Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg så i en tråd her noen som hadde postet et bilde av, tror jeg, Jayne Mansfield, en av disse 'Blonde Bombshell's' fra 50-tallet. Personlig, som mann, så finner jeg disse kroppene de mest atraktive på kvinner, de som har litt kjøtt på kroppen og ikke definerte muskler. Jeg ser jo det at jeg er en dinosaur og at den type kropp som kvinner vil ha i dag er en slank kropp med definerte muskler (men ikke slik som menn selfølgelig), og mange kvinner trener hardt for å få det. Jeg er positiv til trening da jeg synest vi er for stillesittende i våre liv men føler alikevel en sorg over at den andre type kropp forsvinner. Men så lenge kvinner slutter å slanke seg i hjel (ala size 0 tullet som var populært for noen år siden) og holder seg til en sunn livstil så er det jo bra. Så dere kvinner som trener har dere en bestemt kropp dere ønsker å få, post gjerne et bilde som eksempel men ingen nakenbilder, og er det fortsatt noen kvinner som liker bedre den mer 'myke' varianten av kvinnekroppen? Og hva med menn, har deres kroppsideal forandret seg eller er det kun den antikke adonis med sine gylne lokker og maskuline kropp som fortsatt gjelder?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Hei ts Fint at du liker kvinner med litt fett og sånn, jeg vet ikke hvorfor enkelte kvinner slanker seg ned til hud og bein, og trener hardt for å fjerne siste rest av fett. Jeg trener fordi jeg er interessert i å være veldig slank og fin, men dvask og med høy fettprosent, derfor trener jeg for å ha markerte linjer og samtidig være slank. Jeg er ikke ute etter å være tynn, men trent. Samtidig vil jeg ikke ha hengerumpe og cellullitter og slikt, og da kommer trening veldig godt med. Så for å ha den slanke, fine kroppen jeg har, må jeg trene en del, og en del av det er hardt.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Hei ts Fint at du liker kvinner med litt fett og sånn, jeg vet ikke hvorfor enkelte kvinner slanker seg ned til hud og bein, og trener hardt for å fjerne siste rest av fett. Jeg trener fordi jeg er interessert i å være veldig slank og fin, men ikke dvask og med høy fettprosent, derfor trener jeg for å ha markerte linjer og samtidig være slank. Jeg er ikke ute etter å være tynn, men trent. Samtidig vil jeg ikke ha hengerumpe og cellullitter og slikt, og da kommer trening veldig godt med. Så for å ha den slanke, fine kroppen jeg har, må jeg trene en del, og en del av det er hardt. Det manglet et vesentlig "ikke" der, så jeg rettet opp
Gjest Vodka Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Jeg kan aldri ha den myke typen kropp, på meg blir det bare magefett og dissende lår, ikke sånne fine former. Så jeg vil heller være tynn og stram med en snerten rumpe og flat mage, jeg prøver å bli sånn. 2
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Jeg ser at dere ikke vil ha den dvaske kroppen med mage og dissende lår, jeg forstår dette, mennesker i dag vil at alt skal være stramt og i form Og det er sunt, jeg vet det Men jeg savner litt de låra, du vet når en dame har på seg en sommerkjole og hun sitter ned i en stol og du ser kjolen dette litt ned og viser hennes lår som er fine og runde, etter hard trening så blir jo låra mye tynnere og strammere siden de er store muskler og da mister de litt av sin magi for meg. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Jeg ser at dere ikke vil ha den dvaske kroppen med mage og dissende lår, jeg forstår dette, mennesker i dag vil at alt skal være stramt og i form Og det er sunt, jeg vet det Men jeg savner litt de låra, du vet når en dame har på seg en sommerkjole og hun sitter ned i en stol og du ser kjolen dette litt ned og viser hennes lår som er fine og runde, etter hard trening så blir jo låra mye tynnere og strammere siden de er store muskler og da mister de litt av sin magi for meg. Ja, og vi damer ser det fra den siden: Vi setter oss ned, kjolen detter litt ned og viser lårene våre som er ( fine og runde slik du ser de ) dvaske, halvfeite, cellullitter, ekle, også ser vi at fyren ( du ) ser på oss og vi tenker "uff, nå ser han på de dvaske låra mine, isj". Og så dekker vi de til. I vårt hode er ikke dette fint og sexy, og da ser vi det ikke fra din synsvinkel heller, om du skjønner? I vårt hode blir det da at vi viser frem våre slanke, muskuløse og stramme lår, og når menn glor og tenker "ah, om de bare var litt rundere" så tror vi at de tenker "score, han liker det"! Så, haha, menn og kvinner skulle vært på kurs for å lære om hverandre, av hverandre. 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Jeg så i en tråd her noen som hadde postet et bilde av, tror jeg, Jayne Mansfield, en av disse 'Blonde Bombshell's' fra 50-tallet. Personlig, som mann, så finner jeg disse kroppene de mest atraktive på kvinner, de som har litt kjøtt på kroppen og ikke definerte muskler. Jeg ser jo det at jeg er en dinosaur og at den type kropp som kvinner vil ha i dag er en slank kropp med definerte muskler (men ikke slik som menn selfølgelig), og mange kvinner trener hardt for å få det. Jeg er positiv til trening da jeg synest vi er for stillesittende i våre liv men føler alikevel en sorg over at den andre type kropp forsvinner. Men så lenge kvinner slutter å slanke seg i hjel (ala size 0 tullet som var populært for noen år siden) og holder seg til en sunn livstil så er det jo bra. Så dere kvinner som trener har dere en bestemt kropp dere ønsker å få, post gjerne et bilde som eksempel men ingen nakenbilder, og er det fortsatt noen kvinner som liker bedre den mer 'myke' varianten av kvinnekroppen? Og hva med menn, har deres kroppsideal forandret seg eller er det kun den antikke adonis med sine gylne lokker og maskuline kropp som fortsatt gjelder? Link, takk?
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Ja, og vi damer ser det fra den siden: Vi setter oss ned, kjolen detter litt ned og viser lårene våre som er ( fine og runde slik du ser de ) dvaske, halvfeite, cellullitter, ekle, også ser vi at fyren ( du ) ser på oss og vi tenker "uff, nå ser han på de dvaske låra mine, isj". Og så dekker vi de til. I vårt hode er ikke dette fint og sexy, og da ser vi det ikke fra din synsvinkel heller, om du skjønner? I vårt hode blir det da at vi viser frem våre slanke, muskuløse og stramme lår, og når menn glor og tenker "ah, om de bare var litt rundere" så tror vi at de tenker "score, han liker det"! Så, haha, menn og kvinner skulle vært på kurs for å lære om hverandre, av hverandre. Et Kurs er definitivt lurt men det er nok mange unge menn som har vokst opp nå med et annet syn på kvinnekroppen og som ser det du ser, personlig savner jeg de runde låra men vet ikke om unge menn vil forstå hva jeg snakker om
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Link, takk? link til hva da? Den andre tråden?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Det er jo bare mas på dere. Noen menn klager over at alle damer er feite, andre klager over at alle er tynne. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 link til hva da? Den andre tråden? Ja, iallfall en link så jeg kan se hvilken kropp det er snakk om :gjeiper:
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #12 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Det er jo bare mas på dere. Noen menn klager over at alle damer er feite, andre klager over at alle er tynne. Jeg snakker kun på mine egne vegner og jeg maser ikke, jeg ser på meg selv som en dinosaur i dette samfunnet Endret 26. mai 2012 av JosefK78
Gjest Blubberella Skrevet 26. mai 2012 #13 Skrevet 26. mai 2012 Hvis jeg skulle ha hatt en så slank og stram kropp som det ofte snakkes om her på forumet, hadde jeg måttet leve på svært streng diett og trent meg halvt ihjel resten av livet, så jeg har godtatt kroppen min som den er. Jeg har begynt å trene nesten hver dag og prøver å spise høvelig greit, men velger et lykkelig liv med god mat fremfor stress med å oppnå en kropp som er langt unna mitt utgangspunkt (høy, bredskuldret, brede hofter og generelt grovbygd). Jeg har egentlig ikke et spesielt ideal jeg streber etter, men vil heller bli en sunnere og bedre utgave av meg selv. Mange her inne vil vel knapt ha tatt i meg med ildtang, men jeg lever da lykkelig med en meget fornøyd samboer likevel. Når jeg klarer å bli litt strammere og litt sunnere skal jeg være fornøyd med kroppen min 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 Et Kurs er definitivt lurt men det er nok mange unge menn som har vokst opp nå med et annet syn på kvinnekroppen og som ser det du ser, personlig savner jeg de runde låra men vet ikke om unge menn vil forstå hva jeg snakker om Du er født i 78? Bare 10år eldre enn meg da Og det er jo ikke unggutter som jeg sikter meg innpå, men gjerne en 5-10 år eldre enn meg, og de jeg har vært i kontakt med, ser ut til å sette ekstra pris på en trent kropp. Elleeeeer, så er det noe de sier, fordi akkurat jeg har en trent kropp, og meg vil de ikke fornærme eller få meg til å føle meg utilpass, om du skjønner? En ting er sikkert, vi kvinner har sterke og harde krav til oss selv.. Enten er det asymetriske bryster vi ikke får sove om natta av, eller feit ræv, eller hengemage, eller høyde, eller cellullitter, eller for små pupper, eller for store pupper, silikon eller ikke, evig spørsmål osv osv.. Tror ikke menn har halvparten så mange krav som det vi kan finne på å ha til oss selv.
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #15 Skrevet 26. mai 2012 Hvis jeg skulle ha hatt en så slank og stram kropp som det ofte snakkes om her på forumet, hadde jeg måttet leve på svært streng diett og trent meg halvt ihjel resten av livet, så jeg har godtatt kroppen min som den er. Jeg har begynt å trene nesten hver dag og prøver å spise høvelig greit, men velger et lykkelig liv med god mat fremfor stress med å oppnå en kropp som er langt unna mitt utgangspunkt (høy, bredskuldret, brede hofter og generelt grovbygd). Jeg har egentlig ikke et spesielt ideal jeg streber etter, men vil heller bli en sunnere og bedre utgave av meg selv. Mange her inne vil vel knapt ha tatt i meg med ildtang, men jeg lever da lykkelig med en meget fornøyd samboer likevel. Når jeg klarer å bli litt strammere og litt sunnere skal jeg være fornøyd med kroppen min Ehm du har en samboer, noen som elsker deg så hvorfor bry seg om, om andre ville tatt deg med illtang eller ikke, lev et sunt liv men først og fremst lev et lykkelig liv
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #16 Skrevet 26. mai 2012 Ja, iallfall en link så jeg kan se hvilken kropp det er snakk om :gjeiper: Tror dette var kroppen de snakket om
Binta Ba Skrevet 26. mai 2012 #17 Skrevet 26. mai 2012 http://gumbomonster.files.wordpress.com/2011/10/320756_2545702681966_1235752135_33215266_1101898257_n.jpg Jeg synes denne dama er nydelig. Men drømmekroppen for min del er denne: http://mediaoutrage.com/wp-content/uploads/2011/10/Deelishis-damn2.jpg Boom!
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #18 Skrevet 26. mai 2012 Du er født i 78? Bare 10år eldre enn meg da Og det er jo ikke unggutter som jeg sikter meg innpå, men gjerne en 5-10 år eldre enn meg, og de jeg har vært i kontakt med, ser ut til å sette ekstra pris på en trent kropp. Elleeeeer, så er det noe de sier, fordi akkurat jeg har en trent kropp, og meg vil de ikke fornærme eller få meg til å føle meg utilpass, om du skjønner? En ting er sikkert, vi kvinner har sterke og harde krav til oss selv.. Enten er det asymetriske bryster vi ikke får sove om natta av, eller feit ræv, eller hengemage, eller høyde, eller cellullitter, eller for små pupper, eller for store pupper, silikon eller ikke, evig spørsmål osv osv.. Tror ikke menn har halvparten så mange krav som det vi kan finne på å ha til oss selv. Menn har få krav til kvinner og enda mindre krav til dem selv, det er utrolig at så laid back folk lever kortere enn kvinner PS 10 år er et helt liv når vi snakker om oppvekst
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #19 Skrevet 26. mai 2012 http://gumbomonster.files.wordpress.com/2011/10/320756_2545702681966_1235752135_33215266_1101898257_n.jpg Jeg synes denne dama er nydelig. Men drømmekroppen for min del er denne: http://mediaoutrage.com/wp-content/uploads/2011/10/Deelishis-damn2.jpg Boom! Å steike! Man kan sette fra seg glass på den ræva på den siste der, woho!!!! Tror ikke vi europeiske hvite kvinner har et gen i kroppen for å få en sånn rumpe på en lett måte.. Ikke at jeg mener det stygt, men mørkhudete jenter, både fra land i Afrika og Brasil, alle jeg har sett derfra HAR en skikkelig bra rumpe som utgangspunkt. Sånn som jeg har gjort 100000 utfall og knebøy for allerde hehe.
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #20 Skrevet 26. mai 2012 http://gumbomonster.files.wordpress.com/2011/10/320756_2545702681966_1235752135_33215266_1101898257_n.jpg Jeg synes denne dama er nydelig. Men drømmekroppen for min del er denne: http://mediaoutrage.com/wp-content/uploads/2011/10/Deelishis-damn2.jpg Boom! Jeg syntes den øverste dama var perfekt for meg din drømmekropp var fin også, fikk meg tilå tenke på Sir Mixalot 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå