Gå til innhold

Han truer med skilsmisse.


Gjest Korthåret.

Anbefalte innlegg

Jøss, om jeg noengang gifter meg så får jeg tydeligvis passe på at han gifter seg med meg og ikke håret mitt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jøss, om jeg noengang gifter meg så får jeg tydeligvis passe på at han gifter seg med meg og ikke håret mitt...

En får skrive en slags forhold-kontrakt; med forbehold om endring av hårlengde kan forekomme.

Det er jo helt absurd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får skrive en slags forhold-kontrakt; med forbehold om endring av hårlengde kan forekomme.

Det er jo helt absurd!

Ikke sant!

Eventuelt kan man få presten/hvem det nå er som vier paret at h*n får føye til "i gode og i onde dager... med langt og med kort hår" under seremonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min elsker også langt hår! Jeg klippet meg ganske kort for en stund siden og han hatet det! Han kom selvfølgelig med de spydige kommentarere sine som egentlig kunne beholdt for seg selv :kjefte: .. Men det var da ingen grunn til å gå fra meg.. Nå har jeg heldigvis fått hår som rekker meg til puppene.. så jeg er fornøyd. Men hadde han truet meg med noe som helst, så hadde jeg nok bedt han putte trusselen rett i opp i rumpa der den hører hjemme..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med Rainbow her. Greit at det kun er du som skal bestemme over ditt eget utseende, men tror nok de fleste ville satt pris på å bli fortalt det først i hvertfall. Hår har jo mye å si for utseende generelt. Såklart teller ikke utseende noe særlig hvis man virkelig elsker hverandre, men er noe med det sjokket over at partneren endrer utseende drastisk.

Det at mannen din sier han mister matlysten av å se på deg og truer med skilsmisse er dog helt patetisk. Slike utsagn ville gjort at jeg revurderte forholdet. Men jeg synes du burde fortalt han at du skulle klippe deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Gjelder det i alle aldre? Synes du for eksempel Sossen Krohg (ca. 90 år) kler det lange, pistrete håret sitt? Tror du ikke det hadde vært penere med en kortere frisyre?

Jeg stiller dette spørsmålet igjen, jeg. Det var en AB som mente at ALLE kvinner var penere med langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en heftig..hva skal man kalle det "detoxkur" engang over lengre periode og håret vokste som faen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...