Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Murringer er bra! :jepp: hihi dette er jo skikkelig nervepirrende! :popcorn: Tenk at du får møte gutten din snart! :rodmer: Hvordan går det med samboer, er han spent? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Murringer er bra! :jepp: hihi dette er jo skikkelig nervepirrende! :popcorn: Tenk at du får møte gutten din snart! :rodmer: Hvordan går det med samboer, er han spent? :)

Ja :danse: Håper det tar seg opp, asså!! Gleder meg sånn til å møte lille nurkegutten min! TENK 51 cm og 3600 gram iflg babyverden!!! :sjokkert: Stoooor! Ikke rart jeg er stor.. :ler:

Sambo sier at han tenker på veslegutt og meg hele tiden :hjerte: Han kom tilslutt inn i redebygginhgen han også ;) Han er tussete!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Jeg syns det er så spennende å følge med på deg at jeg glemmer helt at jeg har termin i morgen :P Tror jeg har innstilt meg på å gå ganske lenge over tiden :P Krysser fingrene for at det setter i gang hos deg snart - høres ikke ut som om det blir lenge til iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :danse: Håper det tar seg opp, asså!! Gleder meg sånn til å møte lille nurkegutten min! TENK 51 cm og 3600 gram iflg babyverden!!! :sjokkert: Stoooor! Ikke rart jeg er stor.. :ler:

Sambo sier at han tenker på veslegutt og meg hele tiden :hjerte: Han kom tilslutt inn i redebygginhgen han også ;) Han er tussete!!

Menn tar litt tid, helt normalt det. ;) Så søt han er da. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Jeg syns det er så spennende å følge med på deg at jeg glemmer helt at jeg har termin i morgen :P Tror jeg har innstilt meg på å gå ganske lenge over tiden :P Krysser fingrene for at det setter i gang hos deg snart - høres ikke ut som om det blir lenge til iallefall! :)

Haha :ler: DU er søt, du :hjerte:

Jeg er virkelig imponert over deg, altså :jepp: Herlig innstilling! Men krysser fingra for at du slipper å vente du også, VeoVeo!! Man kommer vel til et punkt at man blir drittlei..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små-uvel er også noe som er ganske vanlig rett før fødsel. ;) Du får prøve så godt du kan, litt mat er bedre enn ingenting. Må passe på Nutta vet du. :klemmer: Hihi

Stooor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små-uvel er også noe som er ganske vanlig rett før fødsel. ;) Du får prøve så godt du kan, litt mat er bedre enn ingenting. Må passe på Nutta vet du. :klemmer: Hihi

Stooor klem :klemmer:

Har spist masse til middag :nigo: Steinbit-wok :sikle:

Koselig at du passer på meg, Angel :klemmer:

Håper du får en fin fødsel og blir kjent med sønnen din så snart som mulig Nuttapia!

Tusen takk, Miraaa!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :ler: DU er søt, du :hjerte:

Jeg er virkelig imponert over deg, altså :jepp: Herlig innstilling! Men krysser fingra for at du slipper å vente du også, VeoVeo!! Man kommer vel til et punkt at man blir drittlei..

:klemmer:

Merker jo selvfølgelig at jeg er utålmodig jeg også, men siden jeg heldigvis ikke kan klage på annet enn at magen er i veien, så er det jo "lettere" for meg å vente! :) Syns ikke det er noe kjekt hvis du må gå med masse vondter og sånn i evigheter - da er det bedre at han luringen din tar turen ut! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man pleier jo å være litt luftig i graviditeten..

Det er litt morsomt, men innimellom kommer det litt ukontrollert, og da skvetter lille-tassen i magen :ler:

Klar for at ting skjer i natt. Trykk i korsryggen enda, men murringene er ikke sterke. Jeg håper å kunne sove litt bedre, og heller våkne uthvilt dersom ting er på gang..

Jeg er så klar for å jobbe ut lillegutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man pleier jo å være litt luftig i graviditeten..

Det er litt morsomt, men innimellom kommer det litt ukontrollert, og da skvetter lille-tassen i magen :ler:

Klar for at ting skjer i natt. Trykk i korsryggen enda, men murringene er ikke sterke. Jeg håper å kunne sove litt bedre, og heller våkne uthvilt dersom ting er på gang..

Jeg er så klar for å jobbe ut lillegutten!

Skjønner kjempegodt at du er klar nå altså. Godt at du er så klar for å endelig møte lille tassen. :)

Hun venninnen min som nettopp fødte fikk beskjed fra jordmoren at hun måtte si til alle hun kjente at de måtte være like flink som henne å høre på kroppen og la kroppen jobbe. Og det skal jeg huske!

Så skulle nå skje inatt, lytt til hva kroppen sier deg og la den styre mens du hjelper til og hviler godt i pausene. :) Men det har jeg troen på at du blir å gjøre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Såååå spennende!!! :popcorn:

Ønsker deg masse lykke til om han skulle komme sånn plutselig! :danse:

Misunner deg nesten litt, hihi! Tenk snart har du han i armene dine!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skjedd noenting.. Fortsatt litt murring, men..

Skal til JM imorgen, kanskje jeg spør om hun vil strippe meg.. Skal også høre hvor stor hun tror at han er.

Asanti: Jepp, skal jobbe med pusten så godt jeg kan. Vil ha en så fin og rolig fødsel jeg kan :)

Takk for lykke-ønsker!! Tar de med meg hver dag nå. Det trenger jeg! Er tungt på slutten, men det klarer jeg fint! Mon tro om dette blir et lite februar-barn, det er jo veldig koselig, så lenge han velger sin egen dato :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spøker vel litt for januarbarn nå ja, hvis ikke lillegutt forter seg veldig! ;) Men februar er jo en flott måned å bli født også. :nigo: Jeg har en venninne som har termin i morgen og som også går og venter og venter. :) Blir spennende å se hvem av dere som får først. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spøker vel litt for januarbarn nå ja, hvis ikke lillegutt forter seg veldig! ;) Men februar er jo en flott måned å bli født også. :nigo: Jeg har en venninne som har termin i morgen og som også går og venter og venter. :) Blir spennende å se hvem av dere som får først. :popcorn:

Februar er fint! Har 8. selv :jepp: Bare håper han kommer før det, for da vil jeg spise kake! Hjemme, i egen stue!! ;)

Oi, så spennende med venninnen din, da! Stas stas!! :danse: du kommer til å bli kraftig babysjuk du da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig stripping? Jeg har forstått det er noe som gjøres med livmorhalsen, men nøyaktig hva? Og er det smertefullt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig stripping? Jeg har forstått det er noe som gjøres med livmorhalsen, men nøyaktig hva? Og er det smertefullt? :)

Kanskje denne siden forklarer litt bedre enn meg :) Noen synes det gjør vondt, andre ikke. Jeg har lest at noen er litt mer ømme nedentil når det nærmer seg fødsel, og det gjør kanskje ekstra vondt for disse. Jeg er øm nedentil, litt sånn av og på.

Gruer meg litt til å spørre jordmor om hun vil. Hun er litt rar ;) Og kommer sikkert til å si: Men du er jo bare på termin, så det kan du vente med til neste uke dersom han ikke har kommet ennå :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje denne siden forklarer litt bedre enn meg :) Noen synes det gjør vondt, andre ikke. Jeg har lest at noen er litt mer ømme nedentil når det nærmer seg fødsel, og det gjør kanskje ekstra vondt for disse. Jeg er øm nedentil, litt sånn av og på.

Gruer meg litt til å spørre jordmor om hun vil. Hun er litt rar ;) Og kommer sikkert til å si: Men du er jo bare på termin, så det kan du vente med til neste uke dersom han ikke har kommet ennå :rolleyes:

I stedet for å si "er det mulig jeg kan få stripping nå?" så sier du "jeg har behov for å strippes !" Deretter forklarer du hvor mye du sliter med rygg, bekken, søvn og kynnere. Beste tipset er å være klar på hva du ønsker og at ønsket underbygges, slik at jordmor får minimale sjanser med å protestere. Går ikke det så kan du dra frem hormonella og gråte en skvett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...