de myke formene forsvinner til fordel for stramme kropper med definerte muskler Her er Marilyn Monroe, dronningen av Blonde Bombshells og som du ser så hadde hun litt mage men hun var ikke tykk men heller ikke modeltynn, veldig flotte former hun også
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #50 Skrevet 27. mai 2012 OK så det var derfor du vill at jeg skulle poste det bildet fra den andre tråden, noen skal alltid slåss. For det første så holder Jayne Mansfield inne magen, jeg har sett nakenbilder av henne og magen går ikke så mye inn, jeg nevnte henne som en av disse Blonde Bombshells som var populære på 50 tallet, de var kvinner med flott figur, ingen av dem var feite men de hadde blitt sett som for store og dvaske for vårt samfunn. Høh? Jeg har ikke bedt deg poste noe bilde, vet ikke hvor du har det fra? At noen ser på disse jentene som store og dvaske, er for meg helt uforståelig, for det er da ikke sånn at de har fett som tyter ut noen steder, de er riktignok ikke anorektisk tynne, men slanke og fast i formen. Jeg tror de aller fleste gutter digger disse jentene, i og med at de har pupper, men fortsatt er tynne.
Chocoholic Skrevet 27. mai 2012 #51 Skrevet 27. mai 2012 Jeg er ikke fornøyd med hvordan jeg ser ut, og jobber nå mot noe a la dette Selvsagt kommer jeg ikke til å se lik ut, men jeg har noen fellestrekk ang kroppstype (brede skuldre, smal midje og hofter), og hun er tynn med markerte muskler og likevel former. Angående spørsmålet om menn, så er jo en veltrent kropp digg, kan jo ikke si noe annet. Men det hjelper lite det om han ikke har glimt i øyet i tillegg. Kjekkere enn dette tror jeg nok ikke går an, og som singel og som kan forestille meg akkurat hva jeg vil per nå, så er dette drømmetypen utseendemessig. Men som sagt, uten glimt i øyet, litt humor og selvironi så er ikke det et forhold som vil vare.
Gjest JosefK78 Skrevet 27. mai 2012 #52 Skrevet 27. mai 2012 Høh? Jeg har ikke bedt deg poste noe bilde, vet ikke hvor du har det fra? At noen ser på disse jentene som store og dvaske, er for meg helt uforståelig, for det er da ikke sånn at de har fett som tyter ut noen steder, de er riktignok ikke anorektisk tynne, men slanke og fast i formen. Jeg tror de aller fleste gutter digger disse jentene, i og med at de har pupper, men fortsatt er tynne. Sorry dere AnonymeBrukere er så lette å blande 1
Gjest JosefK78 Skrevet 27. mai 2012 #53 Skrevet 27. mai 2012 Jeg er ikke fornøyd med hvordan jeg ser ut, og jobber nå mot noe a la dette Selvsagt kommer jeg ikke til å se lik ut, men jeg har noen fellestrekk ang kroppstype (brede skuldre, smal midje og hofter), og hun er tynn med markerte muskler og likevel former. Angående spørsmålet om menn, så er jo en veltrent kropp digg, kan jo ikke si noe annet. Men det hjelper lite det om han ikke har glimt i øyet i tillegg. Kjekkere enn dette tror jeg nok ikke går an, og som singel og som kan forestille meg akkurat hva jeg vil per nå, så er dette drømmetypen utseendemessig. Men som sagt, uten glimt i øyet, litt humor og selvironi så er ikke det et forhold som vil vare. Først, tusen takk for at du svarte på spørsmålet mitt Så til det bildet du postet, den dama er kjempe flott, en sånn type kropp jeg tenkte på når jeg skrev (men også slankere og mer definerte også) og om du får en sånn kropp etter hard trening så bør du være stolt, men alikevel når jeg ser på henne sammen med bildet av Marylin så føler jeg noe er blitt tapt, noe av det myke og runde. Når det gjelder menn så ser jeg at det er fortsatt den kroppen som har vært idealet siden antikken, hvorfor forandrer ikke det seg slik kvinne kroppen har gjort?
Frøya90 Skrevet 27. mai 2012 #54 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Er enig i at hun ser bra ut, men jeg blir provosert av at man kan kalle dette en myk kvinnekropp med runde former, for hun har jo ikke et gram for mye fett på kroppen! Magen er ikke bare flat, som de fleste jenter skulle ønske de hadde, den går innover! Og lårene er slanke og stramme. Sorry, men du liker ikke kvinner med rundere former, du liker syltynne jenter med store pupper. Jeg synes du overdriver. Synes hun er et sunt forbilde, i likhet med Marilyn Monroe. Grunnen til at magen går innover er fordi hun presser den innover, samt at hun har litt "utstikkende" ribbein. Det er det noen jenter som har, inkludert meg. Det er veldig usunt å ha for mye fett på kroppen slik som det ene bildet som ble postet over her.. Greit at noen synes det er fint, men det er ikke helsemessig bra. Endret 27. mai 2012 av Frøya90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå