Gå til innhold

Hater karuseller, tivoli, og den driten der


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff ja, den er så fæl! Da jeg ble overtalt snudde venninna mi seg da vi satt i vognene og venta på at det skulle begynne. Hun hadde overtalt meg hele veien. Da hun så uttrykket mitt sa hun "Oj, du ER skikkelig redd, du!!" Hun hadde tydeligvis trodd jeg bare overdrev.

Spaceshot (den hvor man skytes opp) har jeg faktisk ingen problemer med, jeg er redd for det som går fort rundt og på hue og sånn, den kan jeg fint ta. Men GØY er det ikke heller.

Thundercoasteren er jo en barnebergogdalbane jo...

Denne derimot:

:nigo:

Endret av BM2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thundercoasteren er jo en barnebergogdalbane jo...

Denne derimot:

:nigo:

Jeg tuller ikke...... Jeg er en sterk person som har holdt ut mye stress og påkjenninger i livet, men å sette meg i den der, jeg tror helt alvorlig talt at en hjertemuskel hadde eksplodert, eller hjernen min. Herregud, herregud i himmelen.

Og de andre tingene her i tråden frister heller ikke!! Tror jeg har angst for karuseller og sånn drit, godt å se at jeg ikke er alene.

Ble oppmuntret av det innlegget om at det er morro for både den rolige og den gale i Liseberg, kanskje jeg skal prøve å få turen lagt dit i stede for Tusenskrekk.

Fysj, den som beskrev den som "går full fart oppi lufta, og halveis ned, og opp igjen" GRØØØØØØØØØØØØØØØØSSSSSSSSSSS!!!!

:klem: takk for alle svar, søtinger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tivoli er noe dritt. Blir bare kvalm og ekkel og surrete i hodet av de karusellene. Nei, på tivoliet finner du meg borte med sukkerspinnet. Men tusenfryd er kjempekjekt, karuseller av skikkelig kvalitet! Har aldri blitt kvalm her, selv om jeg har tatt de verste av verstingene. Skader jo ikke å prøve ut litt. Kanskje du blir overrasket?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tivoli er noe dritt. Blir bare kvalm og ekkel og surrete i hodet av de karusellene. Nei, på tivoliet finner du meg borte med sukkerspinnet. Men tusenfryd er kjempekjekt, karuseller av skikkelig kvalitet! Har aldri blitt kvalm her, selv om jeg har tatt de verste av verstingene. Skader jo ikke å prøve ut litt. Kanskje du blir overrasket?

Nei, jeg hadde dødd av skrekk, eller begynt å gråte panisk. Har sneket meg opp i noen mindre karusellgreier på sånn omreisende tivoli, og det svartner nesten av frykt enkelte ganger. Jeg er aldri så glad som når karusellen holder på å stoppe, jeg hadde aldri turt å prøve noe stort på Tusenfryd, det måtte ha vært noe veldig, veldig rolig noe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde dødd av skrekk, eller begynt å gråte panisk. Har sneket meg opp i noen mindre karusellgreier på sånn omreisende tivoli, og det svartner nesten av frykt enkelte ganger. Jeg er aldri så glad som når karusellen holder på å stoppe, jeg hadde aldri turt å prøve noe stort på Tusenfryd, det måtte ha vært noe veldig, veldig rolig noe......

Huffda! Heldigvis har tusenfryd noe for alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! Heldigvis har tusenfryd noe for alle. :)

Godt å høre, gruer meg mindre allerede :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...