Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tassen kommer nok imorgen skal du se :lur:

Det er nok godt å prøve å koble ut fødsel litt og tenke på andre ting :klem:

Håper det tar seg opp ikveld! Jeg er klar for å få ham ut! Han har vært såååå aktiv idag, har til og med filmet magen, for føttene fløy rundt omkring inni der :bond:

Min lille apekatt :fnise:

Jupp, kjente at hjernen trengte litt avkobling. Konsekvens: utrolig trøtthet :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Lurt å tenke på noe annet enn bare fødsel, men jeg kan tenke meg at det ikke er så enkelt å la vær å tenke på det også :laugh:

Snart er han her!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt KG-fri dag på meg idag :)

Rydde-modus etter middag! :danse:

Har satt på plass stellematta og ryddet og rengjort soverommet. Vugga skal ned i stua, og vogna er straks klar. Har ryddet i papirer, og rotet flyter heldigvis ikke over lenger..

Hjalp å sove godt i natt, og ettersom jeg har vært litt aktiv nå ikveld, så sover jeg kanskje godt nå til natta også. Hvis han ikke vil komme enda, så synes jeg at han kan gi meg ei god natts søvn iallfall ;)

Imorgen er det 6.februar, og hans ste-morfar har bursdag. Så han får komme imorgen eller torsdag, men fredag er MIN! :fnise:

Trivselskontroll imorgen kl. 13. Frister nesten å IKKE bli strippet.. Nå er det snart det samma for meg hvilken dato han havner på.. Jeg sitter nå her jeg, får ikke gjort noe fra eller til ;)

Men skulle nok ønske at kroppen satte igang sjøl.. Kanskje jeg får satt inn ballong imorgen..? Ei i termingruppa fikk det på trivselskontrollen..

Jaja, kynnerne har satt igang igjen, slik de alltid er på plass om kvelden.. Skulle ønske jeg kunne fått rier istedet..

Men ellers er alt fint! Mandler går ned på høykant pga halsbrann. Ikke vondt i hodet idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Trivselskontroll imorgen kl. 13. Frister nesten å IKKE bli strippet.. Nå er det snart det samma for meg hvilken dato han havner på.. Jeg sitter nå her jeg, får ikke gjort noe fra eller til ;)

Men skulle nok ønske at kroppen satte igang sjøl.. Kanskje jeg får satt inn ballong imorgen..? Ei i termingruppa fikk det på trivselskontrollen..

Ballong inn? Hvordan fungerer det?! Aldri hørt om :fnise:

Bra du har fått tankene litt på andre ting enn fødsel, kanskje det gjør susen?!

Lykke til imorgen hvertfall!! Det nermer seg for hver dag vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballong inn? Hvordan fungerer det?! Aldri hørt om :fnise:

Bra du har fått tankene litt på andre ting enn fødsel, kanskje det gjør susen?!

Lykke til imorgen hvertfall!! Det nermer seg for hver dag vet du :)

De setter inn en ballong som gjør slik at det vier seg ut nedi der, og da setter det ofte igang! Er jo litt spennende det da..

Ser ut til at det blir 3 generasjoner 8.feb!! :klo:

Tusen takk for lykke-ønsker :hjerte:

Håper du får sove godt, og alle andre der ute i natten! Jeg ligger nå i helt rent sengetøy og blir smågal av den deilige tøymykner-lukta :fnise:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

De setter inn en ballong som gjør slik at det vier seg ut nedi der, og da setter det ofte igang! Er jo litt spennende det da..

Ser ut til at det blir 3 generasjoner 8.feb!! :klo:

Tusen takk for lykke-ønsker :hjerte:

Håper du får sove godt, og alle andre der ute i natten! Jeg ligger nå i helt rent sengetøy og blir smågal av den deilige tøymykner-lukta :fnise:

Hihi, syns 8 februar er en fin dag å komme på jeg ;):fnise:

Han ligner vel godt på mamman sin om han kommer da! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir jammen holdt på pinebenken, altså! Men nå er det så nært at du snart er i gang uansett hva som skjer.. Kanskje allerede, for alt jeg vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir jammen holdt på pinebenken, altså! Men nå er det så nært at du snart er i gang uansett hva som skjer.. Kanskje allerede, for alt jeg vet? :)

FrøkenStrøken, har du også en som ikke vil sove? :fnise:

Nutta, du skal se han kommer 9. februar, for da slapper du av :) blir som meg og julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, nei han sover faktisk veldig bra for tiden, Rhiannon! Spiste i halv sekstiden, men sover som en stein nå.. Så hvorfor gjør ikke jeg det.. ? Hmm.. ;)

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtinger :klemmer:

Våknet nå med ekstremt luftig mage :flau: og menssmerter.. Jeg har nok en gang fått ei god natt :nigo:

Jeg tror jammen meg at jeg må få hjelp til å bli moden nok til å få ut dette barnet. Jeg er overbevist om at de kommer til å gjøre noe idag for å få det igang.

Det er en litt skummel tanke, at det ikke kan komme naturlig av seg selv. Det gjør jo ikke store forskjellen, men føler at jeg mister litt kontroll.

Kontrollfreak, dét har vi ikke sett!!

Men hvem vet, kanskje jeg allerede har noen cm åpning når jeg kommer inn? Jeg har jo hatt mye nedpress og kynnere de siste dagene..

Tenk at jeg har sovet til over kl 07.00!! Kun vært på do én gang!! :hoppendeglad:

Snart får jeg møte han inni der som ligger og feiter seg opp :hjerte: Gleder meg til å dele bilde med dere!!!

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, mannen fikk ordnet jobb-PC sin igår, så nå er han hjemme :nigo: Deilig å våkne sammen, altså.. Tror han er veldig klar for å møte lillegutt nå.. Ingen tvil om at han gleder seg vilt!

Er glad han skal være hjemme i 4 uker, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh, masse lykke til på overtidskontroll. Håper du får hjelp til å komme i gang, for da får du kanskje møtt den lille innen få dager. Gleder meg til å se han selv jeg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, masse lykke til på overtidskontroll. Håper du får hjelp til å komme i gang, for da får du kanskje møtt den lille innen få dager. Gleder meg til å se han selv jeg :blomst:

Tusen takk, Pyntestøv!!

Snakket med ei nå som fikk satt inn ballong. Og hun anbefalte det ikke, for hvis riene ikke setter igang, så blir jeg satt på drypp også tar de vannet! .. Er ikke slik jeg vil starte en naturlig fødsel, iallfall.. Æææsj, nå kommer det litt nerver, kjenner jeg.. Jaja, det er så koselige, disse jordmødrene.. Vi finner nok ut av noe! Hvis jeg IKKE er moden, så gjør visst stripping JÆVLI vondt.. Nei, da får han bare bli inni der :fnise:

Sex og akupunktur har ikke fungert til nå ;) Kult! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Pyntestøv!!

Snakket med ei nå som fikk satt inn ballong. Og hun anbefalte det ikke, for hvis riene ikke setter igang, så blir jeg satt på drypp også tar de vannet! .. Er ikke slik jeg vil starte en naturlig fødsel, iallfall.. Æææsj, nå kommer det litt nerver, kjenner jeg.. Jaja, det er så koselige, disse jordmødrene.. Vi finner nok ut av noe! Hvis jeg IKKE er moden, så gjør visst stripping JÆVLI vondt.. Nei, da får han bare bli inni der :fnise:

Sex og akupunktur har ikke fungert til nå ;) Kult! :jolie:

Syns du skal stole på hva jordmor anbefaler jeg. Husk, fødsler forløper ulikt, også de som blir satt i gang og hva hun opplevde betyr ikke at du vil oppleve :klem:

Men, stripping uten å være moden er kanskje ikke akkurat det du vil gå igjennom nei :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på kontroll, håper de finner en god løsning for å hjelpe fødselen igang! :hjerte::klem: Skjønner at stripping ikke frister... :eeeh: Det er tydelig at lillegutt koser seg inne i magen din da. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...