Gå til innhold

Er det greit å ta med seg blomster på fødeavdelingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det er lov lenger pga allergi og hygiene. Så send heller blomsten hjem og/eller ta med en gavekurv på barselbesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det forbudt?

Jeg fikk blomster på rommet mitt, men vet at der man ikke har rom alene spørres det romkameraten/-ne om det er greit.

Hvorfor ikke ta med noen blader, sjokolade eller annet du vet den nybakte liker...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det er blitt forbudt, men må bare si at jeg selv syntes det var temmelig bortkastet. Dagen etter jeg fikk dem gikk de i søpla da vi skulle reise hjem. Jeg ville satt mer pris på blomster etter at vi hadde kommet hjem, ellers ville jeg gjerne hatt konfekt! Ja til ekstra kalorier, hadde dårlig matlyst og liten tid til å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blomster levert på barsel, det er to år siden. Var ikke på enerom. De havnet i søpla dagen etter. Den store fine oppsatsen, men vi hadde hendene fulle med baby og bilstol og bag og veske, så fikk den ikke med oss - dessuten var stua hjemme også full av blomster allerede....

Men forbudt? Ikke såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen sykehus er det forbudt.

På andre er det lov.

Men jeg ville heller sendt blomstene hjem, så de fikk glede av dem mer enn i en til to dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk flere blomsterbuketter på sykehuset, bodde på rom med en annen. Vi tok med oss blomstene hjem, men det var litt styrete, og siden jeg uansett dro etter en drøy dag, ville jeg heller hatt dem levert hjemme om jeg kunne velge (fikk en del hjemme også da). Dessuten var jeg for opptatt av å se på babyen til å legge særlig merke til blomstene :)

Endret av Rosebud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...