VeoVeo Skrevet 7. februar 2013 #2241 Del Skrevet 7. februar 2013 Tror nok ikke at du overdramatiserer, kjære deg! Syns deg er helt fantastisk at du fortsatt er i så godt humør som du er - jeg har begynt å slite! Jeg må le litt av meg selv, for hver gang jeg syns jeg kjenner noe, så er det som regel bare luft! Tror det er på grunn av at eg ikke kjenner at det nærmer seg noe at jeg er begynt å bli så lei - skjønner ikke at det skal bli noe fødsel på meg i løpet av en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2242 Del Skrevet 7. februar 2013 Tror nok ikke at du overdramatiserer, kjære deg! Syns deg er helt fantastisk at du fortsatt er i så godt humør som du er - jeg har begynt å slite! Jeg må le litt av meg selv, for hver gang jeg syns jeg kjenner noe, så er det som regel bare luft! Tror det er på grunn av at eg ikke kjenner at det nærmer seg noe at jeg er begynt å bli så lei - skjønner ikke at det skal bli noe fødsel på meg i løpet av en uke! Dagen idag har vært tung altså.. Ikke lett å holde humøret på topp når ting tar sånn tid. Jeg skjønner du blir ekstra utålmodig når du ikke kjenner noe heller..! Vi er kanskje superforskjellige du og jeg. Jeg har fått fødesymptomer, sakte men sikkert. Hos deg starter det kanskje med et pang! Heller det siste, for det er slitsomt med masse mas i kroppen hele tida Har vært maserier og kynnere i flere uker.. -------- Lille tassen min er som vanlig god og aktiv i magen. Hikker nå for 2.gang idag, og jeg kjenner føttene hans tromme på innsiden, også plutselig stikker de ut på siden Også blir han skikkelig dritlei tilslutt etter å ha hikket en stund, så da vrir og vrenger han litt på seg.. Da gir det seg som regel. Lille babyklumpen Jeg har lest meg opp til at jeg har modningsrier. Sterkere enn kynnere. Mye murringer foran og bak. Dette er helt klart et positivt tegn! Så det kommer noen greie tak her innimellom. Strammer godt rundt magen NÅ. Fra toppen av magen og heeelt ned til "vesla". Holder slik i 20-30 sek, så gir det seg noen minutter, så kommer det tilbake igjen. Gjør absolutt ikke VONDT enda.. Trykker godt nedover i stumpen også, gitt.. Jeg tror nok, at når riene kommer, så kjenner jeg det, ja DA skal jeg begynne å ta tiden! Har også klart å gå på nr.2 på do to ganger idag, da jeg har vært litt treg i magen siste uka. Det er så innmari viktig for meg å være så tom som mulig dersom det skjer noe. Vet at de fleste opplever å få tømt seg godt før fødsel, men siden det har vært så hard nå, så følger jeg det opp ekstra mye. Jeg går på jerntabletter, men spiser mye fiber og yoghurt. Det hjelper jo på Bursdag imorgen! Har jo invitert mine søsken og kjærester, og mamma og stefar. Så får vi se da, om det blir feiring Sjokolade skal jeg ha - UANSETT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 7. februar 2013 #2243 Del Skrevet 7. februar 2013 Sjokolade er veldig viktig!! Spennende her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. februar 2013 #2244 Del Skrevet 7. februar 2013 Høres tungt ut å gå sånn over lang tid og bare vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. februar 2013 #2245 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Tror jeg hadde vært drittlei hvis jeg var nådd 41 uker jeg også Kanskje det blir sånn som med venninnen min som fødte på lørdag: Hun fikk jenten sin på sin egen bursdag, skal bare se det blir sånn med deg også Endret 7. februar 2013 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. februar 2013 #2246 Del Skrevet 7. februar 2013 Min gode venninne og nabo gikk sånn som deg med mas og modningsrier og da det tok seg opp litt så hadde hun 9 cm når hun kom inn på føden Kanskje du også får en sånn fin og forholdsvis lett åpningsfase? Finnes det muligheter for at jeg kan få kikke på magebildet ditt? Jeg eeeelsker magebilder....... :D Bursdag i morgen, ja! Jeg har idag.hihi. Kanskje det blir feiring på barsel for deg? Hadde vært en fin bursdagsgave det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2247 Del Skrevet 7. februar 2013 Sjokolade er veldig viktig!! Spennende her nå Javisst! Gleder meg til å slenge avgårde den første ORDENTLIGE oppdateringen!! Høres tungt ut å gå sånn over lang tid og bare vente Det går greit egentlig. Han er jo ikke langt unna. Og jeg tenker, slik ara skriver, at mye masegreier kan føre til at jeg er übermoden når jeg kommer på sykehuset. Dét hadde vært noe Tror jeg hadde vært drittlei hvis jeg var nådd 41 uker jeg også Kanskje det blir sånn som med venninnen min som fødte på lørdag: Hun fikk jenten sin på sin egen bursdag, skal bare se det blir sånn med deg også Oi, sier du det! Hehe, det er jo litt morsomt.. Av alle 365 dager i året, lissom Min gode venninne og nabo gikk sånn som deg med mas og modningsrier og da det tok seg opp litt så hadde hun 9 cm når hun kom inn på føden Kanskje du også får en sånn fin og forholdsvis lett åpningsfase? Finnes det muligheter for at jeg kan få kikke på magebildet ditt? Jeg eeeelsker magebilder....... :D Bursdag i morgen, ja! Jeg har idag.hihi. Kanskje det blir feiring på barsel for deg? Hadde vært en fin bursdagsgave det!! Åh, tenk om det skjedde meg også!! Hadde virkelig vært noe Klart du skal få kikke, legger deg straks til på bloggen min! Ikke bli redd for sKrekkmerkene mine.. Jordmor sa det faktisk igår: "Oi, du har virkelig sprukket opp rundt navlen din, du.. Regner med det klør mye?" Det var koselig å få litt sympati Har du bursdag idag, Ara?? Og hvorfor har ikke jeg lagt igjen spor i boka di?! Da skal jeg gratulerer deg der inne Vannmenn/kvinner er best - ingen protest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 7. februar 2013 #2248 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg vedder på at alle disse kynnerne og maseriene gjør nytte for seg, sånn at fødselen går fort når det først starter! Hold ut, Nutta! Hun venninnen min som jeg har snakket om har heller ikke født ennå. Men hun ble strippet idag og det var visst ikke så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. februar 2013 #2249 Del Skrevet 7. februar 2013 Javisst! Gleder meg til å slenge avgårde den første ORDENTLIGE oppdateringen!! Det går greit egentlig. Han er jo ikke langt unna. Og jeg tenker, slik ara skriver, at mye masegreier kan føre til at jeg er übermoden når jeg kommer på sykehuset. Dét hadde vært noe Oi, sier du det! Hehe, det er jo litt morsomt.. Av alle 365 dager i året, lissom Åh, tenk om det skjedde meg også!! Hadde virkelig vært noe Klart du skal få kikke, legger deg straks til på bloggen min! Ikke bli redd for sKrekkmerkene mine.. Jordmor sa det faktisk igår: "Oi, du har virkelig sprukket opp rundt navlen din, du.. Regner med det klør mye?" Det var koselig å få litt sympati Har du bursdag idag, Ara?? Og hvorfor har ikke jeg lagt igjen spor i boka di?! Da skal jeg gratulerer deg der inne Vannmenn/kvinner er best - ingen protest Haha! S(k)trekkmerker bryr meg fint lite. Fikk en del under mitt svangerskap også, så du er ikke alene. Vannmenn er best, det er sikkert ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 7. februar 2013 #2250 Del Skrevet 7. februar 2013 Haha! S(k)trekkmerker bryr meg fint lite. Fikk en del under mitt svangerskap også, så du er ikke alene. Vannmenn er best, det er sikkert ;-) Hihi, jeg er også vannmann! Tror han kommer imorgen jeg, på bursdagen våres, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. februar 2013 #2251 Del Skrevet 7. februar 2013 Sjansen for å føde på sin egen bursdag er ikke overveldes stor nei, så jeg synes det blir litt komisk hvis du får tassen på bursdagen din! (selv om det var vel egentlig det du ville unngå da, så du får prøve å knipe igjen til den 9. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snjó Skrevet 7. februar 2013 #2252 Del Skrevet 7. februar 2013 Snikleser melder seg her Har fulgt med på dagboken din ganske lenge, men er første gang jeg legger igjen et spor Spennende å følge med her nå, det kan jo skje når som helst! Selv gikk jeg 10 dager over termin, slapp igangsetting da jeg kom inn på overtidskontroll med 5 cm åpning og kun det jeg vil karakterisere som menssmerter. Håper virkelig kroppen din har jobbet godt disse dagene, slik at du får en enklest mulig fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 7. februar 2013 #2253 Del Skrevet 7. februar 2013 Gratulerer så mye med dagen, du kan jukse og feire med fastelavnsboller, :D hipphipp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2254 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg vedder på at alle disse kynnerne og maseriene gjør nytte for seg, sånn at fødselen går fort når det først starter! Hold ut, Nutta! Hun venninnen min som jeg har snakket om har heller ikke født ennå. Men hun ble strippet idag og det var visst ikke så godt. Tusen takk, My Det har jo jobbet godt den siste uka, så håper jo at ting er godt igang nedi der. Gah, jeg valgte å ikke bli strippet igår + at de gjør det helst ikke på førstegangs, for det kan skape bare masse maserier.. Haha! S(k)trekkmerker bryr meg fint lite. Fikk en del under mitt svangerskap også, så du er ikke alene. Vannmenn er best, det er sikkert ;-) Nei, vi er nok mange, ja.. Jepp Hihi, jeg er også vannmann! Tror han kommer imorgen jeg, på bursdagen våres, hihi! Tror du? Han begynner å få dårlig tid.. Eller JEG begynner å få dårlig tid Hurra for oss Sjansen for å føde på sin egen bursdag er ikke overveldes stor nei, så jeg synes det blir litt komisk hvis du får tassen på bursdagen din! (selv om det var vel egentlig det du ville unngå da, så du får prøve å knipe igjen til den 9. ) Det hadde vært utrolig merkelig om han kommer 8.feb, ja.. Herlighet!! Men er kroppen min klar, så kommern anyways Snikleser melder seg her Har fulgt med på dagboken din ganske lenge, men er første gang jeg legger igjen et spor Spennende å følge med her nå, det kan jo skje når som helst! Selv gikk jeg 10 dager over termin, slapp igangsetting da jeg kom inn på overtidskontroll med 5 cm åpning og kun det jeg vil karakterisere som menssmerter. Håper virkelig kroppen din har jobbet godt disse dagene, slik at du får en enklest mulig fødsel Hei Chaya! Synes jeg har sett nicket ditt nedpå siden her, ja Velkommen!! Wow, hørtes ut som en meget ålreit start på en fødsel, ja!! Så heldig du er!! Ifølge meg selv så har kroppen jobbet godt den siste uka, så håper virkelig den er godt igang. -- 7 dager overtid Mer kynner-aktig nå på senkvelden, men får håpe det tar seg opp igjen imorgen (idag..) Jeg er klar for baby på lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2255 Del Skrevet 7. februar 2013 Gratulerer så mye med dagen, du kan jukse og feire med fastelavnsboller, :D hipphipp Hihi, takk Fastelavnsboller er NAMMENAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 7. februar 2013 #2256 Del Skrevet 7. februar 2013 HIPP HIPP HURRA!!! Gratulerer så masse med dagen din Nuttapia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2257 Del Skrevet 7. februar 2013 HIPP HIPP HURRA!!! Gratulerer så masse med dagen din Nuttapia! Tuuusen takk! Og du óg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snjó Skrevet 8. februar 2013 #2258 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye med dagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 8. februar 2013 #2259 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer med dagen Viktig å si det både her og på face 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. februar 2013 #2260 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så masse med dagen nutta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå