My84 Skrevet 8. februar 2013 #2261 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Hipp hurra for deg idag!! Håper du får en super dag! Endret 8. februar 2013 av My84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #2262 Del Skrevet 8. februar 2013 Tuuuusen takk, søtinger Og jeg har sovet såååååå godt! Det er kanskje det beste jeg kan få i gave idag, med mindre lillemin vil ut Han er lykkelig uviten om at jeg skal trykke ham ut med kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. februar 2013 #2263 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer med dagen!!! :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 8. februar 2013 #2264 Del Skrevet 8. februar 2013 Wee!! Gratulerer med dagen!! Unner deg den søvnen, altså:-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 8. februar 2013 #2265 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratuleree med dagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. februar 2013 #2266 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye med dagen! Håper den blir fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #2267 Del Skrevet 8. februar 2013 Tusen takk, jenter!! Dette blir en fin dag Får besøk av mine søsken+kjæreste, min mor og hennes kjære. Da blir vi åtte stykker, og det holder jo det. Søster har bakt ostekake!!! ♥ Får håpe modningsriene fortsetter mye og vel idag også, så kommer jeg inn med stor åpning og fødeklar baby imorgen. Det hadde vært fint, for nå vil jeg gjerne oppleve den største gaven i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. februar 2013 #2268 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye med dagen, nuttapia!!! Håper babygull holder seg inne til over midnatt i allefall . Kos deg masse på dagen din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 8. februar 2013 #2269 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye med dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 8. februar 2013 #2270 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Happy bursdag Nutta!! Håper du får masse nam i dag, og går og legger deg med litt ubehag og våkner i morgen tidlig med rier, sånn som meg! Endret 8. februar 2013 av Rhiannon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #2271 Del Skrevet 8. februar 2013 Happy bursdag Nutta!! Håper du får masse nam i dag, og går og legger deg med litt ubehag og våkner i morgen tidlig med rier, sånn som meg! Takk Ja, det vil jeg, Rhiannon!! Kjenner det samme som igår, og jeg har våknet et par ganger i natt med mer "mens"smerter. Det trykker ganske langt nedi der, så imorgen er jeg absolutt klar Spørs om kroppen er det, da.. Skal en tur til legen etterpå for å sjekke blodtrykk og urin. Hvis blodtrykket ikke har bikket over, så slipper jeg å bli lagt inn, så kan han komme naturlig til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 8. februar 2013 #2272 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 8. februar 2013 #2273 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer med dagen! Håper alt går bra hos legen, at du får en fin bursdag og at han kommer ut i morgen. 5-7 cm når du kommer på sykehuset høres ut som en fin presang fra lilleputt :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. februar 2013 #2274 Del Skrevet 8. februar 2013 Hipphipp Hurra! Gratulere så masse med dagen Nutta! Håper du får en kjempe fin dag og for kost deg masse med familien og modning. Satser på at du rekker å få en fiiin bursdagsgave med god åpning ikveld jeg, så har du søteste lille Tassen sammen med den i morgentimene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 8. februar 2013 #2275 Del Skrevet 8. februar 2013 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting! Si meg så, hva vil du mere? (Gratulere!) Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen, hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så glad: En av oss skal bli den neste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. februar 2013 #2276 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye med dagen kjære Nutta, måtte dagen din bli aldeles super Stor bursdagsklem fra meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #2277 Del Skrevet 8. februar 2013 Ååååh, jeg blir helt rørt av dere, jeg Alle mine 29 år hopper av glede! Angel: Jeg ELSKER at du har med 2.verset, for det er det nesten ingen som kan! Tusen takk, det setter en gammel sjel pris på. Jepp, å møte opp på sykehuset imorgen med mange cm åpning er drømmen!! ..For dere som tør å se: Jeg legger inn et "herlig" bilde på privatbloggen min, i helfigur med den fineste brusdagsdrakta som finnes Mannen synes jeg er kjempefin, så jeg har hatt den på i hele dag Hvis noen plutselig vet hvem jeg er når dere ser det, så si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 8. februar 2013 #2278 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye med dagen Nutta! Ønsker deg en super dag og masse masse ostekake Tenk, nå er du enda en dag nærmere det store målet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. februar 2013 #2279 Del Skrevet 8. februar 2013 Ååååh, jeg blir helt rørt av dere, jeg Alle mine 29 år hopper av glede! Angel: Jeg ELSKER at du har med 2.verset, for det er det nesten ingen som kan! Tusen takk, det setter en gammel sjel pris på. Jepp, å møte opp på sykehuset imorgen med mange cm åpning er drømmen!! ..For dere som tør å se: Jeg legger inn et "herlig" bilde på privatbloggen min, i helfigur med den fineste brusdagsdrakta som finnes Mannen synes jeg er kjempefin, så jeg har hatt den på i hele dag Hvis noen plutselig vet hvem jeg er når dere ser det, så si ifra! Haha! Elsker drakta! Og magen, selvsagt! Den er kjempefin!! Lykke til hos legen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 8. februar 2013 #2280 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så masse med dagen nuttapia Håper du får en strålende dag, og at han melder sin ankomst snart så du slipper å bli satt i gang har ikke lagt igjen noe spor her før men følger med hver dag!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå