Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Ser for meg samme stilling her også. :)

:ler: Du får friste med pupper, da kommer han vel løpende. ;)

Jupp, virker mest behagelig egentlig. Min søster sliter med halebein og korsrygg etter sin fødsel, da hun lå på rygg og ikke fikk skikkelig støtte. Både hun og jeg har god svai i ryggen, og er avhengig av skikkelig støtte. Min mamma nevnte sakkosekk. Drammen tilbyr ikke det - iallfall stod det ikke i permen, men mulig at de kan lete det frem! Hun anbefaler det på det sterkeste. Hu satt i sakkosekk i senga, og fikk støttet seg godt opp :)

Han ække no puppe-mann han kar´n min ;):fnise: Også syns han kanskje at råmelk-pupper ikke er av det mest sexy..

Jeg skrur av lyset etterpå, jeg... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sakkosekk må være genialt! :)

Hehe. Jeg ser den. ;) Samboer var i begynnelsen veldig på at det gjor ingenting om han lekte med puppene å det kom noe ut, men når det lekker ofte så er det ikke like aktuelt lengre. :ler:

Lyset av skader ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Her var det spennendes gitt!! :popcorn:

Jeg vil også følge med!!

Jeg vil tippe 8 februar(min bursdag :fnise: )

Endret av airam90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennendes gitt!! :popcorn:

Jeg vil også følge med!!

Jeg vil tippe 8 februar(min bursdag :fnise: )

:hallo: Velkommen hit inn :)

8.feb er min bursdag også! ;) Så jeg håper ikke han kommer da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE FØDEDATO:

Termin: 1.februar

Bursdager i familien: (Relasjon ift Tassen)

18.jan(onkel) 28.jan(farmor), 1.feb(mormor), 3.feb(onkel), 6.feb(mormors kjære) 8.feb(nuttapiamamma og oldefar)

14.jan: Nuttavenninne

15.jan: FrøkenStrøken

16.jan: VeoVeo

17.jan: Nuttamamsen

20.jan: My84

24.jan: CathrineMic

25.jan: Angel-A, Nuttapia

26.jan: Penny

27.jan: Nuttasøster, Nuttasambo, marielle171, Lilywhite

28.jan: Nuttasvoger

29.jan: Miraaa

30.jan: Frøken Vims, tr.heimspia83

31.jan: tr.heimspia83

-------------------------------------------------

1.feb: Maiava88

2.feb: asanti

3.feb: ^^Belle^^, Kakaoen

4.feb: Mala, Nuttanevø (2 år :fnise: ), Lillah

6.feb: Lollipop

7.feb: Lilywhite, marielle171

8.feb: airam90, Kvakk

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, jeg er neste på lista :fnise: Han har med å komme den 24 ;) Det er nesten så jeg føler det på meg!

Jupp, det er du! :danse:

Hihi, det hadde vært såååå bra, det!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med å tippe! :D Tipper at lillegull kommer 4. februar :-)

Det er jo lenge til! Han er jo stor som en bjørn innen den tid ;):fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for de søvnløse! :hoppendeglad:

Tassen sover, katten sover og mannen sover. Nutta tygger gaviscon, kjenner på babykonturene i magen og skjønner nå hvor stor babyen faktisk er..

Vi får en stor gutt :sjokkert: At han klarer å bo inni den lille, rare kroppen min, er jo et mysterium.. :klo:

Hvordan skal jeg føde ut denne greia her, a? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BLÆH! Prøver å legge meg på siden, men da detter babyen med, og det blir så sinnsykt tungt! Men å ligge på ryggen er ikke noe det heller, korsryggen blir helt utslitt!

Jeg tror jammen jeg skal sette meg i sofaen og sove der istedet..

Tør påstå at kynnerne er blitt litt vondere, men de kommer ikke så ofte nå.

Idag får jeg hjelp med regnskapet mitt, det er så fint!. Teite NAV :( Venter over nyttår, slik at de kan kreve fullt årsregnskap. Jeg søkte jo til fristen, så at de har liv til å unnlate å betale meg perm-penger nå, dét er ganske hårreisende!! Tenk hvis jeg bodde alene OG ikke hadde buffer på konto.. Det finnes noen av de, desverre.. Det hadde ikke vært bra!

..sulteeeen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tenker faktisk veldig likt som deg; uten smertestillende så lenge jeg kan. Jeg håper badekaret er ledig, ogmed oss har vi dockingstation, for musikk MÅ jeg ha. Ingenting roer meg mer enn musikk. Rosafylte drømmer eller ei, der mener jeg at kjæresten har et ansvar ;)

Så lenge jeg orker å gå under åpningsriene, så skal jeg også bruke tyngdekrafta for hva det er verdt. Min søster gikk med åpningsrier i kafeteriaen på sykehuset og der satt hun og pustet seg gjennom de siste centimetrene. Pal i senga gidder ikke jeg!

Ellers; strøm på korsryggen, eventuelt akupunktur!

Ja, de fleste har jo en fin opplevelse.. :laugh: Gleder meg, asså!!

Jeg skal også prøve akupunktur. Man kan si mye rart om det, men en viss smertelindrene effekt skal det ha :) Om det så har en placeboeffekt, så skal ikke det undervurderes :fnise:

Jeg syns det er godt å lese at du gleder deg. Da tror jeg faktisk du får en langt bedre fødselopplevelse :)

Forøvrig, jeg tipper han kommer i løpet av en uke jeg da, pga nedpressfølelse og kynnere. Sier 28. februar jeg, og at du dermed går inn i fødsel i løpet av søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også prøve akupunktur. Man kan si mye rart om det, men en viss smertelindrene effekt skal det ha :) Om det så har en placeboeffekt, så skal ikke det undervurderes :fnise:

Jeg syns det er godt å lese at du gleder deg. Da tror jeg faktisk du får en langt bedre fødselopplevelse :)

Forøvrig, jeg tipper han kommer i løpet av en uke jeg da, pga nedpressfølelse og kynnere. Sier 28. februar jeg, og at du dermed går inn i fødsel i løpet av søndagen.

Jeg tror absolutt akupunktur funker :Nikke: Iallfall får man KANSKJE noe annet å tenke på :fnise:

Ja, jeg tør ikke å grue meg, for å si det slik. Hvis jeg tenker for hardt og destruktivt om ting, så blomstrer dritten opp.. Dét vil jeg ikke! ;)

Jeg håper du har så rett, for nå klarer jeg faktisk nesten ikke å gå lenger, og heller ikke ligge og sove.. Må nok bygge opp med puter i senga eller sove i sofaen resten av svangerskapet..

Jeg tror jeg har tippa feil jeg :sjenert: Følger spent med!!

Hehe, det håper jeg, Lollipop :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått sovet litt?

:klemmer:

39 uker da gitt! :strix:

Ja, jeg fikk sovet en liten time fra kl var 08.30. eller noe :fnise:

Ja, enn det?! Det er innmari rart! Tassen er her innen 3,5 uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk sovet en liten time fra kl var 08.30. eller noe :fnise:

Ja, enn det?! Det er innmari rart! Tassen er her innen 3,5 uke!!

Det var jo ikke lange duppen! Greit å ha muligheten til å slappe av og kanskje sove litt i løpet av dagen da :)

Du er snart mamma du, HERLIG!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...