Gå til innhold

Kroppen jeg vil ha

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn har få krav til kvinner og enda mindre krav til dem selv, det er utrolig at så laid back folk lever kortere enn kvinner :)

PS 10 år er et helt liv når vi snakker om oppvekst

10 år kan være ingenting om det ene livet bærer pref av mye innhold og erfaringer :)

Men det er ikke sakens kjerne.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Ehm du har en samboer, noen som elsker deg så hvorfor bry seg om, om andre ville tatt deg med illtang eller ikke, lev et sunt liv men først og fremst lev et lykkelig liv :)

Ja det er jo derfor jeg strengt tatt driter i om tilfeldige mennesker på et forum ikke synes kroppen min er noe å skryte av. Det er jo ikke dem jeg skal leve sammen med. Jeg er forresten høvelig på alder med deg, så jeg har jo noen år på den store baken min som gjør at utseende ikke lenger betyr alt for å være lykkelig :)

Gjest JosefK78
Skrevet

10 år kan være ingenting om det ene livet bærer pref av mye innhold og erfaringer :)

Men det er ikke sakens kjerne.

Du er nok mye mer moden enn meg, så der har 10 år ikke mye å si men jeg hadde min barndom på 80 tallet du hadde din på 90 tallet og der ligger forskjellen

Skrevet

Å steike! Man kan sette fra seg glass på den ræva på den siste der, woho!!!! :skratte: Tror ikke vi europeiske hvite kvinner har et gen i kroppen for å få en sånn rumpe på en lett måte.. Ikke at jeg mener det stygt, men mørkhudete jenter, både fra land i Afrika og Brasil, alle jeg har sett derfra HAR en skikkelig bra rumpe som utgangspunkt. Sånn som jeg har gjort 100000 utfall og knebøy for allerde hehe.

Jeg veeet..god damn FABOLOUS.

Den eneste kroppsdelen jeg orker å trene, er rumpa. Resten kan bare være :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Du er nok mye mer moden enn meg, så der har 10 år ikke mye å si men jeg hadde min barndom på 80 tallet du hadde din på 90 tallet og der ligger forskjellen

Sku ønske jeg var tenåring på 80tallet, rockens og metalens decade :fnise:

Gjest norah
Skrevet (endret)

Jeg personlig passer ikke inn i noen idealer uansett, og vil aldri få noen av de kroppene du viser til.

Jeg vil aldri få store duvende bryster, stor rumpe, fyldige lår og smal midje.

Ei heller vil jeg noensinne få sylslank kropp med flat mage i catwalkmodell-stil.

Det har jo ikke noe med trening og kosthold å gjøre, men genene mine - og sånn er det bare. Jeg ser kliss lik ut som resten av kvinnene i familien i generasjoner tilbake.

Jeg opplever egentlig mest at den kroppsformen jeg har er den som blir mest negativt omtalt av alle, ord som "ekkelt/kvalmt/usunt" blir ytret til stadighet i både daglige artikler i diverse medier og her på KG.

Enten er man "for tynn" fordi man har en type kroppsform, eller så er man "for feit og dvask" fordi man ikke genetisk sett lagrer fett på bryster og rumpe.

Er ganske slitsom med alle disse kravene man er forventet å oppfylle på alle kanter - og kroppskravet er jo det minst fornuftige av de alle.

Og EDIT: Jeg skjønner at man tenker at man skal hylle det som er frodig og vakkert for å gi en motvekt til slankepress, men det er likevel krav til hvordan "gode nok og attraktive nok" kropper skal se ut.

Det at en type kropp er vakkert utelukker ikke at noe annet kan være tilsvarende vakkert.

Endret av norah
  • Liker 3
Skrevet

Jeg syntes den øverste dama var perfekt for meg

din drømmekropp var fin også, fikk meg tilå tenke på Sir Mixalot

Jeg ser ca ut som den øverste, med noe større armer og pittelitt mer mage, så det tar jeg ca som et kompliment;)

Skrevet

Tror dette var kroppen de snakket om

Snadder! :spise:

Gjest JosefK78
Skrevet

Jeg personlig passer ikke inn i noen idealer uansett, og vil aldri få noen av de kroppene du viser til.

Jeg vil aldri få store duvende bryster, stor rumpe, fyldige lår og smal midje.

Ei heller vil jeg noensinne få sylslank kropp med flat mage i catwalkmodell-stil.

Det har jo ikke noe med trening og kosthold å gjøre, men genene mine - og sånn er det bare. Jeg ser kliss lik ut som resten av kvinnene i familien i generasjoner tilbake.

Jeg opplever egentlig mest at den kroppsformen jeg har er den som blir mest negativt omtalt av alle, ord som "ekkelt/kvalmt/usunt" blir ytret til stadighet i både daglige artikler i diverse medier og her på KG.

Enten er man "for tynn" fordi man har en type kroppsform, eller så er man "for feit og dvask" fordi man ikke genetisk sett lagrer fett på bryster og rumpe.

Er ganske slitsom med alle disse kravene man er forventet å oppfylle på alle kanter - og kroppskravet er jo det minst fornuftige av de alle.

