Nuttapia Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #1621 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er lovt med junk. Det er jo bedre at du får i deg noe du har lyst på enn at du spiser litt av noe du helst ikke ville ha. Nå må du samle energi og krefter. Det var veldig kjekt det kurset. Er over tre dager på 2t hver gang. Dette handlet om før, under og etter fødsel. Blant annet pratet vi om tegn på fødselen. Menssmerter og nedtrykk var et tegn, babyen skrur seg gjerne nedover i bekkenet. At vannet går, eller slimproppen går er å noen tegn. Men det varierte veldig fra person til person. Jeg vil nå påstå at de menssmertene du opplever nå, at magen synker og Tassen trykker ned er tegn på at noe skjer. Samboer var flink å spurte spørsmål, og heldigvis ikke dumme spørsmål. Var en pappa der som virket kjempenervøs og det virket som at han ikke hadde noe peiling på hva som kommer til å skje og hva slags forberedelser man gjør i forkant. Han var iallefall ivrig med å spørre så da er jo kurset en suksess. De to andre dagene er ikke samboer her dessverre, men jeg får være flink å fortelle videre. Det er forresten en god stund siden de har hatt slikt kurs her, så vi er forsøkskaniner. Var knallherlig med litt dårlig mat Det hørtes ut som et koselig kurs! Søtt med nervøs pappa, stakkars fyr! Kjenner mer i ryggen enn jeg kjenner menssmerter, egentlig. Så det blir vel sikkert slik noen dager nå tror jeg.. Så kanskje det skjer noe til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 16. januar 2013 #1622 Del Skrevet 16. januar 2013 Skal iallefall krysse fingrene på at noe skjer i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #1623 Del Skrevet 16. januar 2013 Kynnere, veldig nedpress, do nr.2 for n´te gang idag, menssmerter, rar korsrygg og rare matønsker.. Mulig dette er maserier eller noe, men er jo veldig spennende om det er noe på gang. I´ll keep you posted if something happens.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. januar 2013 #1624 Del Skrevet 16. januar 2013 Speeennende Hvem er sladreren din? Det er nok rett rundt hjørne nå. Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 17. januar 2013 #1625 Del Skrevet 17. januar 2013 Spennende!! Liker ikke at jeg bommet på datoen, men har en følelse av at det kanskje skjer noe før søndag med deg ja! Her hos meg skjer det nok ikke en dritt før i februar! Merker absolutt INGENTING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #1626 Del Skrevet 17. januar 2013 Vet ikke, dere.. kan jo hende det blir mange døgn enda med dette.. Våknet nettopp med skikkelig magevondt og aktiv baby. Kjentes ut som babyen kranglet med kynnerne. Var på do, men fikk ikke ut noenting! Tr.heimspia er min sladris, men jeg sladrer for meg selv så lenge jeg orker ..åååh, vil sånn på do, men magen vil ikke Har lagt meg igjen, så kanskje det løsner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 17. januar 2013 #1627 Del Skrevet 17. januar 2013 Noe er ihvertfall i gjære! Her skal det følges med de kommende dagene:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. januar 2013 #1628 Del Skrevet 17. januar 2013 Her blir det spennende i dagene fremover vil jeg tro, vi heier på deg og lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #1629 Del Skrevet 17. januar 2013 Fininger!! Føler meg små-crappy.. Skikkelig kvalm! Var oppe og spiste for to timer siden, så klarer vel å gå ordentlig på do snart igjen.. Prøvde nettopp, men resultatet ble at halsbrannen kiler opp i lillehjernen. Sorry for smådetaljer.. Blir sikkert fler og større etterhvert Kynnerne hever pulsen min, og det blir litt vanskeligere å puste. Hvis dét fortsetter, så ringer jeg ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. januar 2013 #1630 Del Skrevet 17. januar 2013 oioioi.. Her må jeg følge med de nærmeste dagene. Spennende. Lykke til fra meg og lille smurf som sover på armen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. januar 2013 #1631 Del Skrevet 17. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 17. januar 2013 #1632 Del Skrevet 17. januar 2013 Oi oi her er det veldig spennende!! Kvalme kan også være et tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet!! Masse lykke til og jeg håper du snart får lillegull i armene:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #1633 Del Skrevet 17. januar 2013 Søtingene!! Ting har roet seg litt. Har fått sovet og tatt en dusj. Håper det setter igang igjen, for jeg kjenner at jeg er klar for å bli ferdig. Sånt som i natt blir man jo bare sliten av. Aktiv tass i magen idag, det er herlig. Er litt sliten, på en måte, i rumpa/korsryggen. Inn med kanel, prøve å ha sex kanskje, og ellers puste godt når kynnerne kommer. Hehe, må jo prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 17. januar 2013 #1634 Del Skrevet 17. januar 2013 Spennende! Heier på at lilletass har bestemt seg for å hilse på verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 17. januar 2013 #1635 Del Skrevet 17. januar 2013 Det er såå spennende.. Jeg er sikker på at lillegutt velger og komme ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #1636 Del Skrevet 17. januar 2013 Vi får håpe det, jenter!! Ble med mamsen til frisøren. Stæsjet meg og føler meg fresh. Skal ta med mamsen på café etterpå. litt frisk luft og bevege seg litt. Kanskje det bare setter det igang igjen, det hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. januar 2013 #1637 Del Skrevet 17. januar 2013 Høres så herlig ut! Kos deg med mamman din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #1638 Del Skrevet 17. januar 2013 Høres så herlig ut! Kos deg med mamman din! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 17. januar 2013 #1639 Del Skrevet 17. januar 2013 Mye spennende som skjer her, håper det er tegn på at lillegutt er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 17. januar 2013 #1640 Del Skrevet 17. januar 2013 Spennende nå! Natta før Vegard ble født løp jeg også på do i ett sett uten resultat. Håper ikke du trenger vente så mye lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå