Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Menssmerter i korsrygg? Er ikke det tegn på begynnenede rier, mon tro? Ikke vet jeg altså, men flere av mine venninner fikk i hvert fall riesmertene i ryggen.

Når magen på venninna mi sank tok det ikke lang tid før hun var i fødsel! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo noen ganske tydelige tegn på at fødselen begynner snart tror jeg!! Gleder meg til oppdatering;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..dere velger vel selv om dere vil legge igjen noen spor her da.. :sjenert::hjerte:

Stod opp og spiste, og la meg på sofaen. Murringene har roet seg LITT, men de er absolutt tilstede. Mamsen tror ikke det skjer noe før om et par dager. Men fortsetter det i denne kurven her, så tror jeg ting virkelig er på gang innen et par dager, ja..

Dere får bære av med meg i boka mi, har jo aldri gjort dette før - så forventningene mine og symptomene mine er jo sikkert maksimert til 1000 :roll::fnise:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste et annet sted om ei som hadde slike murringer i noen dager før det gikk over til å bli rier. Håper det gjelder deg også, for da kommer han før helgen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Godt du blir mindre nervøs. :) Jeg har trua på at dette kommer til å gå kjempebra. Hør og jobb med kroppen, ikke mot. Hihi, nå er det ikke lenge igjen Nutta!

Blir nesten litt tussete selv jeg, bare jeg leser om gravidmage og fødsel. :sjenert::fnise:

Ang. kløe, er det ikke vannet i kroppen som gjør det? Uansett, ring å hør med jordmor du. Greit å være sikker. :)

Ikke stress med KG, skjønner godt du ikke tar deg tid til å oppdatere alle oss nysgjerrige og spente damer. :fnise: Viktigste nå er at du slapper av og sparer på kreftene. Pass på så du får i deg nok næring mens du kan, vet jo aldri når fødselen starter.

Så får du prøve å kose og nyte magen så godt du kan. Ta godt vare på deg selv! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så spennende! tenk at den er helt ferdig innider, :)

Ja, tenk på det! Det er utrolig merkelig..! :laugh:

Leste et annet sted om ei som hadde slike murringer i noen dager før det gikk over til å bli rier. Håper det gjelder deg også, for da kommer han før helgen :danse:

Håper det, for det kommer noen "tak" innimellom her.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Godt du blir mindre nervøs. :) Jeg har trua på at dette kommer til å gå kjempebra. Hør og jobb med kroppen, ikke mot. Hihi, nå er det ikke lenge igjen Nutta!

Blir nesten litt tussete selv jeg, bare jeg leser om gravidmage og fødsel. :sjenert::fnise:

Ang. kløe, er det ikke vannet i kroppen som gjør det? Uansett, ring å hør med jordmor du. Greit å være sikker. :)

Ikke stress med KG, skjønner godt du ikke tar deg tid til å oppdatere alle oss nysgjerrige og spente damer. :fnise: Viktigste nå er at du slapper av og sparer på kreftene. Pass på så du får i deg nok næring mens du kan, vet jo aldri når fødselen starter.

Så får du prøve å kose og nyte magen så godt du kan. Ta godt vare på deg selv! :klemmer:

Jupp, jeg skal puste og være i ett med urkvinnen som kanskje bor langt inni her et sted :jepp:

Skjer definitivt mer med kroppen min idag enn det har gjort tidligere. Dette er jo like spennende som å vente på en positiv test + litt til!! :ler:

Orker ikke så mye mat, egentlig.. Er litt små-uvel idag. Men kan være fordi jeg ikke har sovet noe godt. Men jeg skal få i meg vitaminene mine og godt med drikke, iallfall.

KG er perfekt OG koselig tidsfordriv :hjerte: Er jo bare søtiser her :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg er 40 uker idag.. Mens-termin er på torsdag. UL-termin er på fredag.

Bilder ligger på bloggen hvis noen vil se. Strekkmerke-kunstverket er foreviget.. ;):dry::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Innom å sjekker status* :popcorn:

Dette høres lovende ut altså! Tipper han kommer i morgen jeg, når jeg har tippet at han kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på at jeg er 40 uker idag.. Mens-termin er på torsdag. UL-termin er på fredag.

Bilder ligger på bloggen hvis noen vil se. Strekkmerke-kunstverket er foreviget.. ;):dry::rolleyes:

I morgen kommer han! :danse::fnise:

Jeg vil se bilder!! Men tror ikke du har lagt meg til enda, så jeg får ikke sett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi.. Høres nesten ut som det er noe på gang snart ;-) Får håpe du slipper å vente særlig lengere! Masse lykke til, håper du får en fin fødselsopplevelse:) *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere :)

Murringene er tilstede enda :danse: SÅ - om et par dager BØR ting skje, vel?!

Daphnus, jeg la deg til forrige dagen, men nå var du plutselig borte :klo: MEN - nå er du på lista, veitu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi.. Høres nesten ut som det er noe på gang snart ;-) Får håpe du slipper å vente særlig lengere! Masse lykke til, håper du får en fin fødselsopplevelse:) *Klem*

Tusen takk, Lillah :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...