BS sorry Norah men jeg så et bilde av deg fra halsen og ned og tror du kan bare sove trygt med den viten at din kropp er mer enn bra nok

• Liker 1
Gjest Vodka
Skrevet

Enig med norah.

Her er den kroppen jeg vil ha:

Min lenke

fordi det er den beste kroppen jeg kan ha. og det er realstisk.

Bryr meg ikke så mye om andre ikke synes det er en fin kropp.

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet

BS sorry Norah men jeg så et bilde av deg fra halsen og ned og tror du kan bare sove trygt med den viten at din kropp er mer enn bra nok

Takk for det - men for meg er jo ikke det selvsagt.

Jeg får jo stadig høre at "dette er det eneste riktige", og må jo som alle andre få servert innlegg dag etter dag med bildeeksempler av hva som er det mest ultimate.

Poenget mitt var ikke å fiske etter bekreftelse, men bare poengtere at min kroppstype gjerne er den som blir mest kritisert i alle disse debattene.

Og jeg synes ikke jeg har behov for å endre meg, og kan heller ikke gjøre det.

Jeg skjønner at endel ønsker å ha en motvekt til slankepress - og det er veldig bra, men det blir veldig ofte i tralten "bryster, rumpe og timeglassfigur" - som om det ville vært resultatet om bare alle slanke gikk opp i vekt.

Sånn er det jo ikke :)

• Liker 1
Gjest JosefK78
Skrevet

Og EDIT: Jeg skjønner at man tenker at man skal hylle det som er frodig og vakkert for å gi en motvekt til slankepress, men det er likevel krav til hvordan "gode nok og attraktive nok" kropper skal se ut.

Det at en type kropp er vakkert utelukker ikke at noe annet kan være tilsvarende vakkert.

Det at jeg liker det jeg liker er ikke ment som et krav til andre kvinner, jeg sier selv at jeg er en dinosaur og at den typen kvinnekropper jeg liker er på vei ut for lenge siden, men jeg vet at trening er viktig for folk i dag og det er sunt å trene så jeg ønsket bare å vite hav man trener til.

Jeg er ikke ute atter å få noen til å føle seg mindreverdige

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg ser ca ut som den øverste, med noe større armer og pittelitt mer mage, så det tar jeg ca som et kompliment;)

Jeg ser nesten ut som henne jeg også. Jeg har litt mindre lår og bittelitt mer mage, ellers temmelig likt. Funker greit til mitt bruk! :jepp:

• Liker 1
Gjest JosefK78
Skrevet

Poenget mitt var ikke å fiske etter bekreftelse, men bare poengtere at min kroppstype gjerne er den som blir mest kritisert i alle disse debattene.

Og jeg synes ikke jeg har behov for å endre meg, og kan heller ikke gjøre det.

PS jeg var ikke ute etter å gi deg bekreftelse heller bare å poengtere et faktum

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ikke en spessiell kroppstype jeg higer etter. men heller det og føle meg sunn, frisk og oppegående. og at jeg har ork til og gjøre ting. Har selv vært overvektig og det var den værste tiden i mitt liv. Da var ALT slitsomt. bare det og reise seg fra sofaen eller kle på seg.. for og ikke nevne og ta seg en dusj!

Når jeg begynte og gå ned i vekt ble jeg så giret og fornøyd at jeg bare fortsatte og trene for og se resultater.. det endte med at jeg begynte og stramme opp, noe som ga meg markerte muskler.

om jeg fikk velge selv hadde jeg byttet bort alt mot kroppen til Monroe :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Enig med norah.

Min lenke

fordi det er den beste kroppen jeg kan ha. og det er realstisk.

Bryr meg ikke så mye om andre ikke synes det er en fin kropp.

Synes det er en veldig fin kropp. Vet at mange vil påstå at hun er for tynn, men hun ser knallbra ut.

Skrevet

Min lenke

Ring meg når du får den

AnonymBruker
Skrevet

Tror dette var kroppen de snakket om

Er enig i at hun ser bra ut, men jeg blir provosert av at man kan kalle dette en myk kvinnekropp med runde former, for hun har jo ikke et gram for mye fett på kroppen! Magen er ikke bare flat, som de fleste jenter skulle ønske de hadde, den går innover! Og lårene er slanke og stramme. Sorry, men du liker ikke kvinner med rundere former, du liker syltynne jenter med store pupper.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Er enig i at hun ser bra ut, men jeg blir provosert av at man kan kalle dette en myk kvinnekropp med runde former, for hun har jo ikke et gram for mye fett på kroppen! Magen er ikke bare flat, som de fleste jenter skulle ønske de hadde, den går innover! Og lårene er slanke og stramme. Sorry, men du liker ikke kvinner med rundere former, du liker syltynne jenter med store pupper.

Det er jo ikke JosefK78 som har fremstilt den kroppen som drømmekropp. Han bare linket til bildet fordi det ble brukt i en annen tråd som het "her er bikinikroppen deres, jenter" eller noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke JosefK78 som har fremstilt den kroppen som drømmekropp. Han bare linket til bildet fordi det ble brukt i en annen tråd som het "her er bikinikroppen deres, jenter" eller noe sånt.

Ehh, han sier jo at det er denne typen kropp han syns er mest attraktiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...