Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1821 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg er skråsikker på at det er noe på gang her, hver gang jeg ser du har skrevet noe nutta, eller tr.heimspia Jeg har en tendens til og ta gleden på forskudd Blir litt skuffet da jeg ser det ikke er noenting på g da... Hihi... Men om det er bra at fjes og lepper hovner opp (sikker på at du ikke har tatt restylane og skyller på vann? ) så satser jeg på at det skjer noe her snart Unnskyld, Cathrine Men jeg sitter jo og kjeder meg litt om dagen, og det går hardt ut over dere her på KG, og selvfølgelig benytter jeg min klagerett i boka mi Hihi!!! Fødetryne er en indikasjon på at det skjer noe snart ja, så nå får du holde telefonen i nærheten Tr.heimspia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1822 Del Skrevet 25. januar 2013 Den er i lomma På lydløs dog, men sjekkes OFTE! Ååååh hvor jeg gleder meg til å høre!!!! Men dere skjønner at så fort lille nuttisen vår har baby i hendene så får vi ikke høre noe på lenge igjen? Det som er litt rart med KG, at vi alle "forsvinner" når vi får babyene i hendene våre DET blir kjedelig da! Å ikke ha Nuttis på nett hele tiden Åhjooooda, jeg kommer ikke til å la KG være Så får ikke fri fra meg, nei Du har da vitterlig vært greit aktiv her inne etter at E kom, da? Tullejente.. Eller var det egentlig et hint om at jeg er LITT for aktiv her inne? Det blir gørrkjedelig trheimspia Enig Slutt da, jeg begynner jo å grine på ordentlig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. januar 2013 #1823 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg var så og si ikke her inne før E bikket 8 uker Flesteparten vet hvor travel man blir i starten, men så kommer jo mange snikende tilbake, som meg Ingen hint nei, men jeg ser at på lista mi over folk jeg "følger" så er det alltid en liten nuttis som også har vært der før meg Kanskje betyr det at vi surrer rundt de samme dagbøkene? SÅ skuffet over at det ikke har skjedd noe i natt altså! Iallefall når jeg har våknet så ofte for å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #1824 Del Skrevet 26. januar 2013 Hoho, ja.. Det er fort gjort å rusle i de samme bøkene Tok det åtte uker?! Åja.. Det begynner jo å bli noen uker siden uansett! E har jo vært ute en stund han, nå Ikke så mye å melde om herfra, egentlig.. Kynnere, ja, men ikke noe mer. Begynte å få litt stikk og murr igår kveld, men det forsvant glatt.. Magen min klør, klør, klør og klør Nå er det gått så langt med sKrekkmerkene at det klør masse på siden også. USJ!! Smører og smører.. Ingen tegn på baby enda, så magen blir nok alldeles nydelig tilslutt Vaskedag idag.. Mitt mission:vogna Kommer til å ta i bruk Simo-vogna først, da den er litt større og kanskje tettere. Den andre lille, er kjekk å ha med når vi skal på tur og reise på ferie, så den venter jeg litt med å ordne. Idag må vi også sette på plass basen til barnesetet. Må se om vi får det til La meg rundt 02:30 inatt.. Tullete å våkne allerede 06:30.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 26. januar 2013 #1825 Del Skrevet 26. januar 2013 God morgen Ikke at jeg drikker så mye varm kaffe om dagen, men iskaffe er derimot helt fantastisk Har laget meg en regel at jeg bare mååå ha det, haha. Kanskje det blir som jeg trodde da, at fødselen kommer i gang på søndagskvelden/natten og han er ute på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. januar 2013 #1826 Del Skrevet 26. januar 2013 Heeeelt ok det Pyntestøv! Så lenge frøkna slipper å gå særlig mye lengre så Tørr vi gjette hvor stor magen blir dersom det er 2 uker igjen? Trenger ikke å komme før torsdagen synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. januar 2013 #1827 Del Skrevet 26. januar 2013 Hoho, ja.. Det er fort gjort å rusle i de samme bøkene Tok det åtte uker?! Åja.. Det begynner jo å bli noen uker siden uansett! E har jo vært ute en stund han, nå La meg rundt 02:30 inatt.. Tullete å våkne allerede 06:30.. Kroppen forbreder deg på våkenetter Husker ikke nøyaktig antall uker det tok, men ei stund ja Jeg rakk å titte innom 1 max 2 ganger i uken i starten. Men siden vi har bestilt en sovebaby til deg, så kan det jo hende at du rekker det oftere seff En ting håper jeg du tar tips fra meg om iallefall. Dersom en av jordmødrene/sykesøstrene sier at du må vekke rakkern hver 3 time for at han skal spise, så ikke gjør det. Vi fikk jo beskjed om det når vi dro hjem, og stresset kjempemasse med det. Vekkeklokker og alt mulig fjas for å vekke stakkaren. Alle i ettertid er skikkelig overrasket over at vi måtte gjøre det! Er ikke vanlig å gjøres. Kun dersom babyen ikke legger på seg noe vekt. Håper dere ikke får slike råd/beskjeder og lar barnet styre rytmen sin selv etter behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 26. januar 2013 #1828 Del Skrevet 26. januar 2013 Kjenner det kribler godt i magen hver gang jeg ser at du og tr.heimspia har skrevet noe her! nå må det da skje ting snart - syns du skal få slippe å måtte gå så mye lengre nå, iallefall når du får så lite søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 26. januar 2013 #1829 Del Skrevet 26. januar 2013 *inne å sjekker status* Ser at tassen fortsatt koser seg i magehuset, og at det ikke har vært action i natt. Men på den andre siden så er vel planen din at han ikke skal komme før i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #1830 Del Skrevet 26. januar 2013 Okei, da har vi hatt sexy-time, så får vi se om det hjelper Svarer dere litt senere, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. januar 2013 #1831 Del Skrevet 26. januar 2013 Okei, da har vi hatt sexy-time, så får vi se om det hjelper Svarer dere litt senere, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 26. januar 2013 #1832 Del Skrevet 26. januar 2013 Okei, da har vi hatt sexy-time, så får vi se om det hjelper Svarer dere litt senere, jenter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. januar 2013 #1833 Del Skrevet 26. januar 2013 Bare å vente på resultater da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 26. januar 2013 #1834 Del Skrevet 26. januar 2013 Haha, spennende!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #1835 Del Skrevet 26. januar 2013 God morgen Ikke at jeg drikker så mye varm kaffe om dagen, men iskaffe er derimot helt fantastisk Har laget meg en regel at jeg bare mååå ha det, haha. Kanskje det blir som jeg trodde da, at fødselen kommer i gang på søndagskvelden/natten og han er ute på mandag. Kaffe Jeg er veldig glad i cappucino! Veldig glad for at jeg ikke har annet enn kaffetrakter og vannkoker her hjemme Men det blir nok en kapselmaskin etterhvert, ja.. Med steamer.. Må jo ha mulighet til skikkelig god helge-kaffe. Men er jo et ekstra påskudd for å komme seg på café i byen også, da Iskaffe er kjempenam!! Ja, kanskje det Da kommer han i tilfelle på sin farmors 60-årsdag. Da hadde det tatt helt av for svigermor, veit jeg.. Heeeelt ok det Pyntestøv! Så lenge frøkna slipper å gå særlig mye lengre så Tørr vi gjette hvor stor magen blir dersom det er 2 uker igjen? Trenger ikke å komme før torsdagen synes jeg Kroppen forbreder deg på våkenetter Husker ikke nøyaktig antall uker det tok, men ei stund ja Jeg rakk å titte innom 1 max 2 ganger i uken i starten. Men siden vi har bestilt en sovebaby til deg, så kan det jo hende at du rekker det oftere seff En ting håper jeg du tar tips fra meg om iallefall. Dersom en av jordmødrene/sykesøstrene sier at du må vekke rakkern hver 3 time for at han skal spise, så ikke gjør det. Vi fikk jo beskjed om det når vi dro hjem, og stresset kjempemasse med det. Vekkeklokker og alt mulig fjas for å vekke stakkaren. Alle i ettertid er skikkelig overrasket over at vi måtte gjøre det! Er ikke vanlig å gjøres. Kun dersom babyen ikke legger på seg noe vekt. Håper dere ikke får slike råd/beskjeder og lar barnet styre rytmen sin selv etter behov Han må komme innen imorgen kveld Har jo vært våken 2 ganger om natta i mange uker, og vi har jo litt rutine nå, tassen og jeg. Både sambo og jeg var sovebabyer, så kanskje vi får en som er fullstendig apekatt? Men veldig koselig at dere har bestilt sovebaby. Det setter jeg veldig pris på Åh ja, har hørt det forferdelige u-tipset der mtp oppvåkning til mat etc. Fysj og fy! Kommer ikke til å skje her i huset, nei! Jeg skal fore ungen når han har lyst på mat selv, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #1836 Del Skrevet 26. januar 2013 Kjenner det kribler godt i magen hver gang jeg ser at du og tr.heimspia har skrevet noe her! nå må det da skje ting snart - syns du skal få slippe å måtte gå så mye lengre nå, iallefall når du får så lite søvn! Jeg lurer på om jeg skal legge til en ny bruker med navnet "U-nutta", så kan jeg bruke det så lenge det ikke er noe på gang Hehe, typisk at jeg går skikkelig over tiden Synes igrunn du også kan sette igang fødselen asså Ja, jeg er trøtt og sliten, det skal jeg innrømme. *inne å sjekker status* Ser at tassen fortsatt koser seg i magehuset, og at det ikke har vært action i natt. Men på den andre siden så er vel planen din at han ikke skal komme før i morgen? Koselig at du kommer innom Ja, tror han koser seg max inni der, asså Mange som har tippet imorgen Jeg trodde jo igår, men jaggu tok jeg feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #1837 Del Skrevet 26. januar 2013 Hadde jo vært kult om det faktisk hjalp med sex, da Jeg er tettere i nesa idag, og murringene er heftigere. Korsyggen er ikke god, og jeg klarer såvidt å gå. Tror ikke det tar mange dagene før det skjer noe - helt seriøst. Jeg er så stor nå, det er helt latterlig.. Dere er fine, jeg blir helt overveldet over at dere titter innom boka mi for å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. januar 2013 #1838 Del Skrevet 26. januar 2013 *inne og titter spent* Er en god del spente jenter her inne nå Nutta. Er bare å ta det som det kommer, han kommer ikke før han er klar. Men skjønner godt det begynner å klø i fingrene nå altså, er ikke lenge igjen til du har lillegutten i armene dine. SUKK! Blir nesten babysyk igjen jeg.. Jeg unner deg i hvert fall at han kommer nå, husker selv hvor slitsom de siste ukene var. Følelsen av å være helt sprengt, vondt her og der.. Men går fort i glemmeboka, det skal jeg love deg. Her fødte jeg den 3. juli, da var det fullmåne.. Så håper det er slik for deg og, for da starter det hele ila to dager. Tenker masse på deg frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 26. januar 2013 #1839 Del Skrevet 26. januar 2013 Dette er jo bare sååå spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 26. januar 2013 #1840 Del Skrevet 26. januar 2013 Ha en super lørdagskveld, Nutta! Håper lille gutten kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå