Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2321 Del Skrevet 9. februar 2013 Personlig hadde jeg blitt redd av såpass vondt uten rier og ville definitivt ringt føden. Skjønner at du kanskje er redd for å bli skuffet og kanskje sendt hjem igjen..Men tenk om det er som du sier, at han er på vei ut!! Du har jo gått med såkalte modningsrier lenge nå, kanskje det bare sakte men sikkert har åpnet seg!? Tar frem popcornet og krysser fingrene for at noe er i gjære nå!! Ting er jo heeeelt rolig når jeg sitter i sofaen.. Straks jeg er oppe og går, så gjør det vondt.. Klart, det murrer jo når jeg sitter også, men det har det gjort et par uker.. BLÆH.. Detta er kjipt! Altså, jo, jeg kjenner jo at det strammer til noen ganger, men det er absolutt ikke rier som er igang.. For det bør vel gjøre VONDT..? Jeg skjønner seriøst INGENTING, jeg.. Også fryser jeg og det gjør litt vondt i halsen.. Teit å bli syk nå kanskje, når jeg ikke har vært slik syk under hele graviditeten DA må jeg le.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. februar 2013 #2322 Del Skrevet 9. februar 2013 Jo, altså, rier bør gjøre vondt...Huff, det må være litt frustrerende for deg? Jeg hadde vært så redd tror jeg.. Da jeg trodde riene mine gjorde vondt så turte jeg ikke bli hjemme igjen for jeg var så redd jeg skulle føde midt på stuegulvet Men jammen var de riene bare småtterier i forhold til hva som kom! hehe... Som jeg har sagt mange ganger allerede; du er så tøff. Og du må ha en utrolig god tålmodighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2323 Del Skrevet 9. februar 2013 Jo, altså, rier bør gjøre vondt...Huff, det må være litt frustrerende for deg? Jeg hadde vært så redd tror jeg.. Da jeg trodde riene mine gjorde vondt så turte jeg ikke bli hjemme igjen for jeg var så redd jeg skulle føde midt på stuegulvet Men jammen var de riene bare småtterier i forhold til hva som kom! hehe... Som jeg har sagt mange ganger allerede; du er så tøff. Og du må ha en utrolig god tålmodighet! Takk for svar, Ara Jeg er ikke redd, for jeg tror at når det setter igang, så er det ingen tvil.. Enten går vannet og riene mest sannsynlig setter igang, eller riene starter vondt og hardt.. Jeg vet jo ikke bedre, så har ingenting å sammenlikne med. Det stråler og murrer over det hele, men det setter ikke igang, lissom.. Tassen er aktiv og det er godt å kjenne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 9. februar 2013 #2324 Del Skrevet 9. februar 2013 Snik-leser over flere sider her, spennende! Har han ikke forstått at husleie-avtalen har gått ut enda? Gleder meg til å lese at han er kommet, kos deg godt de timene du og mannen har sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. februar 2013 #2325 Del Skrevet 9. februar 2013 Takk for svar, Ara Jeg er ikke redd, for jeg tror at når det setter igang, så er det ingen tvil.. Enten går vannet og riene mest sannsynlig setter igang, eller riene starter vondt og hardt.. Jeg vet jo ikke bedre, så har ingenting å sammenlikne med. Det stråler og murrer over det hele, men det setter ikke igang, lissom.. Tassen er aktiv og det er godt å kjenne Det er godt du er så rolig til det hele. Håper det snart skjer noe, så du slipper å vente lenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. februar 2013 #2326 Del Skrevet 9. februar 2013 Slik jeg opplevde riene så var det som å ha matforgiftning + menssmerter som kniper lenge av gangen. Såpass at man må holde litt pusten første gangene for d blir så vondt. Har du hatt noe mye vonde menssmerter tidligre? Jeg har slitt mye med menssmerter og det er ala det ja Så når du kjenner at du må klipe hardt i sofaen og bite sammen tenna i noen sekunder, da tror jeg du kan kalle det rier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2327 Del Skrevet 9. februar 2013 Slik jeg opplevde riene så var det som å ha matforgiftning + menssmerter som kniper lenge av gangen. Såpass at man må holde litt pusten første gangene for d blir så vondt. Har du hatt noe mye vonde menssmerter tidligre? Jeg har slitt mye med menssmerter og det er ala det ja Så når du kjenner at du må klipe hardt i sofaen og bite sammen tenna i noen sekunder, da tror jeg du kan kalle det rier Det er akkurat det jeg sitter og venter på Jeg har ikke slitt med sterke smerter hver måned, men TRO meg, jeg har hatt noen heftige runder. Våknet opp fra en drøm der jeg hadde en CD-brenner i magen. Stod opp, holdt på å besvime og kaste opp.. Så det er det jeg sitter og venter på nå.. MEN, konstante kynnere nå, det stråler hit og dit, så krysser fingra for at dette tar seg opp rikelig. Jeg er såååå klar for å bli mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2328 Del Skrevet 9. februar 2013 Snik-leser over flere sider her, spennende! Har han ikke forstått at husleie-avtalen har gått ut enda? Gleder meg til å lese at han er kommet, kos deg godt de timene du og mannen har sammen Hei Mus-Katt! Så moro med enda fler fjes! Nei, denna husleie-kontrakta har han nok ikke lært å lese enda Vi koser oss masse, også sambo er veldig klar for å møte lillemann Ventetiden går mye i kaffe og kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. februar 2013 #2329 Del Skrevet 9. februar 2013 Bra dere koser dere!! Jeg leste fødebag-lista di! Har du kunnet krysse ut noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 9. februar 2013 #2330 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg håååper du kan dra på føden snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 9. februar 2013 #2331 Del Skrevet 9. februar 2013 Han tar vel ikke mål av seg til å bli en Valentines-baby, denne lillekaren din? Tanken er jo romantisk nok, men noe sier meg at du ikke er så innstilt på å vente helt til da... (og det høres ikke ut som det blir nødvendig heller. Tror det er i gang i løpet av noen timer, jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2332 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Bra dere koser dere!! Jeg leste fødebag-lista di! Har du kunnet krysse ut noe mer? Åjaa, har glemt å oppdatere den Her er absolutt alt klart Har tatt med fødebagen noen ganger allerede Vi kjøpte til og med docking-stationen fra Amethyst for å ta med. Den svarte grisen Men blir det som legen tror, så rekker vi ikke å bruke den Endret 9. februar 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. februar 2013 #2333 Del Skrevet 9. februar 2013 Åjaa, har glemt å oppdatere den Her er absolutt alt klart Har tatt med fødebagen noen ganger allerede Vi kjøpte til og med docking-stationen fra Amethyst for å ta med. Den svarte grisen Men blir det som legen tror, så rekker vi ikke å bruke den Det er bra at alt er klappet og klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 9. februar 2013 #2334 Del Skrevet 9. februar 2013 *krysser fingrene for nuttababy i kveld* ♥ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2335 Del Skrevet 9. februar 2013 Han tar vel ikke mål av seg til å bli en Valentines-baby, denne lillekaren din? Tanken er jo romantisk nok, men noe sier meg at du ikke er så innstilt på å vente helt til da... (og det høres ikke ut som det blir nødvendig heller. Tror det er i gang i løpet av noen timer, jeg!) Haha, hvis han venter til TO dager etter igangsettelse, så gir jeg meg fullstendig over !!!! Jeg håper du har så innmari rett, kjære du!! Nå sparker han skikkelig fra inni her.. Får nesten dårlig samvittighet fordi kroppen min er såååå treig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #2336 Del Skrevet 9. februar 2013 Klage-innlegg: Jeg går rundt og rundt her i 1.etasje. Magen er en gigantisk medisinball.. Nå er jeg trøtt og lei.. Rart at kroppen ikke vil sette igang.. Mye vondter, men ikke en dritt som minner om rier. Veldig hovne ben, sånn at det prikker litt i føttene når jeg går, det er ekkelt. Nå tror jeg mannen er lei også Jeg tror ikke kroppen min klarer dette selv, jeg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 9. februar 2013 #2337 Del Skrevet 9. februar 2013 Uff, stakkars Nuttapia! Jeg har aldri vært gravid selv, er relativt ung, men forstår at ventetiden er lang. Mamma hadde termin med meg 16. mars, og jeg kom 8.april! Håper babyen din kommer snart, og at første tiden blir enkel. Det fortjener du etter den lange ventetiden! Men tenk for noe nydelig du får til slutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 10. februar 2013 #2338 Del Skrevet 10. februar 2013 Hold ut Nuttapia! Nå er det ikke mange dagene igjen til han bare MÅ finne veien ut. Skjønner godt at du er lei, jeg er liksom lei i uke 24 Masse styrkeklemmer til deg Jeg hater egentlig dette sitatet, men det er så utrolig mye sant i det også! "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" Snart har du gutten din i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 10. februar 2013 #2339 Del Skrevet 10. februar 2013 Vå får trøste oss med at han kommer ikke før han selv er klar for det... Dessverre Så da er det fullt mulig at han er litt ekstra treg fordi han trenger noe ekstra næring ol. fra deg Hu på termingruppa som måtte settes igang tok det 3 dager etter igangsetting før jenta var ute... Ikke for å skremme deg altså Forhåpentligvis er du god og moden når de skal sette deg i gang, så det går kjapt og gæli. Lisa var ikke moden what so ever og jenta kom ut forholdsvis lita og ville nok egentlig vært der ei uke til om hun kunne bestemt sjøl regner jeg med....... Tvi tvi i natt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snjó Skrevet 10. februar 2013 #2340 Del Skrevet 10. februar 2013 Har du fått sove noe i natt? Jeg heier på at tassen melder sin ankomst idag, så han må bare komme seg igang med snurringen ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå