Bolla! Skrevet 27. januar 2013 #1861 Del Skrevet 27. januar 2013 Nå heier jeg på at fullmånen gjør jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #1862 Del Skrevet 27. januar 2013 Hatt stor og stram mage i hele dag. Skikkelig nedpress og virkelig vanskelig å gå. Det kommer sting fra lysken og opp langs siden på magen - men det er mest når jeg går. Absolutt mer utflod også. Klissvåt om morgenen.. Sorry details Men tviler på at det er fostervann, for det er kun om morgenen at det er såpass rennende. Tassen har vært veldig rolig idag, men har kjent noen ben som trommet bittelitt Tviler på at det går mange dagene før det skjer noe mer asså.. Men hva vet jeg.. Har jo aldri gjort detta før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 27. januar 2013 #1863 Del Skrevet 27. januar 2013 I natt venter jeg på sms altså! !!!!!!!!! God natt søta! Håper at du slipper å gå mye lengre med badeballen på magen og får snart fikle med de søte små fingrene og tærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #1864 Del Skrevet 27. januar 2013 Nå heier jeg på at fullmånen gjør jobben sin Jaaa! Foreløpig har denne dagen vært litt mer annerledes enn de forrige. Håper det er nok til at det setter igang veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #1865 Del Skrevet 27. januar 2013 I natt venter jeg på sms altså! !!!!!!!!! God natt søta! Håper at du slipper å gå mye lengre med badeballen på magen og får snart fikle med de søte små fingrene og tærne Åh, håper jeg slipper å skuffe deg, søta! Fingre og tær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. januar 2013 #1866 Del Skrevet 27. januar 2013 Krysser fingrene for at du skal slippe å gå noe særlig lengre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #1867 Del Skrevet 27. januar 2013 Krysser fingrene for at du skal slippe å gå noe særlig lengre nå Tusen takk, Lollipop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 27. januar 2013 #1868 Del Skrevet 27. januar 2013 Spennende!!!! Jeg tippet egentlig at han skulle komme idag eller den 7 men det blir vel en gang mellom de datoene:-P lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. januar 2013 #1869 Del Skrevet 28. januar 2013 Skuffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1870 Del Skrevet 28. januar 2013 Spennende!!!! Jeg tippet egentlig at han skulle komme idag eller den 7 men det blir vel en gang mellom de datoene:-P lykke til!! Hehe, ja, er en liten luring det her, tror jeg Tusen takk, Marielle Skuffa Sier DU?! Kan melde om aktiv kosete tass i magen, og absolutt nedpress og menssmerter. LYS våken 06.30, har spist frokost og sitter nå i min deilige sofa sammen med mamsen og ser på God Morgen Norge med fyr på peisen. -2 grader ute, og mannen har reist på jobb. Utrolig trygt at noen er her sammen med meg. Blir tyngre for hver eneste dag som går. Fresh om morgenen, men skulle tro gangsperra kommer etter 30 minutter vandre-kvote Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1871 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) 14.jan: Nuttavenninne 15.jan: FrøkenStrøken 16.jan: VeoVeo 17.jan: Nuttamamsen 20.jan: My84 24.jan: CathrineMic 25.jan: Angel-A, Nuttapia 26.jan: Penny 27.jan: Nuttasøster, Nuttasambo, marielle171, Lilywhite 28.jan: Nuttasvoger, Pyntestøv 29.jan: Miraaa 30.jan: Frøken Vims, tr.heimspia83 31.jan: tr.heimspia83 ------------------------------------------------- 1.feb: Maiava88 2.feb: asanti 3.feb: ^^Belle^^, Kakaoen 4.feb: Mala, Nuttanevø (2 år ), Lillah 6.feb: Lollipop 7.feb: Lilywhite, marielle171 8.feb: airam90 Endret 28. januar 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 28. januar 2013 #1872 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg har tippet i dag:) Egentlig at du kom i gang i går og at han ble født i dag, men men, noe må jo skje og det snaaaart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1873 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg har tippet i dag:) Egentlig at du kom i gang i går og at han ble født i dag, men men, noe må jo skje og det snaaaart Oi, jeg har ikke klart å få det inn før nå jeg! Unnskyld KAN jo hende at han kommer idag, da.. Men igrunn synes jeg det er ok at svigermor får 60-årsdagen sin alene.. Men kan godt sette igang idag, også kommer han i natt eller no Ja, magen min sprekker snart, kjennes det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. januar 2013 #1874 Del Skrevet 28. januar 2013 Hoho, kan se ut som om jeg tipper rett likevel da Dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1875 Del Skrevet 28. januar 2013 Hoho, kan se ut som om jeg tipper rett likevel da Dessverre.... Det er jo en kul dato, da 31.01.13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 28. januar 2013 #1876 Del Skrevet 28. januar 2013 Beklager.. men jeg står fortsatt for datoen min!! Hurra for overtid hehe.. (håper jo for din skyld at jeg bommer kraftig sånn at du får han snart ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 28. januar 2013 #1877 Del Skrevet 28. januar 2013 Haha, ja da håper jeg han kommer i morgen i stedet. Det må jo bare være rett rundt hjørnet nå. Tror ikke det blir mye overtid på deg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 28. januar 2013 #1878 Del Skrevet 28. januar 2013 *Innom å sjekker status* Ser tassen fortsatt er i magen, og når han ikke har kommet til nå synes jeg han kan vente to dager sånn at jeg treffer med tippedatoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. januar 2013 #1879 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er godt at du ikke er alene nå den siste tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daphnus Skrevet 28. januar 2013 #1880 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei Daphnus! Jeg har faktisk sett deg luske litt her inne Veldig koselig med en hilsen, altså! Klart du skal få tilgang på bloggen min Tuusen takk! Skal jeg gjette rett på magefølelsen, så er nok tassen bare noen dager unna HÅPER det iallfall!!! (Selvfølgelig... ) Hehe, jeg som trodde jeg kunne snike meg rundt uten og bli oppdaget Da gleder jeg meg til å se lille nurket ditt på bloggen. Jeg tipper forresten at han kommer til onsdagen, altså 30/01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå