My84 Skrevet 23. januar 2013 #1761 Del Skrevet 23. januar 2013 Det blir en veeeeldig spennende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #1762 Del Skrevet 23. januar 2013 Det blir en veeeeldig spennende helg!! Hihi, tror du? Jeg lurer på om det kanskje kan bli spennende før den tid, jeg. Kynnerne trykker helt oppi halsen, vondt i korsryggen og rumpa. Trykker godt, ja.. Fortsetter det slik, så tror jeg tassen er her før helgen.. Jeg sitter her og er skikkelig tungpusta, med knallhard mage.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 23. januar 2013 #1763 Del Skrevet 23. januar 2013 Tror jeg taper gitt, for du føder nok før søndag/mandag Høres nesten ut som før helgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 23. januar 2013 #1764 Del Skrevet 23. januar 2013 Nei nei nei, ikke baby før helgen! :fnise: :fnise: Joda, kommer han så gjør han det! Hurra for masse nedpress og en blæretrykker Lover godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #1765 Del Skrevet 23. januar 2013 Tror jeg taper gitt, for du føder nok før søndag/mandag Høres nesten ut som før helgen også Jeg håper han kommer nå, for jeg vil opp å gå normalt igjen!! Nei nei nei, ikke baby før helgen! :fnise: :fnise: Joda, kommer han så gjør han det! Hurra for masse nedpress og en blæretrykker Lover godt! Mener du det? Det er isåfall fantastisk Var på "dobbel-do" isted, og da roa det seg litt. Men jeg er løs i magen, og jeg drikker masssssse vann. Er supertørst.. Tror jeg skal skru på høy musikk og danse litt Da tror jeg det siste som er igjen av bærekraft i høyre lyske, svikter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 23. januar 2013 #1766 Del Skrevet 23. januar 2013 Løs mage er gjerne et tegn på at kroppen er "i gang" Så bare rist løs på rumpa så mye som bekkenet tåler! Bare husk at du skal klare å komme deg igjennom fødselen også da! Så ikke slit ut kroppen helt Når du begynner å amme (ala dag 3 etter fødsel) DA får du oppleve tørst da , Tror ikke jeg viste hva det å drikke masse var før jeg opplevde det. Satt å drakk 5-8 dl saft hver amming i ei ukes tid før gubben bemerket hvor mange liter jeg hadde i meg Hoho! Gleder meg bare SÅ masse til å høre hvordan ting går med deg! Og jeg håper at du har tid og ork til å oppdatere ang. fødselen og babytiden etter hvert som ting roer seg ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 23. januar 2013 #1767 Del Skrevet 23. januar 2013 Drikk masse vann ol! Jeg fikk anbefalt å starte allerede før, man blir så utrolig uttørket av amming den første perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #1768 Del Skrevet 23. januar 2013 Løs mage er gjerne et tegn på at kroppen er "i gang" Så bare rist løs på rumpa så mye som bekkenet tåler! Bare husk at du skal klare å komme deg igjennom fødselen også da! Så ikke slit ut kroppen helt Når du begynner å amme (ala dag 3 etter fødsel) DA får du oppleve tørst da , Tror ikke jeg viste hva det å drikke masse var før jeg opplevde det. Satt å drakk 5-8 dl saft hver amming i ei ukes tid før gubben bemerket hvor mange liter jeg hadde i meg Hoho! Gleder meg bare SÅ masse til å høre hvordan ting går med deg! Og jeg håper at du har tid og ork til å oppdatere ang. fødselen og babytiden etter hvert som ting roer seg ned Prøver å leke litt med katten, men høyre lyske er seriøst helt av hengslene.. Håper jeg klarer å sitte å sove inatt. Begynner å få veldig vondt i korsryggen.. Jupp, jordmor har masa MYE om at jeg må drikke massssse vann. Det masa hun om helt siden uke 28.. Gleder meg til å fortelle, håper jeg får en god opplevelse å dele med dere. Drikk masse vann ol! Jeg fikk anbefalt å starte allerede før, man blir så utrolig uttørket av amming den første perioden. Ja, nå prøver jeg å drikke 2,5 l hver dag Får det stort sett til! Er faktisk veldig ålreit å kunne gå på do, og at det kommer endel, enn at det bare kommer noen dråper. Godt å kjenne at man blir litt renset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 23. januar 2013 #1769 Del Skrevet 23. januar 2013 Når det gjelder den ringen på Avent-flaskene, er ikke det noe problem. Du får kjøpt til bare den ringen på Barnas Hus eller noe. Mange som har snakket om det på terminklubben min, så ikkeno stress der. Nå er det jammen meg ikke lenge igjen, kjære deg. Som tips ovenfor her, greit å bevege bekkenet så lillegutt kommer gooodt ned. Fikk beskjed om det på sykehuset, vær i bevegelse/opp å stå så går det litt fortere. Skal krysse fingrene for at ting går fort fremover, så du ikke sliter deg ut med masse vondter. Tenker masse på deg frøken. Stooooor klem fra meg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 23. januar 2013 #1770 Del Skrevet 23. januar 2013 Nå er du vel klar til å kalve når som helst :D Må sjekke dagboken din ofte framover nå, kjenner jeg Det blir (mest sansynlig) også dåp på oss den 14. April :D Masse lykke til når tassen bestemmer seg for å ut <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1771 Del Skrevet 24. januar 2013 Når det gjelder den ringen på Avent-flaskene, er ikke det noe problem. Du får kjøpt til bare den ringen på Barnas Hus eller noe. Mange som har snakket om det på terminklubben min, så ikkeno stress der. Nå er det jammen meg ikke lenge igjen, kjære deg. Som tips ovenfor her, greit å bevege bekkenet så lillegutt kommer gooodt ned. Fikk beskjed om det på sykehuset, vær i bevegelse/opp å stå så går det litt fortere. Skal krysse fingrene for at ting går fort fremover, så du ikke sliter deg ut med masse vondter. Tenker masse på deg frøken. Stooooor klem fra meg til deg. Skal sjekke ut flaskene idag, jeg. Kjekt å vite Sliter endel med høyre lyske, men skal se om jeg får satt meg slik at bekkenet er litt mer bevegelig/fleksibelt. Jeg er såååå klar for å bli ferdig nå. Har tippet fødedato på meg selv imorgen allerede, så her må det skje noe mer i løpet av dagen Lover å ikke slite meg ut! Jeg er i fin form, selvom jeg merker at ting nærmer seg. Å sove sittende er det beste jeg har gjort noen sinne. Våkner uansett, men sover tyngre. Koselig at du tenker på meg, send meg gjerne tanker med litt nedpress og slikt Stor klem tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1772 Del Skrevet 24. januar 2013 Nå er du vel klar til å kalve når som helst :D Må sjekke dagboken din ofte framover nå, kjenner jeg Det blir (mest sansynlig) også dåp på oss den 14. April :D Masse lykke til når tassen bestemmer seg for å ut <3 Jauda, nå skjer det når som helst, gitt! Utrolig spennende, og litt skrekkblandet fryd oppi det hele Det er så koselig å planlegge dåp. Vi har alle så mye fint å se frem til sammen med de små barna våre Jeg kjøpte meg kjole i høst allerede, som jeg skal bruke i dåpen Håper bare jeg kommer meg inn i den Takk for lykkeønsker, Maia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 24. januar 2013 #1773 Del Skrevet 24. januar 2013 Har begynt å slite litt med venstre lysk jeg også. Tenkte det kanskje var ligamentsmerter eller noe, men det er kanskje noe bekkensnaks som kommer på slutten? Har ikke hatt noe særlig med ligamentsmerter hittil nemlig.... Tenk så spennende uker du har foran deg nå! Er ganske misunnelig på deg som har gjort unna de tyngste ukene og nærmer deg den store belønningen med stormskritt! Hvordan er formen sånn utover litt halvveis med søvn og lyskevondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. januar 2013 #1774 Del Skrevet 24. januar 2013 Spennende, spennende! Kan se ut som ting er på gang ja Husker ikke om jeg har tippet noe før, men fikk en følelse på at søndag er dagen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1775 Del Skrevet 24. januar 2013 Har begynt å slite litt med venstre lysk jeg også. Tenkte det kanskje var ligamentsmerter eller noe, men det er kanskje noe bekkensnaks som kommer på slutten? Har ikke hatt noe særlig med ligamentsmerter hittil nemlig.... Tenk så spennende uker du har foran deg nå! Er ganske misunnelig på deg som har gjort unna de tyngste ukene og nærmer deg den store belønningen med stormskritt! Hvordan er formen sånn utover litt halvveis med søvn og lyskevondt? Jeg har faktisk ikke tatt det opp med legen eller noe.. Glemmer det egentlig.. Mamma mener at det er nok noen nerver i klem som gjør det. Det kjentes ut som ligamentsmerter først, men nå som det er blitt verre, så kjenner jeg det som en annen smerte. Benet kan svikte selvom jeg står stille, så kan jo hende noe er i klem. Ja, nå synes jeg faktisk at jeg fortjener den lille gullmedaljen som ligger inni der Er deilig å være på slutten. Jeg er ikke lei tror jeg, men jeg er derimot VELDIG klar! Jeg synes dagene går fort, og det er godt Formen er faktisk fin, men skulle gjerne ha rista litt på rumpa, asså, men benet tillater det ikke.. Jeg får prøve å sitte på litt forskjellige måter idag. Spennende, spennende! Kan se ut som ting er på gang ja Husker ikke om jeg har tippet noe før, men fikk en følelse på at søndag er dagen nå! Hihi!! Ja, jeg håper det, Lilywhite!! Ja, du tenker det? Du har tippet 7.feb, ser jeg, men det er fler og fler som tipper søndag. Skal skrive deg opp På søndag er det fullmåne, og ikke minst, så blir tassen min en liten vannmann! Nok en vannmann i familien Vi er jo nesten bare vannmenn.. Ikke at jeg er så veldig astrologisk av meg, men mamma er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 24. januar 2013 #1776 Del Skrevet 24. januar 2013 Hvorfor ligger ikke du og føder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1777 Del Skrevet 24. januar 2013 Hvorfor ligger ikke du og føder? Haha Tja, si det? Belle skal få lov først, SÅ er det min tur, håper jeg Dvs, Belle føder innen i natt, og jeg føder innen imorgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. januar 2013 #1778 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha Tja, si det? Belle skal få lov først, SÅ er det min tur, håper jeg Dvs, Belle føder innen i natt, og jeg føder innen imorgen kveld Høres ut som en plan En ting er sikkert, det går i alle fall mot slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 24. januar 2013 #1779 Del Skrevet 24. januar 2013 Det høres ut som en grei plan det Jeg venter i spenning og biter nesten neglene av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #1780 Del Skrevet 24. januar 2013 Høres ut som en plan En ting er sikkert, det går i alle fall mot slutten! Hihi!! Jeg synes det er en kjempefin plan, jeg Ja, det gjør det! Har litt mer energi igjen idag, men igår var jeg jo ute på farten i 5-6 timer, så er kanskje ikke så rart at jeg er rastløs idag, da.. Men EGENTLIG er jeg skikkelig trøtt.. Jeg tror forventningene stiger, familien har begynt å kontakte oss litt oftere for å høre hva som skjer Veldig koselig.. Jeg har så lyst til å bli ferdig og få oppleve dette smertefulle, vakre greiene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå