*Lollipop* Skrevet 4. februar 2013 #2141 Del Skrevet 4. februar 2013 Kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 4. februar 2013 #2142 Del Skrevet 4. februar 2013 Iiik! Nå bygger spenningen seg opp her ja! Bra du får dra inn på føden. Viktig å få sjekket. Masse lykke til og krysser fingrene for at Tassen er på vei ut nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. februar 2013 #2143 Del Skrevet 4. februar 2013 Så bra at du får komme inn på sjekk!! Følger med her. Dette er spennende. Satser på at det ikke er s.forgiftning og at tassen vil ut i løpet av kvelden. Masse lykke til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 4. februar 2013 #2144 Del Skrevet 4. februar 2013 Åh.. Nesten så jeg blir litt småsjalu her jeg sitter, fødsel er virkelig noe magisk! Krysser fingrene for at det ikke er svangerskapsforgiftning og at det står bra til med dere alle. Lykke til Nutta! Tenker masse på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 4. februar 2013 #2145 Del Skrevet 4. februar 2013 Spennendes altså!!! Nå nermer deg seg nok veeeldig her!!! Tipper du har han i armene dine i løpet av natten/morgendagen. Ønsker deg sååå masse lykke til og tenker på deg! Godt du blir tatt på alvor endelig og får komme inn så de får sjekket deg. Men ikke noe kjekt når de ikke har tid til å snakke med deg på tlf Masse klemmer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 4. februar 2013 #2146 Del Skrevet 4. februar 2013 heier på deg, her skjer det noe :danse: :danse: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 4. februar 2013 #2147 Del Skrevet 4. februar 2013 Så spennende, heier masse på deg!! Håper virkelig det ikke er svangerskapsforgiftning! Krysser fingrene for at tassen vil ut nå!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. februar 2013 #2148 Del Skrevet 4. februar 2013 Håper det står bra til med nutta og tassen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 4. februar 2013 #2149 Del Skrevet 4. februar 2013 Hoho, kom hjem nå og ser at det er action på gang her!!! Gjett om jeg gleder meg da !!! :danse: :danse: Tror jeg får sove i natt nå eller?!?!?! Haha, neppe!!!!! Baby innen morgendagen nå kanskje? Da rekker frøkna bursdagen sin akkurat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. februar 2013 #2150 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg er sååå spent på hvordan ting ligger an her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #2151 Del Skrevet 4. februar 2013 Alle verdier var feiende flotte, sparkeprøven fikk fart på deg da jeg fikk drikke saft-gugge. Måtte ligge på siden, og det gjorde jævli vondt.. Avsluttet besøket med en heftig runde modnings- og smertelindringsakupunktur. Superheftige kynnere kom med en gang, og nå kommer de i fulle tak. Ikke rier enda, men jordmor lovet nesten at det kom til å skje noe snart. Aktiv og god tass i magen min : hjerte: Nå kjøper sambo wienerpølser og potetlomper, det blir substitutt for både middag og kvelds. Nam! Her skal det pustes, ja.. Oioi! Spørs om jeg klarer å sove med de kynnerne her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. februar 2013 #2152 Del Skrevet 4. februar 2013 Oiiii. Så dere blir på sykehuset til han er ute da eller? Herlighet, nå skjer det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 4. februar 2013 #2153 Del Skrevet 4. februar 2013 Så bra at alt sto bra til med deg og Tassen. Skjønner at nå blir det mye titting inne her for å se hva som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 4. februar 2013 #2154 Del Skrevet 4. februar 2013 Så godt at alle prøver var feiende flotte! Og så så spennende med modningsakupunktur! Jeg kommer til å titte innom boka di litt mer enn en gang i kveld vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #2155 Del Skrevet 4. februar 2013 Nei, vi er straks hjemme, men seriøst: kynnerne kommer jo hvert 2.minutt! Hjem til sofa, så roer det seg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. februar 2013 #2156 Del Skrevet 4. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. februar 2013 #2157 Del Skrevet 4. februar 2013 Årh. Jeg var jo sikker på at dere bare skulle bli der nå til han var ute Jaja, da får vi deg her inne litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 4. februar 2013 #2158 Del Skrevet 4. februar 2013 ÅÅÅ guriland så spennendes!!! Imorgen har du nok gutten i armene dine skal du se!! Stå på, snart er du i mål!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 4. februar 2013 #2159 Del Skrevet 4. februar 2013 åååå.. gleder meg til å sjekke KG imorra tidlig Lykke til med natta Nuttapia Heier på deg, tassen og pustinga di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 4. februar 2013 #2160 Del Skrevet 4. februar 2013 Åååå jeg gleder meg sånn på dine vegne at fødselen er snart igang!! Jeg husker det var en så spennende tid. Gleder meg til å få en baby til:-) er klar for en til:-P krysser fingrene for at det skjer noe i natt:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå