Azalea Skrevet 28. januar 2013 #1881 Del Skrevet 28. januar 2013 Leste gjennom hele min forrige dagbok og kom over et innlegg fra deg. Om du skulle bli nervøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1882 Del Skrevet 28. januar 2013 Beklager.. men jeg står fortsatt for datoen min!! Hurra for overtid hehe.. (håper jo for din skyld at jeg bommer kraftig sånn at du får han snart ) Hehe! 3.feb er absolutt en fin dato, det Er jo ikke mange dagene til uansett, det da.. Men i og med at jeg har mer og mer vanskelig for å gå, så håper jeg på å bli ferdig snart. Haha, ja da håper jeg han kommer i morgen i stedet. Det må jo bare være rett rundt hjørnet nå. Tror ikke det blir mye overtid på deg gitt Håper du har så rett, så rett, Pyntestøv!!! *Innom å sjekker status* Ser tassen fortsatt er i magen, og når han ikke har kommet til nå synes jeg han kan vente to dager sånn at jeg treffer med tippedatoen Ja, han er treig, asså Kanskje du treffer blink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1883 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er godt at du ikke er alene nå den siste tiden Ja, det er veldig fint! Har jo endel familie i nærheten, så dersom jeg er alene og det skjer noe, så kjem de løpanes! Hehe, jeg som trodde jeg kunne snike meg rundt uten og bli oppdaget Da gleder jeg meg til å se lille nurket ditt på bloggen. Jeg tipper forresten at han kommer til onsdagen, altså 30/01 Lille snik! Skal skrive deg opp på tippelista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1884 Del Skrevet 28. januar 2013 Leste gjennom hele min forrige dagbok og kom over et innlegg fra deg. Om du skulle bli nervøs. Åhh, det var en koselig gest, Angel! Jeg husker godt det innlegget ditt, faktisk! Nå har jeg lest det 2 ganger til, og jeg gleder meg absolutt, altså. Det er skummelt, men på en god måte. Premien er såååå nær, og dermed er jeg såååå klar for smerter og moro Jeg er så innmari forelska i den lille i magen allerede.. Jeg er helt tussete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2013 #1885 Del Skrevet 28. januar 2013 Er du her enda? Trodde du sa du skulle føde i helgen jeg? Skjønner du er utålmodig nå, får håpe tassen bestemmer seg for å komme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1886 Del Skrevet 28. januar 2013 Er du her enda? Trodde du sa du skulle føde i helgen jeg? Skjønner du er utålmodig nå, får håpe tassen bestemmer seg for å komme snart! Jaaaa Haha.. Jeg tror magen min er for god å bo i.. MEN, jeg har jo ikke termin før fredag, da Og de fleste går jo over med førstemann.. Sex hjalp jo heller ikke, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 28. januar 2013 #1887 Del Skrevet 28. januar 2013 Hang in there!! Jeg forstår ikke at du orket å ha sex engang - helt uaktuelt for meg å bare prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1888 Del Skrevet 28. januar 2013 Hang in there!! Jeg forstår ikke at du orket å ha sex engang - helt uaktuelt for meg å bare prøve! Takk, søte, og du også! Hehe... Hva skal man si..? HAN gjør jobben, for å si det sånn Og det er ingen akt som varer lenge, heller Mannebeinet er vel fornøyd så lenge han får seg litt, tror jeg Lurer på å lure han ikveld.. Det er jo litt koselig, selvom gangsperra er litt kjip.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 28. januar 2013 #1889 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg står fortsatt fast med at han kommer på fredag jeg Terminbaby!! Så mens jeg og lillemor er hos legen(e) på 6 ukerskontroll ligger du og huffer deg i sykehussenga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1890 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg står fortsatt fast med at han kommer på fredag jeg Terminbaby!! Så mens jeg og lillemor er hos legen(e) på 6 ukerskontroll ligger du og huffer deg i sykehussenga Hihi, da blir mormoren hans glad, for hun fyller 50 år på fredag Hvis han ikke kommer før, så håper jeg du har helt rett, Maia!! 6-ukerskontroll, det går virkelig fort altså! Søte lille jenta di!! --- Kan det være mulig at magen har dettet enda mer ned?! Så meg i speilet, og magen er langt nedpå knærne snart Ja, jeg sier det ofte, men jeg håper virkelig at jeg klarer å gå når fødselen er et faktum!! Her sitter gangsperra kraftig i.. Rastløs, men får jo søren ikke gjort en dritt! Skikkelig nedpress idag, til og med når jeg sitter. Rolig baby idag også, og enda mer utflod.. Har tatt meg en lang dusj idag, og håper det var siste gang med stor mage MEN, jeg lurer på en ting. Bena mine klør som BARE det!! Jeg har smurt de, og klør IKKE.. Armene klør også innimellom, får skikkelig raptus-kløe.. Har hørt om svangerskapskløe, men det er jo stort sett mellom fingre og tær at man får den "skumle" kløen.. Anyone? Mmmm, snart ost og .. Jeg gleder meg, assååå.. Brie, camembert og masse annet godt! Har en vin fra ´97 som vi skal knerte når tiden er inne, for å feire lillemannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 28. januar 2013 #1891 Del Skrevet 28. januar 2013 Hmmm, ikke godt å si hva kløen skyldes! er du tørr i huden på bena da? Jeg pleier å klø fælt på bena, men etter at jeg begynte å smøre meg med Carbaderm fra apoteket har det gått over! Spennende med synkende mage! Kan ikke være lenge igjen nå!! Åååå ost og vin ja, det kommer til å smake himmelsk etter 9 mnd uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. januar 2013 #1892 Del Skrevet 28. januar 2013 Bare for å svare på det med kløa di, det er helt normalt! Er ikke sikkert du husker det, men jeg var for sjekk av svangerskapskløe også. Legen sa at 60% av gravide får kløe. Leggene dine er trolig (kanskje?) fulle med vann og anklene ikke like sexy som 1 år siden i høye hæler? Der har du svaret på kløa di tror jeg Huden er strekt ut og vannet har samlet seg. Blir litt som å fylle en ballong med vann, det strekkes godt... Haha, FOR en sammenligning da Ost og vin tror jeg nok at du kommer til å vente enda litt lengre med Vin og pupp er ikke alltids så lett å kombinere med ammingen. Iallefall ikke om du har en baby som vil ha mat hver 3 time og du ikke kan gi han pupp på 6-12 timer etter alkohol... Men det kan jo hende at han tar flaske og da kan du jo pumpe og gi alkofritt Og det kan godt hende at du ikke gidder det, fordi det å få melkespreng er for vondt... Men gled deg til den dagen du KAN, om det er om 1 uke, 1 mnd eller 1 år Bare noen tanker, men umulig å vite hva som skjer framover! Det eneste jeg vet er at det bør tikke inn sms snart altså Herregud så utålmodig jeg begynner å bli på dine vegne! Lasse må jo høre om deg hver dag vettu Hoho! Måtte vise han bildene av magen din også, og han syntes den var stoooooor og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1893 Del Skrevet 28. januar 2013 Hmmm, ikke godt å si hva kløen skyldes! er du tørr i huden på bena da? Jeg pleier å klø fælt på bena, men etter at jeg begynte å smøre meg med Carbaderm fra apoteket har det gått over! Spennende med synkende mage! Kan ikke være lenge igjen nå!! Åååå ost og vin ja, det kommer til å smake himmelsk etter 9 mnd uten! Har aldri slitt med kløe på bena før, men har lest meg litt frem til at det er ganske så vanlig nå på slutten.. GAH - kjennes ut som 10000 maur som kravler på bena mine! Har nettopp bestilt massasje med god krem av min sambo, det skal bli gøtt!! Ja, PLUTSELIG kommer riene eller vannet går.. Er så spent på når bagen og jeg skal i bilen Ja, fyyy som jeg gleder meg til et glass vin asså..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1894 Del Skrevet 28. januar 2013 Bare for å svare på det med kløa di, det er helt normalt! Er ikke sikkert du husker det, men jeg var for sjekk av svangerskapskløe også. Legen sa at 60% av gravide får kløe. Leggene dine er trolig (kanskje?) fulle med vann og anklene ikke like sexy som 1 år siden i høye hæler? Der har du svaret på kløa di tror jeg Huden er strekt ut og vannet har samlet seg. Blir litt som å fylle en ballong med vann, det strekkes godt... Haha, FOR en sammenligning da Ost og vin tror jeg nok at du kommer til å vente enda litt lengre med Vin og pupp er ikke alltids så lett å kombinere med ammingen. Iallefall ikke om du har en baby som vil ha mat hver 3 time og du ikke kan gi han pupp på 6-12 timer etter alkohol... Men det kan jo hende at han tar flaske og da kan du jo pumpe og gi alkofritt Og det kan godt hende at du ikke gidder det, fordi det å få melkespreng er for vondt... Men gled deg til den dagen du KAN, om det er om 1 uke, 1 mnd eller 1 år Bare noen tanker, men umulig å vite hva som skjer framover! Det eneste jeg vet er at det bør tikke inn sms snart altså Herregud så utålmodig jeg begynner å bli på dine vegne! Lasse må jo høre om deg hver dag vettu Hoho! Måtte vise han bildene av magen din også, og han syntes den var stoooooor og fin Joho, bena mine er suuupersexy! NOT.. Nei, det er noen skikkelige stubber jeg valser rundt på om dagen.. Så jeg får bare smøre dem, magen og min egen tålmodighet litt til Godt mulig at vin og ost ikke frister, og at jeg heller vil amme - men ser ikke bort fra at en liten feirekveld går bra, og selvfølgelig - DERSOM han tar flaske Gjør han ikke det, så venter vi jo med feiringen Jaaaa, jeg vil så gjerne legge i vei til utskyting snart! Det klør og stikker både her og der, og magen henger jo nedpå knærne nå! (Legger ut bilde på bloggen imorgen, og da skal jeg vise frem kunstverket på magen også tror jeg ) Koselig at Lasse er interessert, da Du får hilse ham så masse, også ønsker jeg dere ei riktig god natt! Håper virkelig du får sove nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. januar 2013 #1895 Del Skrevet 28. januar 2013 Nå satt jeg nesten nøtta i halsen! Trodde det sto å PLUTSELIG gikk vannet! Kos deg med leggmassasje, det er så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1896 Del Skrevet 28. januar 2013 Nå satt jeg nesten nøtta i halsen! Trodde det sto å PLUTSELIG gikk vannet! Kos deg med leggmassasje, det er så deilig! Oi, sårriii!! Håper ikke det var ei stor nøtt, da Takk, og sov godt Asanti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. januar 2013 #1897 Del Skrevet 28. januar 2013 Oi, sårriii!! Håper ikke det var ei stor nøtt, da Takk, og sov godt Asanti! Neida, en liten chilinøtt som vil stå for nattens halsbrann. Sov godt du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 28. januar 2013 #1898 Del Skrevet 28. januar 2013 Haha trodde også det stod at vannet hadde gått:-P ble litt skuffet nå men han kommer nok om ikke alt for lenge:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #1899 Del Skrevet 29. januar 2013 Vært våken siden 05. Veldige menssmerter i korsrygg og hofter, og noe foran. Aner ikke om det er kroppen som er lei av å ligge på skrått, men .. Gjør iallfall vondt!! Får prøve å stå opp, spise litt og ta en paracet og forsøke å sove litt igjen, tror jeg.. Sender sambo på jobb, mamma min kommer hit om halvannen time eller noe, så da er jeg ikke alene iallfall. Håper det virkelig er noe i gjære, altså.. Hadde vært perfekt!! Og jeg merker nok om det virkelig setter igang, ja - dét er jeg ikke i tvil om!! Skikkelig blåsevær idag. 0 grader og møkkavær. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 29. januar 2013 #1900 Del Skrevet 29. januar 2013 Håper håper at det går rette veien nå nutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå