Gå til innhold

Shaving av lår  

177 stemmer

1. 1. Shaver du lårene?

• Ja
      76
    • Nei
      101

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg barberer ikke lårene. Har så lyse og myke hår på dem at det er ikke noe jeg har vurdert, egentlig.

Barberer leggene innimellom - det får være nok. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Epilerer lårene på sommeren. Jeg synes det er ser helt merkelig ut med glatte legger og hårete lår.

• Liker 2
Skrevet

Nei, der er det så få og lyse hår at de ikke synes :) Synes det er kjedelig nok å shave leggene så om jeg skulle tatt lårene også hadde det gått flere uker mellom hver gang..

Skrevet (endret)

Jeg barberer lårene, ja. Synes det ser kjemperart ut med glatte legger og hårete lår. Har hørt mange kvinner si at de ikke gidder å barbere lårene fordi hårene er så lyse, men i sollys synes det kjempegodt, og jeg synes det ser ganske rart ut. Har aldri opplevd at hårene blir stive eller mørkere.

Jeg har ikke opplevd at de hårene kommer ut mer stikkende, tvert imot er de fortsatt mykere enn de jeg har på leggene, og de vokser ut saktere. Hvis jeg ikke tar dem på en stund vokser de ut som helt normale myke "lårhår".

Nettopp :Nikke:

Endret av Gjesten
  • Liker 1
Skrevet

Jeg barberer også lårene, gjorde det ikke tidligere heltt til noen venninnner av meg sa " herregud, man må jo det, er jo bare unaturlig med hår der å ikke leggene!" de mente også at det var normålt å gjøre dette hvertfall hvis man viste man skulle ha sex eller hadde planer om å ha det... :sukk:

hva mener dere gutter om dette? synes dere jenter trenger å shave lårene??

Skrevet

Barberer litt oppover låra, men ikke alt... Bruker aldri så korte shorts/skjørt at det er nødvendig =)

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke dere jenter skal barbere lårene. jeg som gutt synes litt hårete jenter er både mer naturlig,finere enn barbert :)

Gjest *Paige
Skrevet

Hva med dere som bruker hårfjerningskrem? Hvor ofte gjør dere det? Og hvor godt funker det egentlig? Vurderer å fjerne lårhåret etter jeg så denne tråden..

Gjest *Paige
Skrevet (endret)

Dobbelt..

Endret av *Paige
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har ikke opplevd at de hårene kommer ut mer stikkende, tvert imot er de fortsatt mykere enn de jeg har på leggene, og de vokser ut saktere. Hvis jeg ikke tar dem på en stund vokser de ut som helt normale myke "lårhår".

This.

Jeg barberer.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ja barberer. Eller tar bare en kjapp sving over med barberhøvel i ny og ne. Har ikke akkurat så mye hår der, og de som er der er helt lyse og tynne. Men der ser rart ut med litt hår på lårene og helt glattbarberte legger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg shaver lårene :)

Skrevet

Yes I do. Synes det ser best ut.

Gjest mew12
Skrevet (endret)

Nei!!! skjeggvekst på lårene er lite lekkert.. Må legge til at jeg nesten ikke har hår på lårene heller da..

Endret av mew12
AnonymBruker
Skrevet

Nei!!! skjeggvekst på lårene er lite lekkert.. Må legge til at jeg nesten ikke har hår på lårene heller da..

Hvorfor er skjegg på lårene verre enn skjegg på leggene?

Skrevet

Nei, kun leggene!

Skrevet

Jeg har liksom litt lengre hår bak på lårene enn på fremsiden. Hadde alt vært som på fremsiden så hadde jeg ikke vurdert det en gang... Lurer på hvorfor...?

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg shaver lårene. Jeg har alltid hatt helt lyse dunhår, men jeg synes ikke det er noe pent i sola feks. Mye penere med et helt glatt ben på sommeren :) Som noen skrev over, det tar bare 1 min i dusjen mens balsamen virker! Og de vokser ut like "dunaktige" som før :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Er sorthåra så har naturlig nok synlige mørke hår der også, men så mår jeg sjeldent i lårkorte klær, så det går greit. Tar leggene da, men utrolig slitsomt at det blir stikkende dagen etter :( og siden jeg har svart hår, blir det litt prikkete igjen da, som dere skjønner, er det bedre å vokse leggene hvis man har mørkt hår? sliter litt med dette. :sjenert:

Tar ikke armene, det er ikke så mye og herregud, hår er da litt naturlig. Synes babyglatte armer ser litt rart ut også. Er jo brun også da, så de synes ikke så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...