Gå til innhold

Kjæresten har et høyt ønske om barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han snakker om det hver dag, og jeg vet ikke lenger hvilke unnskyldninger jeg skal bruke. For litt siden hadde jeg glemt noen p-piller og tok en graviditetstest for sikkerhetsskyld, den var positiv. Han var jo overlykkelig og begynte å planlegge alt som var. Desverre var test nr to negativ, og det viste seg å være tomt der inne.. Etter å ha sett den sinnsyke gleden han fikk av troa på å skulle bli pappa, har jeg begynt å tenke mer på det. Jeg er vel den fornuftige av oss, og tenker at det er alt for tidlig nå. Selvom vi er godt etablerte og har god jobb for alderen begge to. For ikke å snakke om et veldig sterkt forhold.

Vi er 21 og 22, og ingen har planer om videre utdanning i nærmeste fremtid, så det er jo egentlig ikke det det står på. Er det noen som helst måte å forberede seg og gjøre seg klar for å få barn, eller får man bare en følelse av at NÅ er tiden inne?

Mitt ønske er jo å gifte seg før barn, og gi barnet en like fantastisk og trygg oppvekst som jeg fikk. Men nå til dags går det kanskje an å gifte seg med barnet som brudepike/gutt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...