Rhiannon Skrevet 16. desember 2012 #1281 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg har masse rare lyder i magen idag, og merker at lillemann reagerer Håper ikke han er redd!! Vi har bestemt oss for navn nå.. 98% sikkert Men det forblir hemmelig enda litt til.. Smart å ikke si navnet til alle og enhver Vi har først begynt å offentliggjøre det siste måneden, og da med et "hvis han passer til det når han kommer ut" lagt til. Er jo typisk at vi plutselig ombestemmer oss, og står står det gamle navnet på alle pakker og kort og hilsener mye jobb å rette opp igjen! Men nå er vi rimelig bomsikre da, så regner med det blir det vi har sagt til folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #1282 Del Skrevet 17. desember 2012 Smart å ikke si navnet til alle og enhver Vi har først begynt å offentliggjøre det siste måneden, og da med et "hvis han passer til det når han kommer ut" lagt til. Er jo typisk at vi plutselig ombestemmer oss, og står står det gamle navnet på alle pakker og kort og hilsener mye jobb å rette opp igjen! Men nå er vi rimelig bomsikre da, så regner med det blir det vi har sagt til folk Nemlig! Vi må jo også se om det lille ansiktet kler navnet sitt, så blir nok holdt hemmelig for de aller fleste inntil vi kunngjør at han er blitt født. --- Jeg kjenner at JEG er utålmodig, men tenk på dere da, som sitter på termin nå!! Nå er det jo en hel haug med jule-babyer rett rundt hjørnet! Det er moro å lese i dagbøkene her om dagen, altså! Her kan jeg melde om en sulten og noe våken gravidkropp.. Mandags morra blues.. Sammen med litt menssmerter, luft, kynnere og hikkende bebis Hva er vitsen med kynnere når jeg er avslappet og har sovet godt.. Men må sove mer.. Har sovet kun 6 timer.. Må ha minst 8 Men gjør som jeg gjør på hotell; opp til frokost, for så å legge seg igjen. Det er såååå deilig! Privilegiet med å være høygravid. For jeg kan vel kalle meg høygravid nå? kun 3 dager igjen ellerno.. Ser ikke tickeren på mobilen. Kun 1elev idag og 1 elev imorgen samt at jeg kanskje skal på julekonsert i by-kirka. Onsdag er det par-samtale igjen, og fredag er det svangerskapskontroll. Og da lurte jeg jammen på å høre om det finnes noe ledig frisør-time, gitt!! Få meg en sveis som passer både til krøllehår OG rettet hår Igår laget jeg ekte risengrynsgrøt på laktosefri melk. Den ble utrolig god, også var det såååå ålreit å kunne spise grøt uten å gulpe og bli dårlig Gah, nå kjenner jeg murring i korsryggen også. Kanskje stå opp og bevege meg litt, ja.. God morgen, og god mandag til alle som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. desember 2012 #1283 Del Skrevet 17. desember 2012 Det er deilig å kunne styre dagene som man vil og sove til alle døgnets tider håper formen blir bedre utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #1284 Del Skrevet 17. desember 2012 Det er deilig å kunne styre dagene som man vil og sove til alle døgnets tider håper formen blir bedre utover dagen Ja, nu er det nesten ferie Takk, er bedre allerede. Hjelper med mat i magen og fyr i peisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 17. desember 2012 #1285 Del Skrevet 17. desember 2012 Blir deilig med ferie snart. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #1286 Del Skrevet 17. desember 2012 Blir deilig med ferie snart. Ha en fin dag. En herlig dag til deg også, søte My!! La meg kl 09 og har sovet til kl 12. Ligger i senga fortsatt og er stuptrøtt. Sa på legekontoret forrige uke at jeg følte meg slapp, så vi skrev opp at jeg skulle ta en blodprøve for jerninnhold på min neste time - som er nå til fredag. Men da jordmor undersøkte meg på torsdag, sa hun at jeg skulle kjøpe meg en flaske med flytende vitaminer og jern. Jeg gjorde det, er så lei av å være slapp og trøtt. Det har ikke hjulpet enda, men det tar sikkert noen dager. Æsj, jeg klager sikkert utrolig mye her Jeg har forsåvidt ferie nå, bare småting igjen på plakaten før helgen og jul Blir bra!! Må finne gave til sambo!! Hmmmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #1287 Del Skrevet 17. desember 2012 Trollet i magen har turna i hele dag Lurer på om han finner den rette veien snart.. Dette var voldsomt, sikkert derfor jeg er drittrøtt.. Håper han tar seg fri imorgen og sover litt Sov godt, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 17. desember 2012 #1288 Del Skrevet 17. desember 2012 Trollet i magen har turna i hele dag Lurer på om han finner den rette veien snart.. Dette var voldsomt, sikkert derfor jeg er drittrøtt.. Håper han tar seg fri imorgen og sover litt Sov godt, alle! Høres kjent ut, bare at jeg har en som ligger å gnur seg opp mot ribbeina. Slitsomt. Sov godt du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 18. desember 2012 #1289 Del Skrevet 18. desember 2012 Snart er han her søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. desember 2012 #1290 Del Skrevet 18. desember 2012 Håper du fikk en god natts søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #1291 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har sovet kjempegodt!! Sparketassen har virkelig noen aktive ben, som spreller som trommestikker nedover i blæra og alt annet der nede. All turninga igår var til "ingen" nytte, da hodet fortsatt ligger rett under ribbeina mine Toskebaby! Idag skal jeg en tur til byen. Det er fullstendig holke utafor her, så jeg er igrunnen spent på om jeg kommer meg til bussen.. Har ikke fått kjøpt meg brodder ennå, så det er litt skummelt. Skal ha én sangelev, og deretter møte ei ganske ny venninne av meg på kaffi. Det blir koselig! Tenkte å få kjøpt gave til sambo, men jeg har virkelig INGEN idé!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #1292 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Snart er han her søta! Ja, tenk det!! Nå er det kun 6 uker igjen til termin!! Endret 18. desember 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #1293 Del Skrevet 18. desember 2012 34 uker Lille tassen min er 32 uker gammel idag. Kjenner veldig godt at det er mer baby enn mage, noe som også gjør at jeg blir fortere sliten ettersom han er aktiv, og at jeg beskytter magen mer og er veldig forsiktig med alt jeg foretar meg. Han er nå 2300 gram og 41 cm i full lengde. Begynner å bli stor! Når jeg titter ned på magen min, så synes jeg den ser liten ut, egentlig. Men straks jeg ser meg i helfigurspeil, så ser jeg jo at magen er stor! Det er tungt, men veldig koselig å ha den store magen. Krysser fingrene for at han klarer å snu seg i løpet av jula. Jeg klarer ikke la være å tenke på det. Jeg ønsker meg veldig å oppleve vaginal fødsel, så håper lillekompis vil være med på det han også Masse krystaller på brystvortene nå, ingen tvil om at kroppen har satt opp forberedelsene et hakk. Helt tydelig at jeg lekker mer råmelk, så tror jeg faktisk skal kjøpe vanlig amme-innlegg nå, for å legge inn i ull-innleggene. Glemte selvfølgelig å gå på vekta idag, men jeg har registrert å ha gått opp 20 kilo tilsammen nå. Nå er vekta på 76 kg. Strekkmerkene blir det fler av. Har noen dyp røde prikker nederst på magen også nå. Jeg er utrolig tungpustet nå, spesielt om natten, men det hjelper godt å fortsatt kunne legge seg på siden. Noen små protester fra lillemann, men da snur han litt på seg, slik at mamsen kan få sove litt bedre. Det er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. desember 2012 #1294 Del Skrevet 18. desember 2012 34 uker! Og nyyyydelige magen som tassen koser seg i Nå er tassen virkelig blitt en stor og flott bebis, helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. desember 2012 #1295 Del Skrevet 18. desember 2012 Hurra for 34 uker, Nuttapia Dette går jo virkelig unna! Jeg krysser fingrene sammen med deg for at han bruker julen på å snu seg med hodet ned Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #1296 Del Skrevet 18. desember 2012 34 uker! Og nyyyydelige magen som tassen koser seg i Nå er tassen virkelig blitt en stor og flott bebis, helt utrolig! Hurra! Ja, nå er han snart klar for å komme ut! Hjelpes!! Hurra for 34 uker, Nuttapia Dette går jo virkelig unna! Jeg krysser fingrene sammen med deg for at han bruker julen på å snu seg med hodet ned Ha en fin tirsdag Ja, det går fort nå! Om 1 uke er det allerede 1.juledag! Tusen takk for fingerkryssing! Finfin tirsdag til deg også, Mala!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 18. desember 2012 #1297 Del Skrevet 18. desember 2012 Flott mage, som alltid! Er så herlig å se gravidmager :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 18. desember 2012 #1298 Del Skrevet 18. desember 2012 34 uker Tiden går sååå fort, gitt Nå er det ikke så lenge til han kommer ut Det er så jeg gleder meg som om det skulle vært meg Å magen er nydlig som alltid søte deg Av de få strekkmerkene du får, så får du bare tenke at det har komt noe fantastisk ut av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. desember 2012 #1299 Del Skrevet 18. desember 2012 Fiin mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #1300 Del Skrevet 18. desember 2012 Flott mage, som alltid! Er så herlig å se gravidmager :-D Takk, Tina Ja, det er så kos!! 34 uker Tiden går sååå fort, gitt Nå er det ikke så lenge til han kommer ut Det er så jeg gleder meg som om det skulle vært meg Å magen er nydlig som alltid søte deg Av de få strekkmerkene du får, så får du bare tenke at det har komt noe fantastisk ut av de Hihi, du er så herlig, Cathrine! Gleder meg til å servere en detaljert fødselshistorie til dere Strekkmerker er helt ok, men ikke mer Fiin mage du har! Tusen takk, Asanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå