Gå til innhold

Hva har man på seg på fest for tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sjeldent ute å fester. Har aldri hatt noe særlig sansen for det. Men nå skal jeg på avslutningsfest på skolen og skal feire at vi er ferdig med utdannelsen. Men jeg har "ingenting å ha på meg" :fnise:

Forslag?

Jeg liker å kle meg søtt/elegant til vanlig. Ikke vulgært eller utringet da jeg ikke har så mye å vise frem på fronten hehe

Er ikke noen danseløve så trenger ikke velge klær etter det ;)

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor bor du og hva slags klesbudsjett har du for kvelden?

Jeg bruker som regel å slenge inn en ekstra sum for slike avslutningsfester. Acne har veldig mange enkle, fine kjoler med flotte snitt som koster mellom 1500-2000 kr, men disse kan du selvfølgelig bruke i etterkant da de er veldig allsidige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du og hva slags klesbudsjett har du for kvelden?

Jeg bruker som regel å slenge inn en ekstra sum for slike avslutningsfester. Acne har veldig mange enkle, fine kjoler med flotte snitt som koster mellom 1500-2000 kr, men disse kan du selvfølgelig bruke i etterkant da de er veldig allsidige.

Bor i Ålesund. Har i utgangspunktet tenkt å holde meg til ca. 500 kr. Ønsker ikke å være stivpyntet på kvelden heller (skal bruke bunad på dagtid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Ålesund. Har i utgangspunktet tenkt å holde meg til ca. 500 kr. Ønsker ikke å være stivpyntet på kvelden heller (skal bruke bunad på dagtid)

Javel, men da ville jeg gått for en enkel kjole i kanskje pastellfarger (eller det stikk motsatte - skrikende farger, men det må du nesten bestemme selv), som rekker litt over knærne, men ikke en minikjole som så vidt dekker rumpa. Du kan jo sjekke ut Bik Bok, H&M og Vero Moda, en av disse burde nok ha noe rimelig som kan passe til anledningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du lurer på hva du vil ha på deg så anbefaler jeg klær, høhø.

Ellers, så ikke kikk på mange av de på topplista på blogg.no, ellers så er det veldig mange fine tips her inne.

Lykke til. Jeg har forressten investert i noen acne kjoler som ei over her sa, de er helt fantastiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut i fra at du er ca på min alder, i 20årene. Jeg kjøer mye kjoler og klær generelt på nelly.com. Anbefaler å ta en titt der, de leverer raskt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acne, virkelig? jeg hater kjolene deres og hele butikken i grunn. Greit nok at jeg ikke er den høyeste, jeg er 158, men jeg er langt i fra feit, veier knapt 50 kilo. Men Acne får meg til å føle meg feit, formløs, kort og ikledd potetsekk! Makan.. de lager jo klærne som bare de høyste og tynneste kan bruke. :tristbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dette er en post som ikke kommer til å hjelpe deg noe særlig, men da jeg så overskriften følte jeg en trang for å svare.

"Hva har man på seg på fest for tiden?"

Svaret her er at flertallet har på seg minst mulig. Skjørtene og kjolene skal være så korte at rumpa spretter ut om man ikke er forsiktig nok. Man skal også ha på seg så høye hæler at man knapt klarer å balansere. Dette gjelder både for sommer og vinter, og selv om det er vinter trenger man tydeligvis verken tjukk jakke eller gode sko. Det å vise mest mulig hud og se høy ut er visst viktigere enn å komme seg helskinnet hjem og uten forkjølelse.

Måtte bare få det ut.. Kjoler, skjørt og høye hæler synes jeg er kjempeflott, men jeg synes det er få som faktisk får det til å se fint ut siden så mange overdriver. Aldri ha på deg noe som er ukomfortabelt på fest, for det vises gjerne veldig godt. Litt for ofte har jeg sett pupper og rumper på avveie, og damer som knapt klarer å gå etter å ha danset en halvtime.

Jeg liker forslaget om en enkel kjole i kanskje pastellfarger som rekker litt over knærne. Det virker som det passer din søte/elegante stil som du kaller det :) sist jeg var i Ålesund husker jeg at B-Young hadde en del fine kjoler. Kanskje du finner noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...