Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #1701 Del Skrevet 21. januar 2013 Så spennende med vondt i korsryggen og mensensmerter i tillegg! Synes det høres ut som Edvard er like rundt hjørnet jeg altså Jupp! Jeg håper du har sååå rett, Frøken Vims!! Vakke noe moro da sambo reiste isted. Syntes heller at han kunne være hjemme med meg og passe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. januar 2013 #1702 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg hadde masse maserier de siste 3-1 ukene før fødselen startet. De siste 4 dagene var det ingen plagsomme kynnere hos meg iallefall Håper lille tassen kommer snart jeg! Gleder meg så masse til å høre hvordan ting går med dere og om alt står til forventningene Utrolig dumt at de ikke har lystgass hvor du skal. Er så mange som har supergod effekt av dem, likevel om jeg selv ikke reagerte kjempemye. Det tok bort en del av smertene, men den knise og sløve-effekten manglet Kanskje greit det også... Lille Edvard må komme nå snart synes jeg ! om 10 dager, så vinner jeg "veddemålet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #1703 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg hadde masse maserier de siste 3-1 ukene før fødselen startet. De siste 4 dagene var det ingen plagsomme kynnere hos meg iallefall Håper lille tassen kommer snart jeg! Gleder meg så masse til å høre hvordan ting går med dere og om alt står til forventningene Utrolig dumt at de ikke har lystgass hvor du skal. Er så mange som har supergod effekt av dem, likevel om jeg selv ikke reagerte kjempemye. Det tok bort en del av smertene, men den knise og sløve-effekten manglet Kanskje greit det også... Lille Edvard må komme nå snart synes jeg ! om 10 dager, så vinner jeg "veddemålet" Ja, du hadde det? Leser at ganske mange sliter med maserier på slutten. Men kanskje de gjør LITT nytte av seg, iallfall.. Magen trener iallfall, og det er bra! Men ser frem til riene kommer, så VET jeg at vi er igang. Det er så rart at det skal komme en baby ut av meg snart! Skummelt, as.. Anytime now!! Lystgassen er ok å være uten.. Jeg vet jo ikke bedre uansett Ja, han kommer jo snart.. Men 10 dager er lenge til, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 21. januar 2013 #1704 Del Skrevet 21. januar 2013 Det er så spennende her inne nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #1705 Del Skrevet 21. januar 2013 Det er så spennende her inne nå Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. januar 2013 #1706 Del Skrevet 21. januar 2013 10 dagerlenge du liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. januar 2013 #1707 Del Skrevet 21. januar 2013 Her må jeg følge med fremover! Du er jo fødeklar. Så utrolig spennenede Er det mulig å få tilgang til bloggen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #1708 Del Skrevet 21. januar 2013 10 dagerlenge du liksom JA! Jeg klarer jo nesten ikke å gå lenger, jo! Klart 10 dager er lenge da!! Halloooo, sympatiiii - jeg vil ha massssse sympatiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #1709 Del Skrevet 21. januar 2013 Her må jeg følge med fremover! Du er jo fødeklar. Så utrolig spennenede Er det mulig å få tilgang til bloggen forresten? Hei Pyntestøv Veldig spennende nå ja! Skal nok klare å få deg inn på bloggen, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. januar 2013 #1710 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg tror Edvard vil ut før det har gått 10 dager jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #1711 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg tror Edvard vil ut før det har gått 10 dager jeg! Tror du?? Jeg elsker deg, Mala!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. januar 2013 #1712 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei Pyntestøv Veldig spennende nå ja! Skal nok klare å få deg inn på bloggen, altså Weee.... Kommer til å sjekke her jevnlig fremover nå gitt. Tenk! Du skal gjøre det jeg skal gjøre om en halv evighet I hvert fall føles det slik nå som jeg straks runder knappe 22 uker. Er jo 18 uker, resten av en vinter og en hel vår til, hehe. Men, jeg gleder meg faktisk til å føde jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #1713 Del Skrevet 21. januar 2013 Weee.... Kommer til å sjekke her jevnlig fremover nå gitt. Tenk! Du skal gjøre det jeg skal gjøre om en halv evighet I hvert fall føles det slik nå som jeg straks runder knappe 22 uker. Er jo 18 uker, resten av en vinter og en hel vår til, hehe. Men, jeg gleder meg faktisk til å føde jeg da Hihi, det er veldig koselig! Åh, det går jo sååå fort! Nå begynner det å bli lysere utover ettermiddagen også, da går det fort til vår Jeg synes tiden har gått innmari fort, spesielt etter 25 uker eller noe.. Jeg husker ikke engang Bra at du gleder deg til å føde! Jeg tror det blir en helt magisk opplevelse.. Nervene er der, sikkert spes nå siden jeg nærmer meg, men jeg ser veldig frem til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. januar 2013 #1714 Del Skrevet 21. januar 2013 Hihi, det er veldig koselig! Åh, det går jo sååå fort! Nå begynner det å bli lysere utover ettermiddagen også, da går det fort til vår Jeg synes tiden har gått innmari fort, spesielt etter 25 uker eller noe.. Jeg husker ikke engang Bra at du gleder deg til å føde! Jeg tror det blir en helt magisk opplevelse.. Nervene er der, sikkert spes nå siden jeg nærmer meg, men jeg ser veldig frem til det. Har du forresten en game-plan klar? For eksempel å puste på en bestemt måte (inn nesa, ut munnen), bevegelse, smertelindring, etc? Jeg har foreløpig bestemt meg for å føde uten smertestillende, så jeg ser for meg at jeg er helt avhengig av en kjæreste som kommanderer meg til å puste riktig under rier, til å sitte i dusjen/ligge i badekaret, gå masse med prekestolen og sitte på yogaball. Her skal pust, tyngdekraft og en viss smertelindring med vann gjøre min fødeopplevelse så grei som mulig. Så gjenstår det å se om det virkelig er mulig å sette mine rosafylte fødedrømmer ut i praksis (nevnte jeg at jeg skal ha dempet belysning, sterainlys, massasje av kjæresten og fin musikk?) Er selvsagt redd for alt som kan gå galt, men tenker at de aller, aller fleste har faktisk helt ålreite fødsler. Vondt ja, men det er så verdt det. En veldig kontrastfylt opplevelse, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #1715 Del Skrevet 21. januar 2013 Har du forresten en game-plan klar? For eksempel å puste på en bestemt måte (inn nesa, ut munnen), bevegelse, smertelindring, etc? Jeg har foreløpig bestemt meg for å føde uten smertestillende, så jeg ser for meg at jeg er helt avhengig av en kjæreste som kommanderer meg til å puste riktig under rier, til å sitte i dusjen/ligge i badekaret, gå masse med prekestolen og sitte på yogaball. Her skal pust, tyngdekraft og en viss smertelindring med vann gjøre min fødeopplevelse så grei som mulig. Så gjenstår det å se om det virkelig er mulig å sette mine rosafylte fødedrømmer ut i praksis (nevnte jeg at jeg skal ha dempet belysning, sterainlys, massasje av kjæresten og fin musikk?) Er selvsagt redd for alt som kan gå galt, men tenker at de aller, aller fleste har faktisk helt ålreite fødsler. Vondt ja, men det er så verdt det. En veldig kontrastfylt opplevelse, rett og slett Vet du, jeg tenker faktisk veldig likt som deg; uten smertestillende så lenge jeg kan. Jeg håper badekaret er ledig, ogmed oss har vi dockingstation, for musikk MÅ jeg ha. Ingenting roer meg mer enn musikk. Rosafylte drømmer eller ei, der mener jeg at kjæresten har et ansvar Så lenge jeg orker å gå under åpningsriene, så skal jeg også bruke tyngdekrafta for hva det er verdt. Min søster gikk med åpningsrier i kafeteriaen på sykehuset og der satt hun og pustet seg gjennom de siste centimetrene. Pal i senga gidder ikke jeg! Ellers; strøm på korsryggen, eventuelt akupunktur! Ja, de fleste har jo en fin opplevelse.. Gleder meg, asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. januar 2013 #1716 Del Skrevet 21. januar 2013 Tror du?? Jeg elsker deg, Mala!! Haha, du er søt Jeg har det bare på følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 21. januar 2013 #1717 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg tror det med å bruke tyngdekraften er en god del avgjørende. Jeg viste samboer noen fødevideoer der hun står på kne i sengen for å bruke tyngdekraften til å få barnet ned og ut fødekanalen, og han synes at det virket jo kjempelogisk! Så jeg håper at han minner meg på om det om jeg skulle glemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. januar 2013 #1718 Del Skrevet 21. januar 2013 Mala da! Må ikke gi badeballen forhåpninger nå Hoho! Klarte ikke å dy meg Den siste tiden er lang å vente ja, men gud så mye man savner det når den lille kommer ut likevel 10 dager er i grunn akkurat passe for å vagge rundt og hvile seg litt ektra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #1719 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg tror det med å bruke tyngdekraften er en god del avgjørende. Jeg viste samboer noen fødevideoer der hun står på kne i sengen for å bruke tyngdekraften til å få barnet ned og ut fødekanalen, og han synes at det virket jo kjempelogisk! Så jeg håper at han minner meg på om det om jeg skulle glemme det. Ikke sant!! Å gå så mye man orker under åpningstiden er bra, tror jeg Jeg har en følelse av at jeg kommer til å sitte på knærne, removerbøyd over sambo eller i senga når jeg skal presse ut tassen. Men jeg aner jo ikke Mala da! Må ikke gi badeballen forhåpninger nå Hoho! Klarte ikke å dy meg Den siste tiden er lang å vente ja, men gud så mye man savner det når den lille kommer ut likevel 10 dager er i grunn akkurat passe for å vagge rundt og hvile seg litt ektra det BADEBALLEN?!!? Jaja, må jo bli kalt for det også Jeg skal sove så mye jeg kan, jeg føler meg sliten hele tida.. Teit as! 10 dager er max! Jeg klarer jo IKKE å gå!! .----..-.-..----. Ordentlig nedpress når jeg går. Bekkenet er helt ute å sykle, må holde meg fast i alt jeg går forbi. Tassen har vært litt mer aktiv ikveld, skikkelig mr.hickup, også har han strukket seg masse. Sambo er så flink! Pusser opp og holder på! Litt feilskjær her og der, men det lærer man jo av Nå er stua straks ferdig lista. Pappa kommer og skal strekke kabler. Det blir så fint, asså! Søster har vært her idag, og vi har dampet vogn-tekstilen og alle saueskinnene. Lukta skikkelig sau i hele huset. Magen er små-hard hele tiden, men ikke kynner-sammentrekninger slik det var igår og utover dagen idag. Puh! Neste gang det kommer, så håper jeg riene setter igang Jeg må lure sambo til sengs.. Han er litt treig.. Kanskje han ikke vil ha sex med denne lille hvalen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 21. januar 2013 #1720 Del Skrevet 21. januar 2013 Ser for meg samme stilling her også. Du får friste med pupper, da kommer han vel løpende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå