Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1781 Del Skrevet 24. januar 2013 Det høres ut som en grei plan det Jeg venter i spenning og biter nesten neglene av meg Haha Kan hende du må vente noen dager på meg, gitt! Tassen er en liten luring, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 24. januar 2013 #1782 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha Kan hende du må vente noen dager på meg, gitt! Tassen er en liten luring, tror jeg Lurer på hvem han har arvet det fra tro Jeg ser helst at han kommer ut snarest Jeg gleder meg så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1783 Del Skrevet 24. januar 2013 Lurer på hvem han har arvet det fra tro Jeg ser helst at han kommer ut snarest Jeg gleder meg så Du er søt ----- Det hjelper å synge, og å gynge! Har klina til med høy brystklang og pianospilling, og hver gang jeg reiser meg opp og går, så gynger jeg litt ekstra! Resultat: Mase-tullet kommer sakte, men sikkert tilbake Skal forsøke å lage middag idag, og være litt aktiv, så kanskje jeg klarer å få satt meg igang før lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. januar 2013 #1784 Del Skrevet 24. januar 2013 Leste i skravletråden at vannet til Belle har gått, så mulig det går etter planen din da Nuttapia Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1785 Del Skrevet 24. januar 2013 Leste i skravletråden at vannet til Belle har gått, så mulig det går etter planen din da Nuttapia Hihi Jupp, jeg håper det Er veldig glad for at Belle slipper å vente lenger *PUH* Så nå er jo Belle og Bolla bankers, så nå får jeg jodle og spille trompet til min samboers gremmelse Få igang litt pusting, så kanskje det skjer noe her også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 24. januar 2013 #1786 Del Skrevet 24. januar 2013 Herregud, så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1787 Del Skrevet 24. januar 2013 Herregud, så spennende Hihi Du er søt! Har akkurat tatt en dusj (dvs sittet krokbøyd i badekaret, fordi vi ikke har dusj helt enda) - og det var virkelig et prosjekt i seg selv. Tror det er siste gang jeg sitter i badekaret og dusjer uten hjelp, gitt Og jeg klarte å klippe neglen på kun én stortå.. Har ikke så lange negler, så da lot jeg være med resten HERLIG! Har spist kiwi idag, har hørt at det og fersk ananas kan gjøre susen.. Vi har masse masse bær og frukt i fryseren, så tror jammen jeg skal lage meg smoooooothie etterpå Godt for kropp og sjæl! Babyen banker på der nede, mon tro han vil ut..? Det bobler og knepper til noen gangser, så jeg nesten synes det er ekkelt.. Bali kyllinggryte til middag, namme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 24. januar 2013 #1788 Del Skrevet 24. januar 2013 Hehe, du gjør ihverfall det du kan for å påvirke;-) Krysser fingre for at det skjer ting snart, skal følge tett med inne her, kan ikke risikere å ikke få med meg innspurten og finalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 24. januar 2013 #1789 Del Skrevet 24. januar 2013 Åååå spennende. Selv om jeg er kjempetrøtt og utslitt om dagen så MÅ jeg innom her og se om det har skjedd noe Vil se Nuttababy snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1790 Del Skrevet 24. januar 2013 Hehe, du gjør ihverfall det du kan for å påvirke;-) Krysser fingre for at det skjer ting snart, skal følge tett med inne her, kan ikke risikere å ikke få med meg innspurten og finalen! Åååå spennende. Selv om jeg er kjempetrøtt og utslitt om dagen så MÅ jeg innom her og se om det har skjedd noe Vil se Nuttababy snart Åh, det er så herlig at dere følger med! Det styrker godt, altså, mer enn dere tror Ja, jeg må jo prøve litt! Mannen er litt treg på å ville ha sex.. Det er litt synd, for det blir nok lenge til neste gang igjen! Legger ut bilde av tassen på bloggen når vi kommer så langt Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. januar 2013 #1791 Del Skrevet 24. januar 2013 Vi har bare badekar å jeg synes allerede det er ganske tungt og et ork å dusje. Gruer meg til senere nå. Samtidig er det godt å slippe å stå i dusjen, kan virkelig sitte å slappe av. Bali kyllingryte! Nam! Har du prøvd med nøtter i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1792 Del Skrevet 24. januar 2013 Vi har bare badekar å jeg synes allerede det er ganske tungt og et ork å dusje. Gruer meg til senere nå. Samtidig er det godt å slippe å stå i dusjen, kan virkelig sitte å slappe av. Bali kyllingryte! Nam! Har du prøvd med nøtter i? Sitte på huk på hovne bein fulle av vann.. Det ække særlig godt, skal jeg si deg Blir godt å få pussa opp badet, asså.. Åhjess, må ha nøtter i!! Nammenam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. januar 2013 #1793 Del Skrevet 24. januar 2013 Må du sitte på huk? Ja da blir det ikke noe behagelig. Foreløbig så går det fint her, at karet er bredt nok. Men det kan vel fort endre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1794 Del Skrevet 24. januar 2013 Må du sitte på huk? Ja da blir det ikke noe behagelig. Foreløbig så går det fint her, at karet er bredt nok. Men det kan vel fort endre seg. Nei, ikke huk, jeg mener på knærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. januar 2013 #1795 Del Skrevet 24. januar 2013 Ah okei. Kort badekar eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1796 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Ah okei. Kort badekar eller? Her er det såpass celebre forhold at jeg må holde dusjhodet selv, og dusje mens jeg sitter på knærne Står jeg, så blir hele badet vått, og sitter jeg på rumpa, så kommer jeg aldri i verden ut derfra igjen pga magen Ikke kommer jeg frem til vitale deler dersom jeg sitter på rumpa, så dét er jo utrolig upraktisk Edit: Badekaret har helt normal dimensjon Endret 25. januar 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 25. januar 2013 #1797 Del Skrevet 25. januar 2013 Her er det såpass celebre forhold at jeg må holde dusjhodet selv, og dusje mens jeg sitter på knærne Står jeg, så blir hele badet vått, og sitter jeg på rumpa, så kommer jeg aldri i verden ut derfra igjen pga magen Ikke kommer jeg frem til vitale deler dersom jeg sitter på rumpa, så dét er jo utrolig upraktisk Edit: Badekaret har helt normal dimensjon Hihi. Høres ut som samme situasjon jeg har og blir å få det. Vi skulle kjøpe oppheng til veggen og fin glassdør, men neida, dusjforheng og hånddusj ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1798 Del Skrevet 25. januar 2013 Vi må rive og pusse hele driten, så har ikke giddet å gjøre noe med det enda.. Oppussing til våren Da går badekaret ut.. Litt synd, men badet er litt lite, og vi har jo fått en kjempefin badebalje til tassen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1799 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Dobbelpost.. Endret 25. januar 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 25. januar 2013 #1800 Del Skrevet 25. januar 2013 Vi må rive og pusse hele driten, så har ikke giddet å gjøre noe med det enda.. Oppussing til våren Da går badekaret ut.. Litt synd, men badet er litt lite, og vi har jo fått en kjempefin badebalje til tassen vår Så kjedelig. Det er jo så deilig å badekar, værtfall til de små. Vi blir alltid å ha det, samboer elsker å bade. Han kan si han skal en kjapp tur i dusjen, timen går å jeg lurer på hvor han blir av. Joda, da sitter han der å plasker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå