Gå til innhold

Jævelig musikk som du allikevel finner fengende


Gjest sardintroll

Anbefalte innlegg

Gjest LYSVING

haha:) Noen ganger så hører jeg på hva som helst, bare det gir meg ett eller annet på en aller annen måte. Musikkholik? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns i grunnen all type "heismusikk" er helt grusomt, men akkurat denne ELSKER jeg (i skjul).

Endret av Spirali
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussycat Dolls er vel ikke det som gir mest cred(jeg er jo tross alt ikke 14 lenger), men mange av sangene er så fengende at jeg hører på dem i smug.

Og Paris Hilton hadde faktisk også en catchy sang som satte seg på hjernen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sardintroll: Haha, den var fengende, men ikke særlig vakker :P Minner meg skikkelig om de gode gamle 90 talls techno beatene vi hørte på da jeg gikk på barneskolen/ungdomsskolen :rodmer:

Jeg hiver med en som kanskje ikke er direkte 'fengende', men for mange sikkert jævlig, som jeg har hørt en del på da jeg trengte det :P

Jedi mind trix er jo alt annet enn jævlig musikk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, nå kom jeg på en Guilty Pleasure! Når jeg er på Spotify så tar jeg alltid på "Private Session" når jeg vil høre denne :ninja:

Åå! Den har jeg på full guffe på headsettet når jeg tusler rundt i byen :) føler meg som dronningen av England eller noe ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg innrømmer at jeg synes Britney kan være fengende, men det er ikke noe jeg liker å innrømme! :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jedi mind trix er jo alt annet enn jævlig musikk:p

Det er opp til hver enkelt å bedømme.

Jeg digger denne, men den ER jo ikke spesielt fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Egentlig musikk som strider imot all min religion og overbevisning, men denne er bare så herlig sommerglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Og som ekte crazy catlady synes jeg denne er skummelt hjerneklistrende! Og ustyrtelig morsom! :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...