Athene Skrevet 27. mai 2012 #61 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har bare lyse dun på lårene, men det har blitt en vane å epilere dem, året rundt. Epilerer leggene en gang i uka, og det tar 1-2 minutter ekstra å dra over lårene også da det er så lite hår der, så da gjør jeg det. Liker følelsen av at det er helt hårløst på bena.
Wonders Skrevet 28. mai 2012 #62 Skrevet 28. mai 2012 Niks. Ikke lår eller armer. Bare armhulen , bikinilinjen og voxer legger.
Miah Skrevet 28. mai 2012 #63 Skrevet 28. mai 2012 Ja, har begynt med det nå. Begynte med det etter at jeg gikk med strømpebukser, tok en tur ut i solen og oppdaget at de synes veldig godt! Er helt blonde, men man kunne uansett se dem. Så begynte, må ikke barbere like ofte som på leggene så det fungerer fint for meg.
KristinL Skrevet 28. mai 2012 #64 Skrevet 28. mai 2012 Jeg barberer noen ganger lårene på sommeren fordi jeg syns det er finest uten hår på lårene.
frøkna Skrevet 28. mai 2012 #65 Skrevet 28. mai 2012 Nei, på lårene har jeg bare små dun. Det gidder jeg ikke barbere. Har ganske mye hår på armene som jeg pleide å barbere før, men ble stress så slutta. Trodde jeg hadde "ødelagt" hårene der siden det var grovere og mer stikkete enn før, men nå er det tilbake til normalen; mykt langt blondt armhår
smalls Skrevet 28. mai 2012 #66 Skrevet 28. mai 2012 Ja, det har jeg gjort helt siden ungdomskolen. jeg har mørke hår og det er ikke særlig lekkert å gå med shorts, bikini osv når man har mørke hår på lårene. Men jeg er ikke så nøye på vinteren, da jeg ikke viser lårene mine når jeg er ute. På sommeren barberer jeg de ofte.
Gjest Nyyx Skrevet 28. mai 2012 #67 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har jo ikke hårvekst på lårene.. Jeg har aldri hatt det, så føler ikke behovet. Barberer heller ikke armene, har aldri heller tenkt tanken. Men når jeg tenker over det så ser jeg mange som gjør det!
klumsa Skrevet 28. mai 2012 #68 Skrevet 28. mai 2012 Jeg fjerner de som regel rett og slett fordi det føles bedre. Og om sommeren så er de så lette å se når sola skinner på dem
Gjest Badabing Skrevet 28. mai 2012 #69 Skrevet 28. mai 2012 Kunne ikke falt meg inn å barbere lårene. Om det nå ikke blir mer hårete eller stivere hår, blir det i alle fall mer stikkende, for håret kuttes jo tvers av. Ser ikke håret på lårene mine om jeg ikke begynner å lete etter det, og sånn var det opprinnelig med leggene mine også. Angrer på at jeg begynte å shave leggene også. Søsteren min har helt latt være, og jeg ser ikke noe hår på henne heller. Synes det holder at vi kvinner barberer under armene, selv om jeg nok ser opp til de som lar være. Helle Vaagland for eksempel
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #70 Skrevet 28. mai 2012 Ja, jeg ser noen små dun når jeg sitter rett under sola med sterkt sollys på lårene. Ser også dun på armene mine når det er sterkt sol. Men disse hårene som kommer frem i sterkt sollys er jo ellers helt usynlig, jo. Man kan jo til og med se dette dunet på magen til folk :gjeiper: Derfor holder jeg meg til å barbere leggene og gi faen.
SkiZy Skrevet 28. mai 2012 #71 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Nei, har ikke tenkt til å begynne å barbere lårene mine. Er ikke farlig om man ser litt dun i et spesifikt lys. Her barberes det bare under armer, legger, bikinilinje, og mer enn bikinilinjen i spesielle anledninger Endret 28. mai 2012 av SkiZy
~Goldie~ Skrevet 28. mai 2012 #72 Skrevet 28. mai 2012 Jeg barberer ikke lårene, men jeg vokser dem med veet wax strips. Jeg prøver også å vokse leggene, bikinilinjen og under armene så ofte som mulig, men noen ganger må høvelen fram hvis feks hårene under armene ikke er lange nok til å vokses men jeg skal ut i en singlet ute på byen Veet wax strips er geniale!
Jadzia626 Skrevet 28. mai 2012 #73 Skrevet 28. mai 2012 Hva med dere som bruker hårfjerningskrem? Hvor ofte gjør dere det? Og hvor godt funker det egentlig? Vurderer å fjerne lårhåret etter jeg så denne tråden.. Hårfjerningskrem er dyrt og varer ingenting og er like mye jobb som høvel. Epilator, voks eller høvel er tingen Jeg drar over lårene av og til, men det er nok strengt tatt ikke nødvendig da hårene er helt lyse og supertynne der. Føles bra når alt er glatt da
Djungelvrål Skrevet 28. mai 2012 #74 Skrevet 28. mai 2012 Ja ser dumt ut å stoppe over eller under kneet uansett hvor lite hår man har på lårene. Barberer armene om sommeren også, de er lange og lyse og syns ekstra godt når jeg blir brun.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #75 Skrevet 29. mai 2012 Det er jo mye mindre hår på lårene enn på leggene! Jeg kan godt skjønne at man kan ty til slikt om man har mye hårvekst. Selv har jeg ikke synlige hår på armene en gang, så hvis de kommer frem i sola så skal jeg gjerne få dukke frem. Det stemmer ikke at man får skjegg av å barbere hårene på lårene, men det er slik at når du barberer så kutter du dem, og tuppene blir så blir stivere enn de naturlig er. Så om håret på låret ikke er overvelmende og ikke plager deg så dropp det! Jeg barberer lårene mine selv men gjør det fordi hårene står rett ut, så de synes så godt nå Men må innrømme at jeg angrer at jeg begynte med det. Det irriterer meg mye at hårene er hardere enn de var tidligere, tegnet kom ikke før i fjord. Så lenge det ikke er svarte hår og lukter vondt.. La det være på kroppen!
Suzy Skrevet 29. mai 2012 #76 Skrevet 29. mai 2012 Jeg epilerer og jeg tar bak og innsiden av lårene - bikinilinjen kan man vel si, men sjelden hele låreet. Har så lyse hår at det er litt overflødig.
AnneBonny Skrevet 29. mai 2012 #77 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Går i kort shorts hele tiden i solskinnet og shaver bare opp til kneet. Kommer ikke til å begynne å shave lårene mine, for det er da abselutt ikke mye hår å finne der. Endret 29. mai 2012 av AnneBonny
Dunkel Skrevet 29. mai 2012 #78 Skrevet 29. mai 2012 Ja. Jeg har alltid tatt det som en selvfølge at man fjerner både hårene på leggene som på lårene. Har ikke noe særlig hårvekst på beina fra før av, og de er heller ikke så synlige, men jeg føler meg mest vell når alt er borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå