Nuttapia Skrevet 12. september 2012 Forfatter #481 Del Skrevet 12. september 2012 Kan ikke leve uten sjokkis altså... prøver å begrense meg til bare i helgen da. OOhhhh, vanskelig! Det tenkte jeg i helgen også.. Igår knakk jeg opp en ny melkesjokolade-plate.. Tror jeg rett og slett ikke kan ha slikt liggende. Før så hadde jeg sjokolade liggende i mange måneder. Til og med TROIKA!!! Nå er det slikt at jeg har spist opp Troikaen før jeg har gått ut av butikken... Haha! Da er det iallefall ingen fare for svangerskapsforgiftning her i gården Sjokkis går ned på høykant! NAM! Haha!! Her også, men ikke når jeg ikke går gravid, gitt! DA klarer jeg å styre meg vesentlig mer, og det frister mindre Hmmm, kanskje jeg da skal begynne å spise sjokolade? Er livredd for s.f. denne gangen også altså. Er nemlig ikke så glad i sjokolade, jeg. Det hjelper jo også lite at jeg får halsbrann av det. :gjeiper: Usj, halsbrann!! Men det er jo ingen hemmelighet at mørk sjokolade (70%) eller no, er sunt i små doser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 12. september 2012 #482 Del Skrevet 12. september 2012 Så fiiin guttemage du har! Og gratulerer med hele 20 uker! Her raser det unna ser jeg. Håper det går bra med deg og at formen er fin! Kos deg masse-masse med magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. september 2012 Forfatter #483 Del Skrevet 12. september 2012 Så fiiin guttemage du har! Og gratulerer med hele 20 uker! Her raser det unna ser jeg. Håper det går bra med deg og at formen er fin! Kos deg masse-masse med magen. Tuuusen takk, Angel Formen er fin, men trøtt Koser meg med lillegutt i magen, for jeg kjenner mye av det han gjør. Fordelen med å ha morkaka bak, men det gjør at jeg beskytter litt mer kanskje også. Men det er vel og bra, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. september 2012 Forfatter #484 Del Skrevet 12. september 2012 Ohoo!! Ny verdi på huset idag! 600 000,- i stigning på halvannet år!! Da er det bare å pusse opp litt til, så tror jeg vi flytter GLAD!!! Puppene har plutselig begynt å gjøre vondt igjen. Prøvde på en kjole jeg kjøpte i uke 6, som jeg hadde på meg i bryllup i uke 7.. Fikk IKKE igjen glidlåsen, for puppa har vokst MYE mer enn jeg trodde! De så ut som to sammenklemte firkanter i silkestoffet - VELDIG rare greier.. Så nå får de, sammen med magen, gjennomgå oljemassasje hver bidige kveld. Kroppen er glad, men sengetøyet bør nok skiftes oftere, ja.. Også har vi fått blandingsved levert på døra idag. 5 paller. Håper det holder hele vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 13. september 2012 #485 Del Skrevet 13. september 2012 OOhhhh, vanskelig! Det tenkte jeg i helgen også.. Igår knakk jeg opp en ny melkesjokolade-plate.. Tror jeg rett og slett ikke kan ha slikt liggende. Før så hadde jeg sjokolade liggende i mange måneder. Til og med TROIKA!!! Nå er det slikt at jeg har spist opp Troikaen før jeg har gått ut av butikken... !! Men det er jo ingen hemmelighet at mørk sjokolade (70%) eller no, er sunt i små doser! Ahh, godt å høre at andre har det slik også;-) Vel, hos meg er dette et kronisk problem enten jeg er gravid eller ei, så her kan det ikke være noe sjokolade i hus. Mannen har samme problemet, så vi har ikke noe "samarbeidsproblemer" der, haha. Han er faktisk nesten verre enn meg, hvis det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 14. september 2012 #486 Del Skrevet 14. september 2012 Oi, det var litt av et prishopp, må jeg si!! Er det ikke deilig? Vår leilighet har også steget med ca 500 000kr, og det er betryggende i og med at vi ikke kommer til å bo her hele livet! Herlig med vedovn/peis! Skulle ønske vi hadde det... Var på besøk hos fetteren til mannen min og dama hans i går, og de har akkurat flyttet inn i en litt kald, gammel sokkel! De hadde fyrt i peisen og tent masse lys, og det var sååå koselig!! Men vi har det luksusproblemet at det må være minusgrader ute for at det skal bli antydning til kaldt i leiligheten :cry: Også har vi ikke peis heller Jaja, kunne vært verre Men gleder meg til å tenne lys uten å måtte lufte fordi det blir så varmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. september 2012 Forfatter #487 Del Skrevet 14. september 2012 Ahh, godt å høre at andre har det slik også;-) Vel, hos meg er dette et kronisk problem enten jeg er gravid eller ei, så her kan det ikke være noe sjokolade i hus. Mannen har samme problemet, så vi har ikke noe "samarbeidsproblemer" der, haha. Han er faktisk nesten verre enn meg, hvis det er mulig Haha!! mannen min deler GJERNE sjokoladen med meg. Som han sier: Jeg må sørge for at du ikke får i deg for mye fy-fy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. september 2012 Forfatter #488 Del Skrevet 14. september 2012 Oi, det var litt av et prishopp, må jeg si!! Er det ikke deilig? Vår leilighet har også steget med ca 500 000kr, og det er betryggende i og med at vi ikke kommer til å bo her hele livet! Herlig med vedovn/peis! Skulle ønske vi hadde det... Var på besøk hos fetteren til mannen min og dama hans i går, og de har akkurat flyttet inn i en litt kald, gammel sokkel! De hadde fyrt i peisen og tent masse lys, og det var sååå koselig!! Men vi har det luksusproblemet at det må være minusgrader ute for at det skal bli antydning til kaldt i leiligheten :cry: Også har vi ikke peis heller Jaja, kunne vært verre Men gleder meg til å tenne lys uten å måtte lufte fordi det blir så varmt Ja, veldig ålreit! Megleren anbefalte oss å selge på forsommeren. Gratis varme er noe jeg savner fra å bo i byen, altså! Kos dere med det, for babyen synes sikkert at det er veldig ålreit! Vi må ha igang varmepumpe, vedovner og til nøds panelovner(på skikkelig kalde dager..). Jeg skal sørge for at lillemann ikke fryser Ingenting er som levende lys!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. september 2012 Forfatter #489 Del Skrevet 14. september 2012 Lillemanns hjerte banket så sterkt og hardt idag, at til og med legen måtte le! 20-ukers kontroll idag. Alt er fint, og sf-målet er endelig normalt!! Korsryggen har jeg en lei tendens til å belaste litt, så må begynne å bli litt mer forsiktig.. Sitter 5timer x2 på pianokrakk i uka. Kjenner det, altså!! Skal finne frem yoga-ballen min. Har så svai i ryggen fra før, så må få styrket opp litt!! Har gått i nesten to timer idag, så nå skal jeg slappe av resten av kvelden Bursdagskalas for min lille nevø imorgen, det blir koselig! Hele 2 år idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. september 2012 #490 Del Skrevet 14. september 2012 Ang pianokrakk. Er det ikke mulighet og ta en stol istede? Som er bedre for ryggen/korsryggen? Mulig det blir for høyt. Men de stolene vi har på jobb f.eks kan jeg stille høyden på Nå vet jeg jo ikke hvor du spiller piano, men det kan jo være det er noe bedre å sitte på. Så lenge dere ikke har noe fremføring da, da ville det kanskje sett litt rart ut Supert at det gjekk fint på 20 ukers kontrollen Ha en fin, og rolig kveld idag, det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. september 2012 Forfatter #491 Del Skrevet 14. september 2012 Ang pianokrakk. Er det ikke mulighet og ta en stol istede? Som er bedre for ryggen/korsryggen? Mulig det blir for høyt. Men de stolene vi har på jobb f.eks kan jeg stille høyden på Nå vet jeg jo ikke hvor du spiller piano, men det kan jo være det er noe bedre å sitte på. Så lenge dere ikke har noe fremføring da, da ville det kanskje sett litt rart ut Supert at det gjekk fint på 20 ukers kontrollen Ha en fin, og rolig kveld idag, det fortjener du Ja, er noen kontorstoler der i hardplast. Tenkte å ta med meg ei stor pute, så får jeg bare tape den fast! Gaffa - musikerens beste venn Nei, ble nok ingen rolig kveld Mannen hjalp bare litt på husarbeidet idag, så da har jeg nesten tatt alt, slik at det er klart for bursdag imorgen. Imorgen (i tillegg til feiring og endel gjester) skal taket repareres og jeg skal ha en bitteliten spillejobb imorgen kveld, så blir en lang dag da også. Søndag tar jeg helt fri Tror jeg skal skrive ned for hver dag, hva jeg gjør, og hva mannen gjør. Så får jeg se om jeg bare er gravid og synes alt er skjevt om dagen, eller om jeg faktisk har rett! Nå skal det iallfall bli utrolig godt med ei god natt søvn. *koser meg med lilleklumpen i magen - som begynner å bli stor!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. september 2012 #492 Del Skrevet 15. september 2012 Du får gjøre det. Kanskje det hjelper på ryggen hvertfall, å ingenting er jo bedre enn det Blir sikkert kjekt med bursdag idag for nevø Kos dere kjempe masse, å så må du huske å ta vare på deg selv også oppi alt dette her Sikkert greit å kunne notere ned hva dere gjør ja. Men kanskje du skulle snakket med mannen om det? At dere noterer ned på ett ark det dere har gjort i huse for hver dag, sånn at dere ser hvor mye dere faktisk gjør hver. For du føler det er du som gjør mest, å det er du som er gravid åsånt. Så gjerne han ikke blir skuffa/sinna når du event tar det opp med han, for han visste ikke om det, å trrur du har gått bak hans rygg for å få det til å se dårligere ut for han? ( Ikke for å blande meg inn alså, men husker bare at du har skreve at han kan gjerne tru du angriper han av og til, men om han blir med, så kan han hvertfall ikke føle seg angrepen ) Ellers, ha en kjempefin bursdagsfeiring å liten spillejobb idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. september 2012 Forfatter #493 Del Skrevet 16. september 2012 Du får gjøre det. Kanskje det hjelper på ryggen hvertfall, å ingenting er jo bedre enn det Blir sikkert kjekt med bursdag idag for nevø Kos dere kjempe masse, å så må du huske å ta vare på deg selv også oppi alt dette her Sikkert greit å kunne notere ned hva dere gjør ja. Men kanskje du skulle snakket med mannen om det? At dere noterer ned på ett ark det dere har gjort i huse for hver dag, sånn at dere ser hvor mye dere faktisk gjør hver. For du føler det er du som gjør mest, å det er du som er gravid åsånt. Så gjerne han ikke blir skuffa/sinna når du event tar det opp med han, for han visste ikke om det, å trrur du har gått bak hans rygg for å få det til å se dårligere ut for han? ( Ikke for å blande meg inn alså, men husker bare at du har skreve at han kan gjerne tru du angriper han av og til, men om han blir med, så kan han hvertfall ikke føle seg angrepen ) Ellers, ha en kjempefin bursdagsfeiring å liten spillejobb idag Du har helt rett, vet du! Tenkte å involvere ham i det. Nå er det jo slik at jeg er mest hjemme, så jeg gjør jo ekstra ting. Men det er lissom de elementære greiene da, med at man rydder opp ordentlig etter seg, ikke bare halvveis. Og at man kan fortså og SE at ting bør gjøres. Eks: Er det mye støv i stua? Ja, så ta en støvklut og fjern støvet. Det tar deg max 6 minutter.. Etterpå så slipper du å tenke på at det er støvete.. -Det er dé tingene han må lære seg. Men han innrømmer jo at han er lat, men han tåler ikke likevel at jeg nevner for ham hva som skal gjøres. Selvom han har bedt meg å minne ham på ting.. Så det er jo han som må forandre innstillingen sin. Noen ganger skulle man jo tro at han var over 70, siden han ikke orker.. En mann på 32 år skal da klare å orke LITT mer, sier jeg bare -------------------------------------------------------------------------- MEN, idag tar JEG velfortjent søndagsfri! Full rulle i mange dager nå, så idag er mannen og papsen på taket og fikser en lekkasje. *FLINKE* Jeg vasker litt tøy og koser meg med å endelig kjenne litt bevegelser i magen. Lillegutt er veldig lite aktiv når jeg er aktiv, så idag skal det bare være kos. Har forespurt på en håndlaget vugge på finn, så håper vi får svar der. Den er sååå fin! Også tror jeg det ENDELIG blir Kon-Tiki idag..!!! PÅ TIDE! Korsryggen er ikke ille når jeg har slappet av en dag, altså. Det er deilig å kjenne. Så er nok nødt til å ta noen rolige dager innimellom.. Blir nok ikke store sjauejobber nå for min del, før lillemann kommer. Jeg skal male en seng og ei lekegrind, også blir det endel sortering av barnetøy. Ellers bare småpludring. Det er fint Ønsker alle der ute en herlig søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. september 2012 Forfatter #494 Del Skrevet 16. september 2012 ÅH! Endelig fikk vi tak i håndlaget vugge Skal hente den ikveld, og den er såååå fin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. september 2012 #495 Del Skrevet 16. september 2012 Legg ut bilde av den når dere har fått den hjem, vær så snill Har dere fått fler store ting i hus, eller? Jeg vil også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. september 2012 #496 Del Skrevet 16. september 2012 Bra at du fikk vugga du ville ha Jeg har ei som jeg har fått hos en onkel som er treskjærer, svæær sak, og går ikke ant å demontere -_- Så, den står på loftet hos min mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 17. september 2012 #497 Del Skrevet 17. september 2012 så gøy med vugge! syns definitivt du skal pute opp pianokrakken ja, ungen blir jo ikke mindre med tida og du må passe ryggen din Håper du hadde en super søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 17. september 2012 #498 Del Skrevet 17. september 2012 Så koselig med vugge da!:D Ta bilde så får vi se:) Jeg er veldig glad i sånne vugger.. Og du må passe på ryggen din! Du har bare en så den må du ta vare på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. september 2012 #499 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Bare innom og oppdaterer meg litt Vugger er skikkelig kos! Selv skal vi bruke den som ble lagd til meg når jeg ble født og det er ekstra stas! Håper du får en kjempefin uke Endret 17. september 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. september 2012 Forfatter #500 Del Skrevet 17. september 2012 Legg ut bilde av den når dere har fått den hjem, vær så snill Har dere fått fler store ting i hus, eller? Jeg vil også Vi har kjøpt barneseng, bæremeis, stellebord, vugge Vi har fra før av: skap, bil-sete(baby), en hel haug med klær, stelleputer m.m. Husker ikke alt Nå er det egentlig små-innkjøpene som står for tur Skjønner at du vil også!! (Hoho, men det koster penger...!! ) Bra at du fikk vugga du ville ha Jeg har ei som jeg har fått hos en onkel som er treskjærer, svæær sak, og går ikke ant å demontere -_- Så, den står på loftet hos min mor! NO! Så dumt Det er trist når slikt ikke kan brukes!! så gøy med vugge! syns definitivt du skal pute opp pianokrakken ja, ungen blir jo ikke mindre med tida og du må passe ryggen din Håper du hadde en super søndag! Jeg skal være forsiktig Allerede må jeg rulle halvveis ut av senga Søndagen min igår var kjempefin, selvom det ikke ble Kon Tiki.. MEN det ble jo vugge istedet Så koselig med vugge da!:D Ta bilde så får vi se:) Jeg er veldig glad i sånne vugger.. Og du må passe på ryggen din! Du har bare en så den må du ta vare på Jeg LOVER å ta mer vare på ryggen Vugge er sååååå kos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå