AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #42 Skrevet 26. mai 2012 jeg vokser eller drar over med epilatoren.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #43 Skrevet 26. mai 2012 Har aldri shavet meg, bare barbert. På norsk heter det barbere, ikke shave! 1
belle_ Skrevet 26. mai 2012 #45 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er en av de som er frelst med lyse og myke hår på legger, lår, armer og under armer. Allikevel liker jeg å fjerne håret på lår, legger, under armer og på armer. Ja, så er jeg kanskje litt sær da, hehe. Men er kun på sommeren jeg shaver håret på lårene og armene, altså når jeg er meget lettkledd. Når håret vokser ut blir det ikke stivt eller stikkete eller vokser ut mer enn det var, det blir akkuart som det var før jeg fjernet det så føler det ikke har noe særlig å si. Men deilig å være hårløs om sommeren, glatt og deilig hud
Cata Skrevet 26. mai 2012 #46 Skrevet 26. mai 2012 Jepp, i shortssesongen, ellers lar jeg det være. Er så "heldig" at jeg har mørk hårvekst, så det synes innmari godt og på baksiden av lårene er det søren meg litt lengde på pelsen også. Altså er det bare å barbere, for glatte legger og hårete lår ser veldig lite lekkert ut.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #47 Skrevet 26. mai 2012 Innsiden av lårene ja, men ikke resten. Jeg har ganske mørkt hår, så skal jeg gå i shorts eller bikini må jeg ta det.
Gjest Caroline55 Skrevet 26. mai 2012 #48 Skrevet 26. mai 2012 Nei. Har helt lyse/hvite hår der, så de synes ikke Ikke er de særlig lange heller, så tviler på at jeg hadde gjort det uansett.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #49 Skrevet 26. mai 2012 Ja, fordi jeg har mørke hår bak på låret, midt på. Ellers er de lyse, som det ikke hadde vært for de mørke hadde jeg latt være. Barberer forsåvidt bare bort akkurat det. Men jeg husker, for mange herrens år siden, en klassevenninne med flotte solbrune ben, og helt lyse hår. Hun barberte kun leggene, og det så ganske merkelig ut når hun hadde relativt lyse hår mot den brune huden - ble et tydelig skille.
Zakuro Skrevet 26. mai 2012 #50 Skrevet 26. mai 2012 Kun når jeg skal valse rundt i bikini(og jeg bor i nordnorge såe:P), men ikke i korte skjørt eller shorts. Har noen få lyse hår her og der på lårene så jeg orker ikke:P Hadde det på leggene også helt til jeg begynte å barbere-_- Akk.
Reggaequeen Skrevet 26. mai 2012 #51 Skrevet 26. mai 2012 Nope. Don't shave above the knee unless ur expecting company
Binta Ba Skrevet 26. mai 2012 #52 Skrevet 26. mai 2012 Før graviditet og fødsel; nei. Etter graviditet og fødsel: Jepp! Før var det bare dun bak på lårene, men hormoner har spilt mye inn, og nå har jeg mørke, lange hår..sukk. Så jeg bruker epilator. Ligger forøvrig i slekta mi, fikk jeg vite etter fødsel..alle som har fått barn på morssiden har fått kraftigere, mørkere hårvekst, og over større deler av kroppen enn før graviditet. Jaja:)
Honnikorn Skrevet 26. mai 2012 #53 Skrevet 26. mai 2012 Barbere lår? Nei, aldri gjort, ikke legger heller. Den dagen jeg bruker så korte shorts at jeg må barbere innsiden av lårene har jeg nok tatt feil i undertøysavdelingen på H&M...
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #54 Skrevet 27. mai 2012 Ja det gjør jeg sommer som vinter, mest for min egen velvære, ingenting er som glatte bein. Barberer fra hoften og ned. Men og fordi jeg synes det ser så uendelig dumt ut med folk som stopper barberingen ved knærne selv med lyse hår synes de i solen så nå i shorts sesongen vil jeg ikke ha et slikt skille ved knærne
Vulpes Skrevet 27. mai 2012 #55 Skrevet 27. mai 2012 Jeg gjorde det aldri før, men har begynt med det nå, om sommeren. Gjør det ikke alltid, men innimellom. Føler ikke at det er noe verre enn leggene mtp. stikkehår.
BusteMartePinn Skrevet 27. mai 2012 #56 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Jeg har så lite kroppshår som i tillegg er så lyst at det vel egentlig ikke trengs, men jeg gjør det likevel. Endret 27. mai 2012 av BusteMartePinn
Sol79 Skrevet 27. mai 2012 #57 Skrevet 27. mai 2012 Nei, det har jeg aldri gjort. Har minimal hårvekst på lårene, og har veldig lyst hår på hele kroppen. Blir overrasket over at så mange gjør det. Innbiller meg at det bare vil stimulere hårveksten til det verre.
kattepus89 Skrevet 27. mai 2012 #58 Skrevet 27. mai 2012 Nei, og nesten ikke leggene heller siden min hårvekst er nærmest ikke-eksisterende.. Lucky me..
Gjest Raindrops Skrevet 27. mai 2012 #59 Skrevet 27. mai 2012 Nei, det har jeg aldri gjort. Har minimal hårvekst på lårene, og har veldig lyst hår på hele kroppen. Blir overrasket over at så mange gjør det. Innbiller meg at det bare vil stimulere hårveksten til det verre. Barbering stimulerer ikke hårvekst. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #60 Skrevet 27. mai 2012 Barbere lår? Nei, aldri gjort, ikke legger heller. Den dagen jeg bruker så korte shorts at jeg må barbere innsiden av lårene har jeg nok tatt feil i undertøysavdelingen på H&M... Man barberer jo mørke hår på lår bort av samme grunn som bikinilinje året rundt(for min del); Sex. Og, det er ikke alle som er velsignet med lyse hår helt til innerste bikinikant. Slipper dog å farge øyebryn, da Er ikke konstant glattbarbert, men prøver å vedlikeholde det nogenlunde. Hos meg ser en utvekst igjen etter bare 2 dager - og stubb etter en dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå