Gå til innhold

Grethes dagbok

Sugar&Spice

Anbefalte innlegg

Fyyyyy faaaeeeen mensen. Våknet opp av smerter. Fy faen jeg hadde glemt hvor ille det her var.......... :( Er snart et år siden jeg hadde mensen sist, og jeg husker jo at det er jævlig men ikke sååå jævlig... :(

To dager til stipendet kommer da, og jeg har absolutt ikke en krone. Hva gjør man da? :klo: Lånte en tampong av roomie nå da, så er vel trygg et par timer. Men hva jeg skal gjøre etter det jeg et jagge meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha student, ass. Har fått bommet noen tampisser av venninne. Og paralginen har satt seg godt nå, så har hvert fall ikke sååå vondt nå! Men jeg er jo litt på tur i hodet mitt, da.... Hihihi. Men supersmerter har jeg ikke nå! Det er det viktigste. :) Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Gratulerer med dagen! :hoppendeglad:

Håper du får en fin dag og at ting ordner seg for deg! Om det skulle knipe til igjen så har jeg en del bind og tamponger liggende som ikke skal brukes på en stund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I morgen skal jeg hjem for første gang på tre måneder. I morgen skal jeg til han som knuste meg men som hardt prøver å få meg tilbake. Det fungerer. Jeg gleder meg til å se han igjen. Mye har skjedd siden jeg skrev her sist.

Velvel, jeg skal hjem i morgen. Togtur på 7 timer. Og gjett hvem som fikk mensen i dag......... Hadde en blødning fredag-lørdag, men den gikk raskt over. Håper denne gjør det også.... Det er veldig mye og det bekymrer meg, det har aldri skjedd før. Tenker så mye rart, blir stressa..... Håper det går over, eksamen i morgen: seks timer stillesittende. Togtur i morgen: syv timer stillesittende. Orker ikke mensen..... Det går ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Kan bare si at i morgen har jeg hatt mensen i hele TRE UKER. Herregud, jeg er så drittlei. Samtidig har også puppene mine blitt helt syyykt ømme, kjæresten kan ikke en gang ta på de uten at det gjør driitvondt. :( For noe dritt.

Ellers hadde venninnen min termin i går og jeg blir så babysjuk :( Men det er altfor tidlig, men tenker på det hele tiden. HELE fuckings tiden... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig slitsomt! Såre pupper kan jeg alt om, det er så kjipt! :kose:

Du får be henne om alle oppdateringer på hvor lite søvn hun får, ammeproblemer, brystbetennelse og alt sånt, så går det kanskje over ;)

Håper du har hatt en fin jul ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så utrolig slitsomt! Såre pupper kan jeg alt om, det er så kjipt! :kose:

Du får be henne om alle oppdateringer på hvor lite søvn hun får, ammeproblemer, brystbetennelse og alt sånt, så går det kanskje over ;)

Håper du har hatt en fin jul ellers!

Åh dæven, meget god idé! Haha! Det skal jeg tenke på neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i vinteren, men det verste jeg vet er omgangssyken. Jeg hadde en fobi(har?) for det for et par år siden - jeg turte ikke gå ut av døren, spise mat eller noe som helst fordi jeg var så redd for at jeg skulle bli smittet.... Jeg klarer å leve nogenlunde med det nå (merker det litt at jeg får panikkanfall oftere enn om sommeren, feks), men vinteren (desember-mars) er det aller verste...

Nå føler jeg at alle har omgangssyken, og at sjansen er STOR for at jeg også blir smittet. Fy faen er så redd for å kaste opp og ALLE skriver om det!!! Jeg blir så sykt stresset, og da hjelper det ikke at jeg skal på hockeykamp etterpå, hvor det er utsolgt. Tenk på alle de menneskene som bærer med seg ssykdommen som kan smitte meg... Det er helt JÆVLIG å tenke på, og jeg mister lysten til å dra pga det :( Livet mitt blir så stresset og fælt med denne angsten. Det skal sies at jeg har kommet LANGT, nå tør jeg jo å spise osv, men blir allikevel forferdelig stresset. Gleder meg bare til vinteren er over så folk slutter å få omgangssyken hele tiden!! Orker ikke høre på alle som har fått det...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke mer av usikkerheten, kranglene, diskusjonene og fiendtligheten..... Jeg elsker han, men dette går ikke. Vi VIL være sammen, men vi klarer ikke få dette til å fungere. Jeg orker ikke utsette dette lenger, kan like gjerne bli ferdig og komme videre før det er for sent....

Synd, vi hadde planlagt livet vårt sammen..... Vi vil jo være sammen. Men det fungerer ikke :( Håper han kommer til byen i morgen så jeg slipper å gjøre dette på nyttårsaften :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har slått opp med han før.... Vi har vært sammen i over ett år. Vi har begge hatt lyst til å slå oss til ro, få barn flytte ut av byen osv. Det har vi vært åpne på hele veien, og det har ikke skremt noen av oss.

men allerede fem(!!!!) dager ut i forholdet måtte han tenke seg om, ville han være sammen med meg? Det er 6 år mellom oss og jeg skulle jo étt år til Trondheim for å studere. Vi hadde vært sammen i 5(!!!!) dager, og han sa han ville ta en pause. Jeg ble selvfølgelig knust, men tenkte at det er bedre å få smellen NÅ enn senere. Men han bestemte seg for at han ville ha meg allikevel.... Så gikk det bra en stund, men jeg merket at han ikkevar fornøyd. Tok dette opp med han. Han sa han savnet blow jobs(jeg HATER det, virkelig HATER det). Javel, vi prøvde å finne ut av det, men det gikk ikke noe særlig. I mai (et halvt år etter første gang han trengte en tenkepause) sa han at han ikke visste om dette gikk lenger. Han var altså villig til å slå opp med meg fordi han savnet blow jobs. Jeg trodde jeg skulle klikke i VINKEL. Han var oppriktig villig til å dumpe meg for en ussel blow job, villig til å dumpe alle planene våre om barn og hus og hjembyen hans, villig til å dumpe det med at vi elsker hverandre osv. For en blow job. Jeg trodde jeg skulle gå i taket. Men så endret han mening da, innså vel hva som var det viktigste i verden....

I oktober kommer han på besøk. Jeg gir han en av de fordømrade BJ hans fordi jeg vet at HAN vil ha det. Han blir glad han, og nå trodde jeg at jeg faktisk skulle få en FORNYØD kjæreste som ENDELIG har fått det som han ville. Så feil kan jeg ta.......... Dagen får han kommer på besøk til meg igjen i Trondheim(han bor i oslo) slår han opp med meg. Over facebookchaten. Mens jeg sitter på lesesalen og skriver semesteroppgave. jeg gjentar: DAGEN FØR han kommer opp på besøk til meg.

Jeg klikket i vinkel. Jeg ble så jævlig forbanna, sur. Og så kom han krypende tilbake.... Og jeg vetttu, dum som jeg er!!!!, tok han FAEN meg tilbake. Det er det dummeste jeg noen sinne har gjort, for han har ikke forandret seg en PØKK. Han er fortsatt like egoistisk, like slem og ikke minst udugelig. Og det er JEG som ender opp med den dårlige samvittigheten når det er HAN som er drittsekken!!!

HVORFOR har jeg latt han ha kontroll over livet mitt i over et helt jævla år?! HVORFOR har jeg snakket om å flytte til hjembyen hans? Jeg har vært så sykt blind at det er FARLIG!!!!!

Han skal ALDRI kontrollere meg igjen, han skal ikke få muligheten. Han skal rett og slett arkiveres og plasseres så langt borte som overhodet mulig. Jeg elsker han, men dette forholdet er som gift, og det er bare en måte å komme seg ut av det på: å komme seg ut. Og det fort.

Han skal ikke få lov til å prøve å godsnakke med meg igjen. Han skal ikke få lov til å gjøre meg myk og svak. Han har gjort det mange nok ganger nå. Jeg er ferdig med det.

NÅ er det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge igjen en stor klem og gode ønsker for det nye året! Kanskje er det ikke den dummeste tiden å starte med blanke ark? :klemmer:

Takk, jeg trenger det <3

-----

Jeg er usikker igjen i dag... Vet ikke om det er det riktigte eller om jeg skal gi han én sjanse til. Han har fått det før, men jeg VIL jo ikke at det skal bli slutt heller.. Uff, håpløst dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig for meg å skulle si noe, som ikke kjenner noen av dere. Er det meningen at dere skal være sammen, så tror jeg dog at dette hadde fungert bedre på avstand enn det det har. Og måten han slo opp med deg over FB, rett før han skulle besøke deg vitnet om umodenhet, spør du meg.

Hvis du tar frem en mynt og sier at krone er å slå opp og mynt er å forbli sammen, så kaster du den opp i luften. Hvilken side håper du på at skal lande opp?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanskelig for meg å skulle si noe, som ikke kjenner noen av dere. Er det meningen at dere skal være sammen, så tror jeg dog at dette hadde fungert bedre på avstand enn det det har. Og måten han slo opp med deg over FB, rett før han skulle besøke deg vitnet om umodenhet, spør du meg.

Hvis du tar frem en mynt og sier at krone er å slå opp og mynt er å forbli sammen, så kaster du den opp i luften. Hvilken side håper du på at skal lande opp?

:klemmer:

Ja, han er en dust. men jeg vet jo at han bryr seg om meg og vil være med meg - han bare VISER det ikke. Han er en typisk manne-mann, da. (selv om menn ikke slår opp med kjæresten over fb. Det har han hørt mange ganger, og han var OPPRIKTIG lei seg for det og...)

men jeg vet ikke hvor mye jeg orker lenger... Han sendte melding i sted, sa han kommer hjem i dag, men jeg har ikke tid til å møte han før 2. jan.... Jaja, får et par dager å tenke hvert fall.... :(

Jeg håper at siden hvor vi skal være sammen havner opp, selvfølgelig. Men det er fornuften og følelsene som stanger mot hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi ikke slått opp, men bestemt oss (sammen) for at om det ikke fungerer denne gangen, så kan vi ikke være sammen. uff, det er så tungt :( Spesielt nå som jeg drar opp til Trondheim igjen i morgen! Er så forbasket tungt å være langt fra hverandre når forholdet skranter - det hjelper jo ikke akkurat :( Får se hvordan dette går...... Åååh jeg er så LEI av å ha det kjipt med han, jeg vil bare at alt skal fungere... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Singel...... Orker ikke mer krangling og tårer. Så jeg gjorde det slutt for et par dager siden. Går overraskende greit, men savner å snakke med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for en drittnatt! Sovnet ikke før halv tre, tipper jeg (siden innlegget over her ble postet kvart over to :P), og våknet halv seks!!! fra et mareritt. Drømte at jeg og typen(vel, nå eksen....) hadde flyttet inn i et stort og gammelt hus. Jeg hadde rom i andre etasje med skråtak og vindu, og første gang jeg gikk inn i rommet fikk jeg en dårlig følelse. Det luktet mugg og var iiiskaldt (til kontrast fra resten av huset som kokte over). Jeg sa at jeg ikke ville sove der, men siden han skulle ha det store rommet måtte jeg det. Midt på natten begynner noen å dra av meg dynen og to spøkelser(eller skikkelser..) begynner å ta prikkedøden og kile under føttene på meg. Begynte å hylskrike og da han kom opp på rommet mitt og skrudde på lyset så vi to gamle menn med sengen min. De ble ikke borte selv om han kom inn døren, og da han begynte å bane seg mot meg kom han ikke forbi mennene. Endte opp med at han ga opp og gikk sin vei mens jeg skrek og skrek om at han ikke måtte gå fra meg, at de kom til å drepe meg osv...

Da jeg våknet var jeg heelt i ørska, følte meg forferdelig og var livredd. Holdt dyna godt rundt meg, turte så vidt snu meg for å skru på lyset.... Fikk ikke sove igjen heller, så tre gode timer med søvn ble det på meg :( Tror i dag blir en tung dag, jeg skulle egentlig sove til ni-ti... :(

Kan vel trygt si at denne drømmen må ha vært en måte å bearbeidet bruddet på, for det gikk ofte på at han ikkevar der for meg når jeg trengte han, at jeg ble skuffet over han osv... Uff, håper jeg slipper fler mareritt nå - har vært plaget av det i fler uker, men dette satte en skikkelig støkk i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så innmari lyst til å dra ut i kveld, men det er seriøst INGEN som vil!! Er ikke noen forelesninger i morgen heller, så er surt.... Kjenner på savnet når jeg er alene, så ønsker ikke være alene så mye. Skjønner at jeg må kjenne på følelsen, men akkurat nå vil jeg heller ut og drikke øl. Faktisk.

Er ikke lett! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...