Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1801 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Hehe -:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:- 1 uke til termin idag Ventebilder på bloggen Endret 25. januar 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 25. januar 2013 #1802 Del Skrevet 25. januar 2013 1 uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 25. januar 2013 #1803 Del Skrevet 25. januar 2013 Hurra for en uke igjen! Det var i helgen du hadde planlagt at han skal komme, var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1804 Del Skrevet 25. januar 2013 Hurra for en uke igjen! Det var i helgen du hadde planlagt at han skal komme, var det ikke? Hadde igrunn ventet ham idag, ja. Men jeg våknet av en drøm, hvor den lille babyhånda tok tak i fingeren min, så da kan jeg leve på det noen timer ekstra Men ellers, så har de fleste tippet denne helgen, ja. Sjefen til sambo sa igår at jeg måtte vente med fødsel til etter lunsj, for de skal spise vafler idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. januar 2013 #1805 Del Skrevet 25. januar 2013 Klart han må ha vafler før du føder! 1 uke til termin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2013 #1806 Del Skrevet 25. januar 2013 Du får hive innpå med litt vafler, så kanskje han kommer Jeg er overbevist om at det skjer store ting hos deg i løpet av helgen og at jeg har bommet fælt på gjettingen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 25. januar 2013 #1807 Del Skrevet 25. januar 2013 Krysser fingrene for at ting starter i dag, vi kan jo ikke ta feil Nuttapia. Snaaaart der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1808 Del Skrevet 25. januar 2013 Klart han må ha vafler før du føder! 1 uke til termin!! Haha, hva er det med mannfolk og vafler, egentlig? Desverre hadde jeg ingen grunn til å ringe han etter lunsj.. Æsj asså!! Du får hive innpå med litt vafler, så kanskje han kommer Jeg er overbevist om at det skjer store ting hos deg i løpet av helgen og at jeg har bommet fælt på gjettingen min! Jeg håper du har så veldigveldig rett, Mala! Magen min har ikke lenger plass til denne store tassen!! Krysser fingrene for at ting starter i dag, vi kan jo ikke ta feil Nuttapia. Snaaaart der! Nei, kanke ta feil!! Hihi!! ---- Jeg velger å tro at jeg har en fantastisk heia-gjeng her inne.. Men begynner lissom å føle at jeg skuffer dere ved at ingenting skjer INNSJILL!! *snill* Mamma kommer igjen idag, imorgen blir det vaskedag her.. Er så å si ferdig med alt av listing og annet plukk. Blir godt å ENDELIG kjenne grønnsåpe-lukten, og føle at hjemmet er fullstendig klart for baby Litt smårar i magen nå, hver gang jeg spiser.. Har gått ned 1/3 på innholdet på tallerkenen ved alle måltider. Er ikke plass til mer, og ikke er jeg mer sulten heller. Tassen ruller og styrer noe veldig nedi der idag.. Trodde han var "ferdig", jeg Men kanskje han begynner å bli lei av den dårlige plassen inni der? Jeg tror det er en lang gutt dette her, for jeg kan følge konturene av rumpa og opp til knærne som ligger i skikkelig bøy. Deretter følger jeg til der føttene sparker. Og han ligger så sammenkrølla, at han virker som en kjempe inni der Kommer til å kjenne det siste store røsket før han kommer ut av meg, ja Kan ikke skjønne at hele dette greiene skal ut et visst sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 25. januar 2013 #1809 Del Skrevet 25. januar 2013 Nå syns jeg godt at du kan poppe snart! Kjenner meg igjen i tanken om at det er litt uforståelig at dette store greiene skal ut der nede! Jeg holder på å bli gal av spark i ribbeina, får ikke lov til å bøye meg litt fremover engang før jeg får grei beskjed om å rette meg opp! Tror ikke han har festet seg enda heller Du må ha en kjempefin helg, kjære deg! Satser på at han kommer i helgen - jeg skal iallefall følge godt med innpå her! Lov å håpe på fullmånebaby på søndag for oss begge to forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1810 Del Skrevet 25. januar 2013 Nå syns jeg godt at du kan poppe snart! Kjenner meg igjen i tanken om at det er litt uforståelig at dette store greiene skal ut der nede! Jeg holder på å bli gal av spark i ribbeina, får ikke lov til å bøye meg litt fremover engang før jeg får grei beskjed om å rette meg opp! Tror ikke han har festet seg enda heller Du må ha en kjempefin helg, kjære deg! Satser på at han kommer i helgen - jeg skal iallefall følge godt med innpå her! Lov å håpe på fullmånebaby på søndag for oss begge to forresten? Åh, søte VeoVeo! Jaa, kan vi ikke si det da, at vi begge føder på søndag? Han fester seg garantert rett før fødsel, dersom han ikke har gjort det nå Nevøen min satt ikke fast før fødselen var igang Men håper han bruker de neste dagene på å bore seg ned De er kravstore disse babyene. Har ei rumpe oppi ribbeina hver gang kynnerne kommer Men jeg synes mer synd på han enn på meg..! Men SPARK i ribbeina, dét høres ikke godt ut! Kan virkelig forstå at det er slitsomt Håper du sier ifra dersom du ruller inn på føden! Du har jo ingen dagbok(eller har du ordna deg..?), for vil gjerne følge deg, altså! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1811 Del Skrevet 25. januar 2013 Haha, mamma kom nettopp inn døra, bemerket med en gang: "DU er fødeklar, du! Ansiktet ditt har blitt stort, og leppene dine er som kvakk-kvakk!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. januar 2013 #1812 Del Skrevet 25. januar 2013 Tihi.. fødetryne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 25. januar 2013 #1813 Del Skrevet 25. januar 2013 Avtale! Skal til kontroll på mandag, så hvis han ikke kommer i helgen så bør han ha festet seg da, ellers så tror jeg at dette blir april-baby! Skal nok gi et lite pip i fra meg når det skjer noe ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 25. januar 2013 #1814 Del Skrevet 25. januar 2013 Bolleansikt betyr som regel også at man nærmer seg med stormskritt Eldre jordmødre bekrefter alle sammen at når vannet har "fylt opp" kroppen så er det kun ansiktet igjen. Så når ansiktet blir bolle (hovent og leppene) så er det nært forestående Åååå jeg kommer til å sjekke tlf hele tiden framover! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. januar 2013 #1815 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg er skråsikker på at det er noe på gang her, hver gang jeg ser du har skrevet noe nutta, eller tr.heimspia Jeg har en tendens til og ta gleden på forskudd Blir litt skuffet da jeg ser det ikke er noenting på g da... Hihi... Men om det er bra at fjes og lepper hovner opp (sikker på at du ikke har tatt restylane og skyller på vann? ) så satser jeg på at det skjer noe her snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2013 #1816 Del Skrevet 25. januar 2013 Fødetryne er en indikasjon på at det skjer noe snart ja, så nå får du holde telefonen i nærheten Tr.heimspia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 25. januar 2013 #1817 Del Skrevet 25. januar 2013 Den er i lomma På lydløs dog, men sjekkes OFTE! Ååååh hvor jeg gleder meg til å høre!!!! Men dere skjønner at så fort lille nuttisen vår har baby i hendene så får vi ikke høre noe på lenge igjen? Det som er litt rart med KG, at vi alle "forsvinner" når vi får babyene i hendene våre DET blir kjedelig da! Å ikke ha Nuttis på nett hele tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. januar 2013 #1818 Del Skrevet 25. januar 2013 Det blir gørrkjedelig trheimspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. januar 2013 #1819 Del Skrevet 25. januar 2013 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1820 Del Skrevet 25. januar 2013 Tihi.. fødetryne TAKK! Avtale! Skal til kontroll på mandag, så hvis han ikke kommer i helgen så bør han ha festet seg da, ellers så tror jeg at dette blir april-baby! Skal nok gi et lite pip i fra meg når det skjer noe ja! Oi, kanskje han rekker dåpen sin, da? Så koselig hvis jeg får høre fra deg, asså Håper det går fint på mandag, og at han har festet seg Bolleansikt betyr som regel også at man nærmer seg med stormskritt Eldre jordmødre bekrefter alle sammen at når vannet har "fylt opp" kroppen så er det kun ansiktet igjen. Så når ansiktet blir bolle (hovent og leppene) så er det nært forestående Åååå jeg kommer til å sjekke tlf hele tiden framover! :danse: Jupp, er det jeg har hørt og sett selv også. Hoven i ansiktet er lissom siste tegnet før fødsel. Jeg er skikkelig duck-face, derfor ingen ansiktsbilder på facebook nå, for å si det sånn Har blitt skikkelig tett i nesa den siste uka, så det er jo tydelig at ansiktet er greit hovent, ja.. Skal melde deg når noe skjer, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå